Ooma
پرسش (1399/01/19):

بالا آوردن بعد واکس چهارماهگی

بچه ها این سوال دوستم لطفا جواب بدین نگرانه
خانما
پسرم از دیروز ک واکسن چهارماهگی زده
سه بار بالا اورده
دوبار امروز یبارم دیروز حجمش هم زیاد؟؟

بنظرتون دلیلش چیه

تب داره مگه!!
تب نداره
مال استامینوفنه.بهش نمیسازه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه