من روکین میخورم، طبیعی هم جلوگیری میکنیم.
ماه دوم هست که روکین میخورم و ماه پیش روز هفتم بعد اتمام قرص خونریزیم شروع شد.
الان سه روز دیگه هنوز قرص دارم اما ترشح خیلی آبکی دارم که یکم رگه خونی داشت.
چندروزه سینه هام هم درد میکنه و دلم. (ماه پیش اینطوری نبود)
طبیعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



741
1398/12/18





