خانمایی که سزارینی بودن کی خونریزیتون قطع شد😥من هنوز خوتریزیم قصد تموم شدن نداره تمام خون بدنم رفته هرچیزی هم میخورم خب اینقده خون ازم میره که جبران نمیکنه دیگه سرگیجه گرفتم با این اوضاع هم نمیشه رفت دکتر چکار کنم😣
0
1398/12/28
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
چند روزه خون ریزی داری؟
0
1398/12/28
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
مال من یک هفته بود
0
1398/12/28
آرام 🤵♀️
عزیزم تا چهل روز طبیعیِ
0
1398/12/28
سوال کننده
الان دیگه ۲۵ روزه دارم ولی کمتر شده نسبت به روز اول ولی بازم دیگه بدنم کم اورده😔
0
1398/12/28
سوال کننده
تا چهل روز خونریزی مگه از آدم چیزی میمونه😥
0
1398/12/28
الهام ،
عزیزم من تا 47روزخونریزی داشتم
0
1398/12/28
سوال کننده
وووییییی من دیگه اینهمه داشته باشم جنازم میفته سر دست خانوادم😁
0
1398/12/28
کیانا سلیمی
من که تا ۶۰ روز داشتن
0
1398/12/28
کیانا سلیمی
داشتم
0
1398/12/28
سوال کننده
😐
0
1398/12/28
کیانا سلیمی
دکتر گفت بستگی به بدن داره
0
1398/12/28
سوال کننده
پس یعنی فعلا منتظرش باشم ببینم کی قطع میشه
0
1398/12/28
سوال کننده
آخه هرچی هم خونسازه گرمیجاته باعث میشه بیشتر خونریزی بگیرم
0
1398/12/28
کیانا سلیمی
بهش فکر نکن من که مردم تا تموم شد
0
1398/12/28
سوال کننده
بخدا من همین الانشم تموم شدم دیگه
0
1398/12/28
سوال کننده
بلند میشم سر پا سرم گیج میره میفتم زمین😢
0
1398/12/28
😍😍 مامان دوتا فنچ
مفنامیک اسید بخور.کمتر میشه
1
1398/12/28
منیره .
سبزی تره با روغن حیوانی(گاوی که تو لبنیاتیا هست) سرخ کن بخور. سه روز به عنوان ناهار.
باور کن به سرعت خوب میشی.
باور کن به سرعت خوب میشی.
0
1398/12/28
آرام 🤵♀️
عزیزم باید داروهایی که دکترت داده رو بخوری قرص آهن و چیزای دیگه که کم خون نشی
0
1398/12/28
آرام 🤵♀️
ولی روال طبیعیِ بدن همینه دیگه تا چهل روز طبیعیِ
0
1398/12/28
mina 👪
من تا ۴۰روز داشتم ۵روز بعدشم پرید شدم
0
1398/12/28
mina 👪
تا ۵۰روزم خونریزی داشته باشی طبیعیه
0
1398/12/28
سوال کننده
همرو سر ساعت خوردم تموم کردم دیگه
0
1398/12/28
سوال کننده
باش این رو هم انجام میدیم ببینم به کجا میرسیم
0
1398/12/28
سوال کننده
همرو سرساعت میخورم اما دیگه بدنم کم اورده
0
1398/12/28
شبنم 💚
من که تا ۸ روز داشتم الان دیگه ندارم ولی همه میگن تا ۴۰ روز دارن. الان واسه من طبیعیه؟ البته من گرمی اصلا تا حالا نخوردم ففط سردی خوردم واسه بچم. شاید رحمم سردی کرده خوننمیاد ؟؟؟؟
0
1398/12/28
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
منم همینجوری بودم
0
1398/12/28
👠💄ꑄꋬꃬꋬꋪ 👩❤️👨👶👶👶
من تا ده روز خونریزی بود بعدش تا ۴۲ روزگی فقط لک
0
1398/12/28
شبنم 💚
طبیعی بود ؟
0
1398/12/28
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
نه سز
0
1398/12/28
شبنم 💚
نه منظورم اینه که طبیعی هست خون قطع میشه؟
0
1398/12/28
Samira ❤
منم سزارینم تاامروز خونریزی داشتم😐
0
1398/12/28
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اره طبیعیه
0
1398/12/28
me ..
من تا۵۵روز خونریزی داشتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سزارین در بیمارستان یاس سپید
- زمان دقیق سزارین کیه
- سزارین اختیاری کسی تو یزد سراغ داره؟
- دکتر یا بیمارستانی که سزارین اختیاری انجام بده توی تهران
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- خانومای که سزارین کردین
- فردا صبح سزارین میشم، سرفه میکنم راهنماییم کنین لطفا
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- بیرون زدگی ناف و نوع زایمان
- دکتر زنان که سزارین قبول کنه در شیراز



624

