سلام . حدود ۷ روز هست از من لکه خونی مییاد و قبلا هم مییومد ولی درست شد الان ولی ۷ روزه لکه مییاد .شیاف هم نزدیک ۴ بسته استفاده کردم. دکتر هم میرم فقط میگه شیاف بزار استراحت کن و چیز دیگه ای نمیگه و میگه احتمال سقط ۵۰ درصد هست. دوستای گلم من چی کار کنم دکتر برم نرم چی کنم حتی نمیتونم ظرف بشورم خیلی عاحز شدم
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
عزیزدلم تا میتونی فقطططط استراحت کن
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
من از بچه های اوما شنیدم نشاسته خیلی خوبه برای لکه بینی
اگه میلت میبره بخور
اگه میلت میبره بخور
0
1398/12/20
سوال کننده
اخه پس جارومو کی بکشه ظرفو کی بشوره. حتی پامیشم برم غذا گرم کنم باز مییاد
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
علت لکه بینی رو نگفته!!
سونو رفتی بدی ببینی تو چه وضعیه جنینت؟؟
سونو رفتی بدی ببینی تو چه وضعیه جنینت؟؟
0
1398/12/20
سوال کننده
حرفمو به کی بگم. دکتر دیگه برم خوبه؟
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
تهرانی!
0
1398/12/20
سوال کننده
دو هفته قبل رفتم گفت قلب تشکیل شده
0
1398/12/20
سوال کننده
تبریز
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
بعد لکه بینیت نرفتی!!
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
شاید جفتت مشکل داره
0
1398/12/20
سوال کننده
نه فعلا اخه دکتر هم فقط میگه استراحت
0
1398/12/20
سوال کننده
یعنی برم؟
0
1398/12/20
سوال کننده
جفت چه مشکلی میتونه داشته باشه
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
من خودم لکه بینی داشتم الان قطع شده ولی فردا دارم میرم سونو
خیالم راحت شه مشکلی نیست
خیالم راحت شه مشکلی نیست
0
1398/12/20
سوال کننده
خودشم کامل رعایت میکنم رابطه جنسی اینا اصلا ندارم
0
1398/12/20
سوال کننده
چند هفته یک بار سونو میری
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
جفتت مثلا پایبن باشه
0
1398/12/20
سوال کننده
دکتر گفته دلیل لکه بینیت چیه؟
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
من واسه قلبش دو هفته پیش رفتم
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
نه نگفت شباف داد گفت برو سونو
0
1398/12/20
سوال کننده
دکتر دو هفته قبل که رفته بودم گفت ۶ فروردین بیا
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
دکتر از کجا بدونه بدون سونو
0
1398/12/20
سوال کننده
خودش تو مطب سونو داره
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
بمنم ۱۱ گفت بیا
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
سونو اون ب درد نمیخوره
0
1398/12/20
jaana J
عزیزم دکترت رو عوض کن بی دلیل که خون نمیاد
0
1398/12/20
سوال کننده
الان نمیدونم چرا قطع نمیشه
0
1398/12/20
jaana J
سونو هم بیرون برو
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
من خودم جای دیگه میرم سونوگرافی
دستگاههای تو مطب مجهز نیست
دستگاههای تو مطب مجهز نیست
0
1398/12/20
سوال کننده
شما تهران هستین؟
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
بله
0
1398/12/20
jaana J
عزیزم فالوده پیدا میشه بخوری؟
0
1398/12/20
سوال کننده
اره چند بار نشاسته رو با اب قاطی کردم ولی اثری نکرده
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
چه دکتر بی خیالیه ک یه سونو برات ننوشته بری
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
حتما برو سونو بده
0
1398/12/20
سوال کننده
فقط میترسونه میگه وقتی لکه مییاد احتمال سقط هست
0
1398/12/20
jaana J
البته من یه خانمه ۷ ماهش بود گفت من خونریزی هم دارم و بچه م سالمه
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
خیال خودت شب عیدی راحت شه
0
1398/12/20
سوال کننده
راس میگینا
0
1398/12/20
سوال کننده
کاس امروز برم
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
بگو روانی علتش رو میخوام بدونم
0
1398/12/20
سوال کننده
فقط دکتر خوب نمیشناسم تو تبریز
0
1398/12/20
jaana J
عزیزم به سقط فکر نکن
0
1398/12/20
jaana J
بچه ت میمونه
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
سونوگرافی خوب پیدا کن فعلااا
0
1398/12/20
jaana J
برو تو اینترنت بزن
0
1398/12/20
پریسا p
منم تبریزم دکترای خوبم تا یه ماه وقت نمیدن
0
1398/12/20
jaana J
سونو رو برو انجام بده
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
من رفتم اورژانس برام ی سوتو سلامت بارداری نوشت فردا برم بدم
0
1398/12/20
jaana J
الان کرونا اومده فرق میکنه وقت میدن
0
1398/12/20
سوال کننده
اخه ادم هر قدر هم بخواد استراحت کنه بازم بعضی کارا مثل جارو و تی کشیدن و غذا درست کردن هست
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
شما ی مرکز سونو مجهز پیدا کن برو سونو در درجه اول
0
1398/12/20
jaana J
عزیزم من خواهرم ۹ ماه استراحت کرد
0
1398/12/20
پریسا p
من دیروز خاستم وق بگیرم گف ۱۶ فروردین
0
1398/12/20
jaana J
فعلا وضعیتت اینه شوهرت انجام بده
0
1398/12/20
سوال کننده
برا سونوگرافی؟
0
1398/12/20
پریسا p
ن دکترارو میگم سونو ک همیشه هس
0
1398/12/20
jaana J
به خونواده شوهرت بگو غذا درست کنن
0
1398/12/20
سوال کننده
اونم کمک نمیکنه
0
1398/12/20
ستاره بانو ...
عزیزم همش نشاسته با اب بخور
0
1398/12/20
ستاره بانو ...
بخاب،
0
1398/12/20
jaana J
باید کمک کنه بچه اونم هست
0
1398/12/20
ستاره بانو ...
ی بالش بزار زیر پات وقتی میخابی تا بالاتر از سطح زمین باشه
0
1398/12/20
سوال کننده
امروز پس برم سونوگرافی کار خوبیه خیالم راحت میشه فقط من دوهفته قبل سونوگرافی کردم ضرر نداره زیادش؟
0
1398/12/20
ستاره بانو ...
شاید هماتوم داشته باشی
0
1398/12/20
ستاره بانو ...
ک اگه ام داشته باشی
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
بنظر من تو اولویتت سونوگرافی خوب باشه
بعد خواستی دکترت رو عوض میکنی
دفترچت رو بده شوهرت ببره ی بیمارستانی..مطبی برات هر دکتر ی سونو سلامت بارداری بنویسه و سریع برو انجام بده
بعد خواستی دکترت رو عوض میکنی
دفترچت رو بده شوهرت ببره ی بیمارستانی..مطبی برات هر دکتر ی سونو سلامت بارداری بنویسه و سریع برو انجام بده
0
1398/12/20
ستاره بانو ...
کاری نمیکنه میگه فقط،استراحتو شیاف
0
1398/12/20
سوال کننده
قبلا لکه بینی داشتم ولی خوب میشد الان هفت هشت روزه خوب نمیشه
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
گلممنم دوهفته پیش رفتم
الان وضعیت جنین مهم تره
الان وضعیت جنین مهم تره
0
1398/12/20
سوال کننده
شما هم لکه بینی دارین؟
0
1398/12/20
samane 🥰🥰
انشالله که چیزی نیست . فقط باید دلیلش مشخص بشه. بعضی ها دارن وباید استراحت مطلق باشن. دوست من ۹ ماه رو لکه بینی و خونریزی داشت. الانم یه گل پسر داره
0
1398/12/20
سوال کننده
انشالله عزیزم.
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
بله ولی قطع شده
با این حال فردا وقت سونو گرفتم
با این حال فردا وقت سونو گرفتم
0
1398/12/20
samane 🥰🥰
البته خودمم لکه بینی دارم. هیچ کاری انجام نمیدم. شوهرم کمکم میده. از دیروز هم اومدم پیش مامانم
0
1398/12/20
عاطفه ..
شیاف چی خارجی یا ایرانی چند تا استفاده میکنی؟
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
من اینو استفاده کردم قطع شد خدارو شکر
0
1398/12/20
سوال کننده
شیاف سیکلوژست استفاده میکنم یکی صبح یکی شب. قوطیش سفید و سبزه
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤

0
1398/12/20
سوال کننده
اره عین این هست برا من
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
سیکلوژست
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
لکه بینیت قهوه ایه یا رنگش روشنه
0
1398/12/20
سوال کننده
ولی قبلا اثر میکرد قطع میشد الان نه
0
1398/12/20
سوال کننده
قهوه ای هست
0
1398/12/20
فاطمه 👩👧❤
بخاطر همین میگم برو سونو
0
1398/12/20
عاطفه ..
اره این خوبه این لکه بینی طبیعی دختر خاله من از سه ماه که داشت دهانه رحمش 3 سانت هم باز بود خونریزی شدید داشت ولی بچه اش صحیح و سالم بدنیا اومد مگه دکتر ها از پیش خدا اومدن هر چی خدابخواد استرس به خودت نده
0
1398/12/20
سوال کننده
اوما چرا پیاما رو دیر میفرستع
0
1398/12/20
عاطفه ..
بعضی وقتا همین طوره لکه بینی که داره زیاد یا کم؟
0
1398/12/20
سوال کننده
والا راستش من دو سه روز قبل شب ساعت ۲ تلفن زنگ زد خبر بدی دادن شوهرم هم نمیگفت چیه من خیلی ترسیدم یکی از اون میدونم یکی هم یک هفته قبل ماهی سرخ کردم خوردم میگم شایدم اون کرده
0
1398/12/20
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم شاید جفتت پایینه
0
1398/12/20
سوال کننده
اندازه دو سکه مثلا هر بار
0
1398/12/20
عاطفه ..
استرس واسه تو سمه حالا درد هم داری
0
1398/12/20
سوال کننده
نه درد ندارم اصلا
0
1398/12/20
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
منم لکه بینی داشتم جفتم پایین یود
0
1398/12/20
سوال کننده
هر روز داشتین یا بعضی وقتا؟
0
1398/12/20
سوال کننده
از ترسم به کمرم شال اینا بستم
0
1398/12/20
samane 🥰🥰
حبیبه ، سونو قلب که رفتی ، مشخص شد جفت پایینه ؟
0
1398/12/20
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
من روزی ک لکه بینی داشتم اولین بار تقریبا هفته ۹ بودم شیاف گذاشتم کلا استراحت کردم فقط واسه دسشویی بلند میشدم ک خدارو شکر توی ی هفته قطع شد
0
1398/12/20
سوال کننده
کی گفتن جفتت پایینه کدوم هفته بارداریتون؟
0
1398/12/20
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ن عزیزم بعدش هفته ۹ لک دیدم رفتم سونو گفتش بهم
0
1398/12/20
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
۹ بودم
0
1398/12/20
Nazi Nnnnn
خانوما یه سوال من این ماه خون دماغ میشم همش مشکلی هس؟، وقت دکترم هفته بعده
0
1398/12/20
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
بعدش هم دوباره تقریبا هفته ۱۱ یا ۱۲ بود دوباره داشتم ک باز کلا خوابیدم
0
1398/12/20
سوال کننده
من الان حدودای هفته ۹ هستم دکتر نمیتونه بگه از چیه خیلی بی سواده
0
1398/12/20
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
خب عوض کن دکترت زو
0
1398/12/20
سوال کننده
اخه دکترای دیگه هم برا یک ماه بعد وقت میدن
0
1398/12/20
سوال کننده
کارا تو کی میکرد؟مثلا غذا گرم کردن اینا
0
1398/12/20
لیلا رضایی
عزیزم شما نیاز دارید یکی کنارتون باشه و کاراتونو انجام بده اصلا فعلا از جات بلند نشو سعی کن زیاد زیر دوش نمونی با آب ولرم حموم کن اونم در حد چند دقیقه حتما حتما توالت فرنگی استفاده کن شیافم بذار
0
1398/12/20
ندا (مامان رستا)
عزیزم منم اوایل لکه بینی داشتم که دکتر گفت هماتوم دارم یه سنو بیرون بده ببین وصعیت نینیت چطوریه سنو تو مطب بدرد نمیخوره و فعلا کار نکن مخصوصا دولا راست نشو جارو برقی نکش خیلی فشار میاره جارو و طی اینا تعطیل توالت فرنگی استفاده کن دستشویی ایرانی خیلی فشار میاره و نزدیکی هم اصلا نکن فعلا و چیزای گرم و ادویه نخور
0
1398/12/20
ندا (مامان رستا)
من دکتر بقیر از شیاف قرص دوفاستونم داده بود و شیاف سیکلوژست بذار ایرانیاش کیفیت سیکلوژست نداره
0
1398/12/20
سوال کننده
بله حمام رفتنی شدیدتر میشه
0
1398/12/20
ندا (مامان رستا)
حموم فقط در حد سر شستن دو دقیقه ای با اب ولرم اصلا گرم به خودت نگیر
0
1398/12/20
سوال کننده
ممنون عزیزم امروز میخواستم جارو بکشم پشیمون شدم
0
1398/12/20
سوال کننده
به نظرتون از چیه سونوگرافی برم میگه؟
0
1398/12/20
لیلا رضایی
اصلا کار خونه نکن به هیچ عنوان من با اینکه حساسم ولی از وقتی باردار شدم کار خونه رو تعطیل کردم هفته ایی یکی دوبار شوهرم جاروبرقی و تی میکشه ظرفارم اون میشوره یعنی اکثر کارا با اونه من کار سنگین نمیکنم اصلا حمومم کلا پنج دیقه اونم سرپایی با اب ولرم
0
1398/12/20
لیلا رضایی
بله میگه بهتون چند بار رفتی سونو تا الان؟
0
1398/12/20
سوال کننده
دو بار تو مطب یکبار هم بیرون رفتم
0
1398/12/20
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ن گلم فقط استراحت
0
1398/12/20
mina 👪
روزی دوتا بزار
منم مشکل شمارو داشتم یه شیاف میزاشتم چند روز قط شد و باز لک دیدم دکترم کرد روزی دوتا و قط شد
تا ۵ماهم استفاده کرده که جفتم بره بالا و جای بچه سفت بشه
منم مشکل شمارو داشتم یه شیاف میزاشتم چند روز قط شد و باز لک دیدم دکترم کرد روزی دوتا و قط شد
تا ۵ماهم استفاده کرده که جفتم بره بالا و جای بچه سفت بشه
0
1398/12/22
پزشک اوما
سلام اگر قلب تشکیل شده است لکه بینی احتمالا بعلت هماتوم است استراحت نسبی داشته باش و استفاده از شیاف ها را ادامه دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



585

