سلام مامان گلا،پیشاپیش سال نو همگی مبارک.امروز عصری من لک دیدم سریع رفتم دکتر فرستاد سونو .عکس سونو هم فرستادم براتون.استراحت مطلق داد بهم و شیاف پروژسترون.گفت جفتت پایینه نباید تکون بخوری،کیا اینجوری بودن تو بارداری میشه منم راهنمایی کنید مرررسی..
0
1398/12/28
سوال کننده

0
1398/12/28
شیرین امیری
عزبزم نگران نباش.
منم داشتم تا دو هفته استراحت مطلق کردم شیلف هم استفاده کردم ، شیاف خیلی خوبه حتما به موقع استفاده کن .
ایشالله که رفع میشه .
من دکترم هم گفت آب و نشاسته قاطی کن در روز دو سه بار بخور
منم داشتم تا دو هفته استراحت مطلق کردم شیلف هم استفاده کردم ، شیاف خیلی خوبه حتما به موقع استفاده کن .
ایشالله که رفع میشه .
من دکترم هم گفت آب و نشاسته قاطی کن در روز دو سه بار بخور
0
1398/12/28
سوال کننده

0
1398/12/28
razi .r
گلم استراحت کن هیچ کاری نکن فقط بخور و بخواب نترس درست میشه نزدیکی اصلا پله اصلا خوب میشه
0
1398/12/28
maman m
منم جفتم پایینه وقدامی خیلی درد دارم ولی خداروشکر لک بینی ندارم ،ب منم گفتش ک نزدیکی ممنوع ،پله بالاپایین نشو ،کارسنگین نکن و چیزسنگینم بلند نکن جفتت میره بالا
0
1398/12/28
سوال کننده
دعا کنید خیلی نگرانم
0
1398/12/28
سوال کننده
رفتم سونو صدای قلبشو شنیدم آرومتر شدم اما نگرانم
0
1398/12/28
yas bano
چرا سن بارداریت با سن بارداری اوما یکی نیس
درستش کن عزیزم الان باید بزنی ۱۱ هفته
درستش کن عزیزم الان باید بزنی ۱۱ هفته
0
1398/12/28
yas bano
استراحت کن انشالله زودی میره بالا
خواهر منم جفتش پایین بود فقط استراحت باید کنی و شیاف هم حتما سر ساعت استفاده کن
خواهر منم جفتش پایین بود فقط استراحت باید کنی و شیاف هم حتما سر ساعت استفاده کن
0
1398/12/28
سوال کننده
سن بارداری مو تو اوما ک زدم اینجوری زد اما خیلی جلوتر از اونی که سونو نشون میده
0
1398/12/28
سوال کننده
ولی تو اوما اینجوری زده👇
0
1398/12/28
yas bano
خب برو دوباره هفته بارداریتو بزن هفته ۱۱
0
1398/12/28
سوال کننده

0
1398/12/28
yas bano
ده هفته و سه روزه سونوت
0
1398/12/28
سوال کننده
امتحان کردم طبق آخرین روز پریودم میزنه همش
0
1398/12/28
yas bano
ی بار دیگه امتحان کن
0
1398/12/28
سوال کننده
آخرین پریودم ۱۱دی بود
0
1398/12/28
سوال کننده
بذار برم امتحان کنم دوباره
0
1398/12/28
سوال کننده
فدات شم دعا کنید برام.الان شیاف گذاشتم .کلافه میشم همش دراز کشیدم اما چاره ندارم
0
1398/12/28
yas bano
هفته تو زدی تایید اطلاعات بزن یادت نره
0
1398/12/28
yas bano
انشالله بچتو بغل کنی همه این کلافگی و استرسا یادت میره
0
1398/12/28
سوال کننده
الهی آمین
0
1398/12/28
yas bano
درست شد خانم دیدی
0
1398/12/28
سوال کننده
زدم .الان سن بارداریم دو روز کمتر تو اوما
0
1398/12/28
سوال کننده
😳😳😳😳😳😳
0
1398/12/28
yas bano
دوروزه اشکالی نداره
اونجوری ی هفته فرق داشت
اونجوری ی هفته فرق داشت
0
1398/12/28
yas bano
هفته تو میگم
0
1398/12/28
سوال کننده
آره .مرسی عزیزم😘😍
0
1398/12/28
yas bano
خواهش میکنک
0
1398/12/28
سوال کننده
این آب و نشاسته چیکار میکنه مگه؟
0
1398/12/28
yas bano
وای بارداری چقدر استرس داره
0
1398/12/28
سوال کننده
حالا من یبار تجربشو داشتم اما اینجور نبودم اصلا اذیت نشدم
0
1398/12/29
yas bano
من دفعه اولیه
سنمم کمه هیچی بلد نیستم
سنمم کمه هیچی بلد نیستم
0
1398/12/29
سوال کننده
چند سالته عزیزم؟
0
1398/12/29
سوال کننده
من سر دخترم ۱۹سالم بود 😄
0
1398/12/29
yas bano
بیست سالمه
0
1398/12/29
yas bano
وای چه کوچولو بودی
0
1398/12/29
yas bano
ما زیر بیست و سه سال کسی تو فامیل بچه نیاورده تا حالا
من رکورد زدم
من رکورد زدم
0
1398/12/29
سوال کننده
هیچی از بارداری و بچه داری نمیدونستم😂
0
1398/12/29
سوال کننده
الان دخترمو هر کی میبینه میگه خواهرته 😂😁😄
0
1399/01/01
yas bano
آخی
خدا حفظش کنه
خدا حفظش کنه
0
1399/01/02
سوال کننده
فدات شم گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



687

