خانومای اصفهانی راهنمایی لطفا
-2
1398/11/06
لی لی 🐣 💝
😛
-1
1398/11/06
مرضیه ffffffffff
میلاد سپاهان سعدی
تا جایی که من اطلاع دارم
تا جایی که من اطلاع دارم
0
1398/11/06
سوال کننده
مرسی
0
1398/11/06
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
بستگی ب دکترت داره ک کدوم بیمارستان باشه، عسگریه و زهرای مرضیه خوبه
0
1398/11/06
marzi .sh
بیمارستان خانواده هم عالیه
0
1398/11/06
پریسا 💜💜
باید ببینی دکترت کدوم بیمارستانه
ولی میلاد بهترینه سعدی کلینیک خانواده سپاهانم خوبن تو دولتی ها هم حجتیه و زهرای مرضییه را شنیدم
ولی میلاد بهترینه سعدی کلینیک خانواده سپاهانم خوبن تو دولتی ها هم حجتیه و زهرای مرضییه را شنیدم
0
1398/11/06
Farzaneh 💫💫
میلاد ،عسگریه،خانواده خوبن من دکترم میلاده
0
1398/11/06
سوال کننده
مرسی
0
1398/11/06
غزل مسعودی
من ۱۵ ام خانواده زایمان میکنم
0
1398/11/06
سوال کننده
ب سلامتی
0
1398/11/06
سوال کننده
دکتر خصوصی گرفتی؟؟؟
0
1398/11/06
غزل مسعودی
دکترم دانشفر. ماماهمراه گرفتم
0
1398/11/06
سوال کننده
خوبه
0
1398/11/06
سوال کننده
بچه اول ته؟؟؟؟؟
0
1398/11/06
سادات خانوم
بچه بیمارستان صدوقی هم خوبه ؟؟؟
0
1398/11/06
ریحانه م
دوستان مهرگان چی! کسی اطلاع داره!
0
1398/11/06
ریحانه م
سلام ببخشید دکترتون کیه!
0
1398/11/07
سوال کننده
کسی زیر نظر دکتر داوری بوده؟؟
0
1398/11/07
غزل مسعودی
اره
0
1398/11/07
غزل مسعودی
اگ اتاق خصوصی بگیری تو بخشش تمیز نبود جاریم اونجا زایمان کرد خیلی شلوغه
0
1399/01/18
سوال کننده
سلام
0
1399/01/18
سوال کننده
کیا نینیشون ب دنیا ام
0
1399/01/18
سوال کننده
د
0
1399/01/18
💕R💕 H💕
سلام من 🤗
1
1399/01/18
💕R💕 H💕
راستی برو بیمارستان میلاد خیلی خوبه هم پرسنل هم رسیدگی.
0
1399/01/18
سوال کننده
شما هزینه تون چقد شد ؟؟؟؟طبیعی یا سزارین؟؟؟
0
1399/01/19
💕R💕 H💕
400.طبیعی
0
1399/01/19
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/01/19
سوال کننده
عکس نینی خوشگلتم بهمون بده😍😍😍😍
0
1399/01/19
ط ط راد
مهرگان عالیه
0
1399/01/19
سوال کننده
من یا میلاد یا زهرای مرضیه
0
1399/01/19
ط ط راد
میلاد هم کرونا داره
0
1399/01/19
سوال کننده
مهرگان فقط زایشگاه؟
0
1399/01/19
سوال کننده
من اوما زده ۲۰/۳
0
1399/01/19
سوال کننده
چقد درسته بنظرتون؟
1
1399/01/19
ط ط راد
مهرگان هیچ کرونایی نداره اجازه هم نمیدن ببرن اونجا
0
1399/01/19
سوال کننده
دکتر خوب کی انجاست؟
0
1399/01/19
ط ط راد
دکتر ویدا رضوی
0
1399/01/19
سوال کننده
مطب داره؟؟
0
1399/01/19
ط ط راد
بله
0
1399/01/19
ط ط راد
چهارباغ بالا کوچه مخابرات
0
1399/01/19
ط ط راد
روزهای دوشنبه پنجشنبه نیست
0
1399/01/19
ط ط راد
البته بازم تحقیق کنید من که خیلی تحقیق کردم دکتر خوبی بود کلا دکتر خواهرامم بودن راضی بودن که انتخابشون کردم
0
1399/01/19
سوال کننده
مرسی عزیزم دستتم دردنکنه😘😘😘😘
0
1399/01/19
ط ط راد
خواهش میکنم
0
1399/01/19
سوال کننده
انشالله ک سالم صالح بدنیا بیاد
0
1399/01/19
ط ط راد
ممنون همچنین برای شما عزیزم
0
1399/01/19
سوال کننده
خواهش گلم
0
1399/01/19
azade pnj
بچه ها من شنیدم عسگریه خیلی جدید شده بخش vip عالیه کسی از بستگانش اونحا زایمان داشته تجربشو بگه
0
1399/01/19
سوال کننده
من بیشترین صحبت رو از میلاد.زهرای مرضیه.خانواده شنیدم مهرگان
0
1399/01/19
سوال کننده
دکتر هفت برادران
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



720

