عزیزم شاید بارداری شیمیایی بوده باشه
بتا زیر 1500 اصلا ساک دیده نمیشه عزیزم
باید صبر کنی ببینم بتا بالا میره یا نه
ولی اگه خونریزی کردی که شاید به قول دوستمون بارداری شیمیایی بوده
بتا رو تکرار کن اگه دیدی پایین داره میاد یعنی داری سقط میکنی
اگرم بالا میره استراحت کن و شیافت بذار تا جاش محکم بشه
منم بی بی چک و آزمایشم مثبت شد بتام ۳۳۸ بود روز موعدم.
بعد یهو یک هفته بعداز موعد پریود شدم، شروع کردم به خونریزی و دوباره که بتا دادم شده بود ۲۴.
بارداری شیمیایی بوده.
تو دانشنامه اوما رو بخون توضیح داده کامل😔😔
من بارداری اولم شیمیایی بود بتا خیلی کند رفت بالا بعد یه هفته تاخیر پریود شدم
سلام بله تیتر بتا را تکرار کنید برای دیدن چیزی در سونو باید بتا بالای ۲۰۰۰ باشه ، اگر بتا سیر نزولی داشت سقط اتفاق افتاده است
سلام ممنون از همه و دکتر اوما. تکرار کردم سونو و ازمایش رو گویا تخم پوچ بود و داره سقط میشه
انشاءالله که دوباره باردار شی عزیزم