سلام خسته نباشید
دختر من از دوماهگی شیر نخورد حدود دو ماه پیش دکتر گفت رفلاکس داره و بهش پودر امپرازول دادصبح و عصر میدادم به اضافه شیر AR یکمی بهتر شد الان دوهفته هست که چون پودر امپرازول گیر نمیاد همون چند تایی رو که داشتم کم کم بهش دادم حالا نمیدونم اصلا تا کی باید یدم.دکترم نمیتونم ببرمش تقریبا دوماهه داره میخوره الان که کمش کردم کمترم شیر میخوره ولی غذای کمکی هم میدم.میترسم واسش ضرر داشته باشه این همه امپرازول.ادامش بدم یا کم کم قطعش کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



583
1399/01/10



