سلام خسته نباشید
من بعد از دوسال باردار شدم دکتر برای جلوگیری از سقط هفته ششم بهم آسپرین داد سه بسته.. من یک بسته مصرف کردم ولی چون زخم معده دارم قرص ها خیلی معدم و تحریک میکرد و ترسیدم حالم بدتر بشه و دیگه دو بسته ی دیگه رو نخوردم.. قطع ناگهانی ش خطری داره برای جنین؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



427
1399/01/13


