تکون میخوره.صد در صد جاش جا به جا شده.الان تو نقطه ایی حرکت میکنه که کمتر حس میکنی.
من رفتم نوار قلبشو بگیرم.دستگاهکلی حرکت نشون میداد که حرکت داره.من ده تایی ،یکیشو حس میکردم
یعنی فقط دارم دعا میکنم زودتر بگذره و به دنیا بیاد انقدر که این استرس تکون خوردناشو دارم
واقعا بد استرسیه
بچه من پریروز خییلیی فعالیتش زیاد شده بود کلی نگران شدم, حالا از اون روز خیلیی کم تکون میخوره باز نگرانم
چند بار در روز باید تکون بخوره جنین
اروم بزن به شکمت خیلی اروم
طبیعیه بد به دلتون راه ندین اون طفلک میخابه استراحت میکنه
منم امروز کم حسش کردم ،شبا خیلی وول میخوره خداکنه امشب قشنگ حس کنم باز استرسی نشم چن روزپیش رفتم دکترم سونو کرد همچی نرمال بود
ولی اون فسقلی هم میخابه مث ما فک کنم نبایدنگران شیم
سلام خوراکی شیرین بخورید و موسیقی پخش کنید و دوساعت به پهلوی چپ بخوابید باید ده تا ضربه حس کنید شدت مهم نیست ،اگر موفق نشدید بهتره سونو بدی