با سلام،حدود ۳۱ سالم هست،چند ساله ازدواج کردیم ولی پنج ماهه اقدام کردیم واسه بچه دار شدن،هم خودم و هم همسرم سالمیم و هیچ مشکلی نداریم،اما نمیدونم چرا بارداری اتفاق نمی افته،
بعد از گذشت پنج ماه تصمیم گرفتم برم زیر نظر دکتر و قرص و آمپول مصرف کنم،اما شوهرم مخالف هست و میگه صبر کن،
بنظر شما چیکار کنم ؟
بنظرتون چرا تا الان باردار نشدم؟
پرسش (1399/01/16):
دلیل باردار نشدن
1363
187
1399/01/16
سوال کننده
1
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
سلام عزیزم منم دقیقا شرایط شما رو دارم هر دو سالم هستیم اما بارداری اتفاق نمی افته
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
سلام آزمایش های قبل بارداری انجام دادید؟
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
ولی من شوهرم دیگه رضایت داد به دکتر
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
حتما برو دکتر
0
1399/01/16
سوال کننده
مثلا چی؟
0
1399/01/16
زهره میری 👨👩👦(ب امید تو ای امید نا امیدان)
عزیزم بالای سی سال تا ۶ ماه اگه طبیعی باردار نشدن باید زیر نظر پزشک باشن
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
چکاپ کامل سونوگرافی فولیکول
0
1399/01/16
سوال کننده
چند وقت هست اقدام کردید؟
1
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
الان شده یکسال وچهار ماه
0
1399/01/16
سوال کننده
بله،کاملا سالم .سایز فولیکول هم مناسب بود
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
ازمایش اسپرم داده همسرت
0
1399/01/16
سوال کننده
بله
1
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
من حتی عکس رنگی هم انداختم
0
1399/01/16
سوال کننده
مشکلی نبود؟
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
دیگه نوبت گرفته بودم برا مرکز ناباروری که فعلا لغو شده
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
من خودمم بعد ی سال بدون مشکل بعد اینکه عکس رنگی گرفتم باردار شدم
0
1399/01/16
سوال کننده
الان زیر نظر دکتر هستید؟
چند وقته؟
چند وقته؟
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
نه لوله هام باز بودن
0
1399/01/16
سوال کننده
من که سونوگرافی کردم،همه چیز اوکی بود
1
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
علتش نامشخصه
1
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
دیگه باید بریم سراغ آی یو آی
0
1399/01/16
nasim ❤️ e
سلام اصلا به نیت باردار شدن نزدیکی نکن،بهش فکر نکن،بی خیال باش زودتر میگیره هر چی بیشتر بهش فکر کنی دیرتر میگیره،
0
1399/01/16
Malihe____ 💙💖
امید ب خدا باردار میشین
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
توکل بخدا
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
منکه خیلی ناامیدم
0
1399/01/16
سوال کننده
یکسال صبر کردید؟
دارویی مصرف نکردید؟
دارویی مصرف نکردید؟
0
1399/01/16
Malihe____ 💙💖
من تنبلی داشتم اما شدم
0
1399/01/16
سوال کننده
منم توی این چهار ماه خیلی ناامید شدم
1
1399/01/16
Malihe____ 💙💖
بعد یه سال و ۳ ماع
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
من مشکلمون شرایط سنی هم هس
1
1399/01/16
Malihe____ 💙💖
بدون هیچ دارویی
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
دقیقا همینطور من خودم ماه پیشکه دکتر برام عکس نوشت نمیخاستم اقدام کنم بعد عکس اما اقدام کردم دست و پا شکسته هیچ امیدیم نداشتم حتی دکتر واسم واسه ماه بعد عکس گفت بعد اینکه پری شدی قرص و آمپول نوشت اما در کمال ناباوری همون ماه باردار شدم چون اصلا فکر نکردم بهش
0
1399/01/16
سوال کننده
😍خدا حافظش باشه
0
1399/01/16
Malihe____ 💙💖
ممنون خانمی
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
منم شنیدن بعضیا بعداز گرفتن عکس باردار میشن اما من نشدم😔
0
1399/01/16
nasim ❤️ e
اره دقیقا همینطوریه،من یکبار دکترم گفت اگه بهش فکر کنی خیلی سخت باردار میشی،کاملا بی خیال باش و از نزدیکیت لذت ببر،بزار خوش اتفاق بیفته
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
چند وقته عکس گرفتید؟
0
1399/01/16
سوال کننده
من توی هر ماه یه یا چهار بار اقدام داریم،اونم به نیت بچه😞
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
شهریور پارسال
0
1399/01/16
Malihe____ 💙💖
منم دقیقا اصلا ب فکرش نبودم میخوایتم بعد ایام عید برم دکتر ک قبل عید چقدر هم کار سنگین انجام دادم اما خواست خدا بود
0
1399/01/16
سوال کننده
دارویی مصرف نکردید؟
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
ما ی شب درمیون اقدام داریم 😁
0
1399/01/16
Malihe____ 💙💖
نه اصلا
0
1399/01/16
سوال کننده
خب خداروشکر
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
خب اشتباهه ب نظرم هفته ای ۳ بار بدون فکر کردن به هیچی باید رابطه داشت تا هم اسپرم ها سالم باشن هم رحم خشک نشه
0
1399/01/16
nasim ❤️ e
عزیزم تو یه ماه یبار که خیلی کمه،بعدم تو روزایه تخمک گذاریت یک روز در میون اقدام کن ولی بهش فکر نکن،بی خیال باش بعدم تو کلا ۴ ماه اقدامی،چرا انقدر زور ناامید میشی عزیزم؟
0
1399/01/16
سوال کننده
من و همسرم خیلی حساسیم،شب چهارشنبه نباشه،قمر در عقرب نباشه،اول و نیمه و آخر ماه نباشه،و تمام این ها رو رعایت میکنم،و شده روزهای سبز اوما رو از دست دادیم
1
1399/01/16
Malihe____ 💙💖
منظورش سه بوده ب نظرم
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
دقیقا مثل منی پس
0
1399/01/16
سوال کننده
اره
0
1399/01/16
nasim ❤️ e
خوب هر کس یه اعتقادی داره،اما اگه اقدام میکنیدم بهش فکر نکن چشمت رو ببند و لذت ببر(ببخشید انقدر رک گفتم)
0
1399/01/16
💖zahra😊💖 👩🏫
ما هم اول اینجور بودیم ولی الان فقط قمر در عقرب اقدام نداریم
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
خب اشتباهه شاید کلا شما ب خاطر این روزها همه زمان تخمک گذاریتو از دست بدی
0
1399/01/16
سوال کننده
نه،خواهش میکنم
0
1399/01/16
💖zahra💖 💖
منم حساس بودم ولی بعدپریودم یکشب درمیون اقدام میکردم بعد۴ماه باردارشدم
0
1399/01/16
سوال کننده
مثلا توی یک ماه چند بار باید باشه؟
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
چون پریودام بین ۲۷ تا ۳۰ سیکل نامنظم بود از روز ۱۰ سیکلم تا ۲۰ سیکل ی شب در میون اقدام بودم
0
1399/01/16
سوال کننده
توی این ۳ سالی که ازدواج کردم ،بیشترین اقدام توی یک ماه شاید پنج بار بوده
0
1399/01/16
💖zahra💖 💖
خب کمه
0
1399/01/16
nasim ❤️ e
نه ماهی یکبار،نه هر روز،نهایت ۲ روز در میون،یا سه روز درمیون که اسپرم همسرتم ضعیف نشه،خودتونم به گرمیجات ببندیدن مثل خرما،معجون و اینجور چیزا
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
خب اینجوری شانس بارداری کم میشه
0
1399/01/16
سوال کننده
پس زمانش رو بیشتر میکنم
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
۱ یا ۲ روز در میون
1
1399/01/16
nasim ❤️ e
😐خیلی کمه البته هستن کساییم که با همین ۳ بارم باردار شدن ولی اگه شما نشدی تعدادشو بیشتر کن
0
1399/01/16
سوال کننده
یعنی بنظرتون نرم دکتر؟
0
1399/01/16
nasim ❤️ e
زمان مهم نیست که عزیزم،تعداد دفعات
0
1399/01/16
سوال کننده
اکی
0
1399/01/16
nasim ❤️ e
دکتر رفتی تا ازمایشات قلل بارداریو بدی؟
0
1399/01/16
سوال کننده
اره فقط یکبار رفتم
0
1399/01/16
سوال کننده
سونو نوشت
0
1399/01/16
سوال کننده
همه چی اکی بود
0
1399/01/16
سوال کننده
و تست پاپ اسمیر
0
1399/01/16
mozhgan سام
سلام وزنتون بالا نیست؟
0
1399/01/16
سوال کننده
و آزمایش چکاپ
0
1399/01/16
سوال کننده
نه تازه ۴ کیلو کم دارم
0
1399/01/16
mozhgan سام
من ۶ شب و هرشب اقدام کردیم
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
خب پس تا ۶ ماه انشالله که باردار میشید انا اگر نشد برید دکتر واسه همسرتون آزمایش اسپرم مینویسن
0
1399/01/16
mozhgan سام
و شد
0
1399/01/16
سوال کننده
اما همسرم یه خورده اضافه وزن دارن
0
1399/01/16
nasim ❤️ e
خوب حالا که همه چیز اکی بوده در ماه حداقل ۶ ۷ بار اقدام کن،اینجوری زودتر نتیجه میگیری چند ماهم اینجوری اقدام کن اگه نشدی برو دکتر
0
1399/01/16
سوال کننده
همسرم آزمایش اسپرم داده،هیچ مشکلی نداشته
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
سیکلتون منظمه؟
0
1399/01/16
nasim ❤️ e
فکر کنم باردار نشدنت بخاطر اینه که تعداد اقدامت خییییییییلی کمه
0
1399/01/16
mozhgan سام
ورزش به شدت بدنو آماده میکنه
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
اره چون تخمک وقتی ازاد بشه نهایتا ۲۴ ساعت زندس
0
1399/01/16
سوال کننده
تا قبل ازدواج ۲۸ روز دقیق،بعد از ازدواج ۳تا ۴ روز جلو و عقب شد الان بین ۳۰ تا ۳۲ هست
0
1399/01/16
زهرا ❤♥️
اره من خودمم چند سال با اینکه ورزش میکردم بازم ۱ سال طول کشید باردار بشم دیگه ورزش نکنی که چه شوووود
0
1399/01/16
سوال کننده
خدا کنه بخاطر این باشه،واقعا حوصله دکتر و درمان رو ندارم
0
1399/01/16
nasim ❤️ e
دو روز بعد پریودیت اقدامتو شروع کن ایشالا زودتر نتیجه میگیری،حداقل ۶ ۷ بار اقدام کن
0
1399/01/16
سوال کننده
من شاغل هستم
1
1399/01/16
زهرا ❤♥️
شما باید از ۱۰ سیکل ۱ یا ۲ روز در میون اقدام کنید
0
1399/01/16
سوال کننده
چشم نسیم جونم😘
0
1399/01/16
سوال کننده
ولی اصلا ورزش نمیکنم
1
1399/01/16
nasim ❤️ e
ایشالا کنار اسمت زود زود بزنه باداری
0
1399/01/16
سوال کننده
الان که نمیشه رفت بیرون،دوچرخه ثابت خوبه واسه ورزش ؟
0
1399/01/16
سوال کننده
یا تردمیل
0
1399/01/16
سوال کننده
خیلی نگرانم،توی این چند ماه خیلی ذهنم درگیر شده ،اخه اینقدر که دکتر از فولیکول ها تعریف داد،فک میکردم هر وقت اقدام کنم میگیره،و الان بعد از ۴ ماه هنوز نشده
0
1399/01/16
سوال کننده
ان شاء الله زودی جفتمون نی نی دار بشیم
1
1399/01/16
nasim ❤️ e
نگران نباش بهاره جون،همین دیگه ذهنت درگیر شده،ایشالا زود اقدام کن میگیره
2
1399/01/16
تسنیم .
سلام عزیزم به نظرم قبل ازاینکه وقتتون تلف شه وزمان رو ازدست بدید
برید زیر نظر مرکز ناباروری چون تخصصشو دارن
داروها واقدامات ومراقباتشون خیلی دقیق تر وشما به بارداری نزدیک ترمیشید
ماام شرایط شما رو داشتیم هردوسالم هرچی اقدام میکردیم جواب نمیداد
رفتیم زیر نظر مرکز ناباروری وخداروشکر باردارشدم
برید زیر نظر مرکز ناباروری چون تخصصشو دارن
داروها واقدامات ومراقباتشون خیلی دقیق تر وشما به بارداری نزدیک ترمیشید
ماام شرایط شما رو داشتیم هردوسالم هرچی اقدام میکردیم جواب نمیداد
رفتیم زیر نظر مرکز ناباروری وخداروشکر باردارشدم
0
1399/01/16
یا حسین
سلام ماهم هردو سالمیم اما الان یک سال و نیمه اقدامم. 😔😞😞
0
1399/01/16
یا حسین
منم همینطور.
چند سالته عزیزم؟
چند سالته عزیزم؟
0
1399/01/16
یا حسین
دکتر به من گفت برو آی یو آی
0
1399/01/16
یا حسین
چه خوب عزیزم. خدارو شکر.
چیکار کردین شد ؟؟؟ دارو مصرف کردین؟؟؟؟
چیکار کردین شد ؟؟؟ دارو مصرف کردین؟؟؟؟
0
1399/01/16
سوال کننده
چند وقت زیر نظر دکتر بودید؟
0
1399/01/16
مامان دوتا گل پسر
سلام
بهاره جان من راهشو بلدم
بهاره جان من راهشو بلدم
0
1399/01/16
سوال کننده
سلام عزیزم،چیه راهش؟
1
1399/01/16
مامان دوتا گل پسر
شما باید ۵تا عرق بگیری که سه تاش برای استفاده در زمان پاکی به نام گل ختمی و رازیانه و فراسیون و ۲تاش مخصوص زمان پریودت هست بومادران و کلپور
علاوه بر اینا مویز روزانه بعد صبحانت یک مشت بخوری مویز خوب درشت
و صبحانت هم عسل یا شیره انگور +ارده
سیاهدانه عسل و ال ولرم ناشتا تا حداقل ۱۵ روز
اینا میسازت از اول بعدشم برو اقدام کن
علاوه بر اینا مویز روزانه بعد صبحانت یک مشت بخوری مویز خوب درشت
و صبحانت هم عسل یا شیره انگور +ارده
سیاهدانه عسل و ال ولرم ناشتا تا حداقل ۱۵ روز
اینا میسازت از اول بعدشم برو اقدام کن
0
1399/01/16
سوال کننده
واقعا؟اثر داره؟
0
1399/01/16
سوال کننده
دستت درد نکنه،خیر ببینی عزیزم
0
1399/01/16
سوال کننده
حالا تهیه میکنم،ان شاءالله که نتیجه بگیرم
1
1399/01/16
مامان دوتا گل پسر
اره منم مثل تو ۶ماه اقدام بودم تا اینارو مصرف کردم و بعد دو سه بار اقدام که حوالی تخمک گذاریم بودالان ماه هشتم
1
1399/01/16
مامان دوتا گل پسر
عرقیجاتش رو باید ۳بار در روز و قبل هر وعده غذاییت بخوری نصف استکان از هر کدام
1
1399/01/16
مامان دوتا گل پسر
@mojeze_tebesonati
1
1399/01/16
مامان دوتا گل پسر
اینو تلگرام عضو بشو منابعم از اینجا بود
و عطاری هم تایید کرد بعد مصرف کردم
و عطاری هم تایید کرد بعد مصرف کردم
1
1399/01/16
مامان دوتا گل پسر
من اصلا دیگه به زمان پریود نرسیدم و ۲تا عرق زمان پریودم پلمب موند🤗
1
1399/01/16
مامان دوتا گل پسر
منظورم سیاهدانه اندازه سر قاشق+اب ولرم از کتری+یک قاشق عسل خوب داخله یک لیوان
0
1399/01/16
مامان دوتا گل پسر
من به چند نفر دیگم اینو گفتم نتیجه گرفتن گیاهیم هست ضرر نداره
راستی
فیت فود و نوشابم ترک کن
راستی
فیت فود و نوشابم ترک کن
0
1399/01/17
سوال کننده
یعنی قبل هر وعده سه تا عرق رو با هم بخورم
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
اصلا ب حرف این دکترا نکن همش شیمیایی میدن
خودت خودتو گیاهی تقویت کن
گرمیجات بدن زنو خیلی زود اماده میکنه برای باردار شدن
خودت خودتو گیاهی تقویت کن
گرمیجات بدن زنو خیلی زود اماده میکنه برای باردار شدن
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
اره عزیزم یه لیوان بردار نوبتی سه تاشو بخور
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
نصف لیوان
0
1399/01/17
سوال کننده
از هر کدوم نصف لیوان ؟
سه تا عرق زمان پاکی ،دو تا هم پریودی؟
سه تا عرق زمان پاکی ،دو تا هم پریودی؟
0
1399/01/17
سوال کننده
نصف لیوان یا نصف استکان؟
پیام اول فرمودید نصف استکان پیام بعد فرمودید نصف لیوان
پیام اول فرمودید نصف استکان پیام بعد فرمودید نصف لیوان
0
1399/01/17
سوال کننده
اصلا اهل نوشابه نیستم،فست فودم دو سه ماهی یکبار
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
ببین من نصف لیوان میخوردم
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
همین لیوان دسته دارای خونه هممون هست
0
1399/01/17
سوال کننده
سیاهدانه رو بکوبم؟
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
نه نکوب چون خاصیتش زود میپره و مضر میشه
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
سرقاشق بریز تو لیوانت
0
1399/01/17
سوال کننده
سر قاشق دقیقا یعنی چقدر؟
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
مویز اگه شوهرتم بخوره بهتر
0
1399/01/17
سوال کننده
مویز رو شنیده بودم واسه اسپرم عالیه،اما شوهر خداروشکر هم حرکت و هم تعداد اسپرمش خوبه
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
سر قاشق چایخوری
0
1399/01/17
سوال کننده
اندازه یه قاشق چایی خوری خوبه؟
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
ببین تو سوزش یا خارش ادرار هم داری؟
0
1399/01/17
سوال کننده
یکسال پیش عفونت اداری داشتم،اما الان خداروشکر نه
0
1399/01/17
سوال کننده
چند ماه پیش که آب خیلی کم خوردم،ادرارم رنگش زرد شد یکم سوزش داشتم
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
من حتی عفونتم داشتم پاپ اسمیرمم عالی نبود با این وضع بهم سریع جواب داد باردار شدم
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
ولی من خیلی رو تغذیم کار کردم
0
1399/01/17
سوال کننده
شیره و ارده هر روز باید بخورم؟
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
مثلا حتی روغنی که میخوری روغن دنبه یا روغن زرد گوسفندی کن
0
1399/01/17
سوال کننده
من روغن گوسفندی دارم،اما همیشه استفاده نمیکنم،گاهی اوقات
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
با شوهرت باهم اینو بخورین اره هر روز
خب همین یه چیز قوی هست
رحم و تخمدان هاتو گرم میکنه
اگه دلتو زد کره عسل بخور روز بعد
خب همین یه چیز قوی هست
رحم و تخمدان هاتو گرم میکنه
اگه دلتو زد کره عسل بخور روز بعد
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
آبی که میخورید بریز داخل کوزه از کوزه اب بخور
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
ماست که میخوری با نعنا حتما قاطی کن
0
1399/01/17
سوال کننده
فرنوش جان الهی خیر ببینی،این چند روز خیلی داغون و عصبی بودم،بد جور خورده بود توی ذوقم این باردار نشدنم
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
ببین اینا یه پکیج کامله ک من بهش رسیدم
0
1399/01/17
سوال کننده
والا گفته بودن لبنیات سرد هست من کلا پنج ماهه لب نزدم
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
منم خیلی تحقیقات کردم
۴سال ما خونمون بودیم اقدام نکردم
میترسیدم الان اسورم و تخمک ما بهم نگیره
اما بعد تغییر روش زندگیم باردار شدم
۴سال ما خونمون بودیم اقدام نکردم
میترسیدم الان اسورم و تخمک ما بهم نگیره
اما بعد تغییر روش زندگیم باردار شدم
0
1399/01/17
سوال کننده
شیر که اصلا نخوردم،ماست شاید یکبار اونم با نعناع و فلفل سیاه و گل محمدی
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
نه چرا قطع کنی اونم لازمه اما با نعناع مشکل سردیش از بین میره
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
خواهش میکنم عزیزم انشاالله جواب بده بهت
0
1399/01/17
سوال کننده
شما چند ماه با این رژیم باردار شدید؟
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
ببین یک ماه
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
چون به عرقیجات پریود نرسید
1
1399/01/17
سوال کننده
با حرفات دلم کلی آروم شد ،ان شاءالله خدا دلتو شاد کنه
0
1399/01/17
سوال کننده
خداروشکر،ان شاءالله واسه منم جواب بده😍😘
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
من یه ادمی بودم ک حرف کسی میزد میگفت چکار کن برا بارداری میرفتم تحقیق میکردم بهش میرسیدم
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
اینا همه واقعی بهش رسیدم
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
اصلا استرس نداشته باش حتما جواب میگیری
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
خداروشکر
0
1399/01/17
سوال کننده
دلم با حرفات خیلی روشنه،😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 امید رو توی دلم زنده کردی باز
0
1399/01/17
سوال کننده
❤
0
1399/01/17
سوال کننده
از فردا صبح شروع میکنم
0
1399/01/17
سوال کننده
عزیزدلم میدونم وقتت رو گرفتم و الان هم دیر وقته،
تعداد دفعات نزدیکی چقدر باید باشه؟
تعداد دفعات نزدیکی چقدر باید باشه؟
0
1399/01/17
سوال کننده
ان شاء الله
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
فدات بشم بهاره جون
خداکنه بتونم دل کسی رو شاد کنم
فقط همینو بدون من اوضاعم خیلی بدتر از تو بود و بعد این همه جلوگیری ولی هیچ دارو شیمیایی استفاده نکن که الکی و مضر هست
ضمنا اگر نگران بودی همه اینارو از عطاری وارد بپرس بهت میگه که خوبه بعد استفاده کن
ما شب در میون نزدیکی داشتیم زمان این قضیه
خداکنه بتونم دل کسی رو شاد کنم
فقط همینو بدون من اوضاعم خیلی بدتر از تو بود و بعد این همه جلوگیری ولی هیچ دارو شیمیایی استفاده نکن که الکی و مضر هست
ضمنا اگر نگران بودی همه اینارو از عطاری وارد بپرس بهت میگه که خوبه بعد استفاده کن
ما شب در میون نزدیکی داشتیم زمان این قضیه
1
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
ولی زمان تخمک گذاریتو پیدا کن اون موقع خیلی درست حسابی نزدیکی کن
1
1399/01/17
سوال کننده
ممنونم
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
تغذیه تغذیه تغذیه یادت نره که خیلی مهمه و ات اشغال نخورین دوتاتون
شبت بخیر عزیزم
شبت بخیر عزیزم
0
1399/01/17
سوال کننده
والا منم خیلی اهل مراعاتم،خداروشکر تا الان درگیر دوا و دکتر نشدم، اما این بارداری اعصابمو ریخته بهم
0
1399/01/17
سوال کننده
چشم عزیزم.شبت آروم گلم
0
1399/01/17
vida zandi
چرا انقد کم ؟؟؟
من ۳سال جلوگیری کردم.ولی تو اون شرایط جلوگیری طبیعی هفته ای ۳بارو حتما داشتیم.
الانم بعده پریود هروزم نشه.یه شب درمیون حتما داریم
من ۳سال جلوگیری کردم.ولی تو اون شرایط جلوگیری طبیعی هفته ای ۳بارو حتما داشتیم.
الانم بعده پریود هروزم نشه.یه شب درمیون حتما داریم
0
1399/01/17
پزشک اوما
سلام بهتره سونو اندازه فولیکول بدهید تا مشخص بشه که اصلا فولیکول غالب دارید یا خیر ،
0
1399/01/17
سوال کننده
فرنوش خانم یه لحظه میاین؟؟؟؟
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
جون دلم بهاره جون
0
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
خوبی
1
1399/01/17
artemis .k
گلم منم همین مشکل رو دارم با وجود سالم بودن و داشتن چند تا فولیکول بالغ باردار نشدم که این ماه رفتم عکس رنگی گرفتم ولی گویا لوله هام چسبندگی داشت و بسته بودن که خداروشکر با دارو حل شد
1
1399/01/17
ارمغان 1990
عزیزم صبر کن اصلا دارو مصرف نکن منم بعد از ۸ ماه اقدام باردار شدم منم نرمال بود همه چیز اصلا عجله نکن میشی انشاالله
0
1399/01/17
سوال کننده
خواستم بدونم عرق ها رو قبل از غذا بخورم یا بعدش؟
1
1399/01/17
مامان دوتا گل پسر
بعد غذا گلم
0
1401/05/22
حمیده ربیعی
سلام
0
1401/05/22
حمیده ربیعی
یه زن تا چه سنی میتونه حامله بشه و برا خودش و بچه خطر ناک نیست
0
1401/05/22
حمیده ربیعی
منم دلم میخواد زودی بشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




