بچم تقریبا س هفته ای میشه تکون زیاد نمیخوره دقیقا از وختی سرما خوردم و خیلی سرفه کردم ک هنوزم سرفه خشک همراهم هس...خیلی نگرانم ک چرا تکون نمیخوره یعنی میخوره ولی روزی یبار دوبار...قبلا روزی ده بیست بار 😭😭نکنه بچم چیزی شده باشه خدایا تو این کرونا بازار کجا برم سنو ک هم باز باشه هم بی خطر😢توروخدا اگ میدونید کمکم کنید 😢
0
1398/12/28
نگین 💞 💞نگین
چیز شیرین خوردی
0
1398/12/28
مامان گلی ,
عه وا چ خونسردی
برو زایشگاه
ان اس تی بگیرن ازت
برو زایشگاه
ان اس تی بگیرن ازت
نگران نباش عزیزم ولی حتما برو چک کن
0
1398/12/28
حورا جانان💏👼👼
عزیزم ماهها که بالاتر میره جای بچه تنگ میشه حرکاتش کم میشه اما اگه واقعا نگران کنندس حتما به بلوک زایمان بیمارستان مراجعه کن
0
1398/12/28
حورا جانان💏👼👼
از بابت سرفه هات مشکوکی؟
0
1398/12/28
سوال کننده
اره چن وخته چایی شیرین میکنم همش اصلا عادت نداشتم نمیدونم همش هوس میکنم
0
1398/12/28
سوال کننده
ان اس تی چیه
0
1398/12/28
Elnaz .
نوار قلب بچتو برو بگیر
0
1398/12/28
Elnaz .
با ماسک و دستکش برو
0
1398/12/28
Elnaz .
شربت زیاد شیرین کن خنکم باشه بخور به پهلو چپ دراز بکش
0
1398/12/28
سوال کننده
بنظرت بیمارستان ما داره ای ان اس تی رو
0
1398/12/28
Elnaz .
همه جا دارن عزیزم
0
1398/12/28
Elnaz .
نوار قلب بچتو میگیرن که بهش میگن ان اس تی
0
1398/12/28
Elnaz .
حتی بعضی مطبای زنانم دارن
0
1398/12/28
سوال کننده
همون دستگاه ک صدا قلب گوش میدن
0
1398/12/28
سوال کننده
یا چیزی شبیه نوار قلب بزرگساله
0
1398/12/28
Elnaz .
اره
0
1398/12/28
Elnaz .
قبلش کیک و ابمیوه بخور
0
1398/12/28
سوال کننده
سنو لازم نیس بگیرم
0
1398/12/28
سوال کننده
😢
0
1398/12/28
سوال کننده
میدونم ی چیزی هس
0
1398/12/28
نسرین ❤
نفوس بد نزن 😟
فردا برو ان شاالله هیچییی نیست
فردا برو ان شاالله هیچییی نیست
0
1398/12/28
سوال کننده
برم بهداشت
0
1398/12/28
👶 sahar 👶 👼
بهداشتم بری صدا قلبشو میزارن.
قبلش ولی زنگ بزن ببین چه موقعی خلوتن ک بری
قبلش ولی زنگ بزن ببین چه موقعی خلوتن ک بری
1
1398/12/28
سوال کننده
از صدای قلیش معلوم میشه بچم سالمه ینی
1
1398/12/28
f m
سلام عزیزم نگران نباش منم تقریبا یک ماه پیش سرما خوردم وبعدش حرکتای بچه کم شد و نگران بودم. رفتم پیش یه ماما خونگی گفت بچت هم سرما خورده شکمم ماساژ داد و گفت یه لیوان شیر گرم بخورم، و نذارم شکمم سرد بشه. بعدش حرکت هاش مثل قبل شد
1
1398/12/28
👠💄ꑄꋬꃬꋬꋪ 👩❤️👨👶👶👶
منم سرماخورده بودم تقریبا تو روز یبار تکون میخورد انگار بیحال بود عین خودم
0
1398/12/28
سوال کننده
خو من یه ماهی میشه سرماخورده بودم از همون موقع تا الان کم تکون میخوره
0
1398/12/28
پزشک اوما
سلام جنین را بیدار کنید و قبلش یک خوراکی شیرین بخورید ، در یک ساعت باید پنج حرکت داشته باشه
1
1398/12/28
سوال کننده
یعنی چی بیدارش کنیم ی ماهه خابه مگ چخبره این روزی 5حرکت بزور داره
0
1398/12/28
f m
شکمتو با یه روغن ماساژ بده و شیر گرم بخور چندبار
1
1398/12/28
سوال کننده
خودم اینکارو بکنم؟من اخه بلد نیستم
0
1398/12/28
f m
اصلا شکمتو ماساژ ندادی؟
0
1398/12/28
f m
کاری نداره که یکم روغن زیتون یا شترمرغ بریز رو دستت و کل شکمتو چرب کن و ماساژ بده ولی فشار نیار بهش
0
1398/12/28
سوال کننده
ن
0
1398/12/28
سوال کننده
قبلش چیز شیرین بخورم ن
0
1398/12/28
f m
بخور به پهلو چپ دراز بکش. اصلا تکون نمیخوره؟
0
1398/12/28
سوال کننده
میخوره ولی خیلی کمتر از قبل
0
1398/12/28
سوال کننده
مثلا ی تکون هرچن ساعت یبار...تکوناش پر قدرت نیس بیشتر ب سمت پهلو ها و کلیه هامه قبلا تکون های بزرگ میخورد و محلشونم وسط شکمم بود
0
1398/12/28
hadil hadil
دارو برا سرماخوردگی چی خوردی
یا الان چی داری میخوری ؟؟؟
یا الان چی داری میخوری ؟؟؟
0
1398/12/28
hadil hadil
دیفن هیدرامین یا استامینوفن اگه میخوری قطع کن
0
1398/12/28
hadil hadil
داروهای سرماخوردگی خواب آورن و آدمو بیحال میکنن
روی جنین هم همین اثر رو دارن
من حتی موقع شیردهی هم سرمامیخوردم
دارو لستفاده میکردم
بچم خواب آلود میشد
روی جنین هم همین اثر رو دارن
من حتی موقع شیردهی هم سرمامیخوردم
دارو لستفاده میکردم
بچم خواب آلود میشد
0
1398/12/28
سوال کننده
هیچ دارویی نخوردم موقع سرماخوردگی
0
1398/12/28
سوال کننده
من کلا دارو زیاد مصرف نمیکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1630


