سلام دکتر عزیز میشه بی زحمت جواب اکو قلب جنین منو بگید؟دکتر گفت یکی از سوراخ های قلبش هنوز بازه که به مرور زمان با بزرگ شدن جنین بسته میشه واصلااا نگران نباش چون همه چیزشم خوبه اما من باز نگرانم
0
1398/11/03
سوال کننده

0
1398/11/03
غزل مسعودی
جاری منم اینجوری بود بعد از بدنیا اومدن بچه اش خوب شد کاملا
0
1398/11/03
سایه م
خیلیا اینجورین خوب میشه نگران نباش
0
1398/11/03
سوال کننده
دوباره بهم گفت۲۶ هفته ات شد بیا که خیالمون راحت بشه
0
1398/11/03
ندا
همه جنینا عزیزم تا ۳۴ حفرع قلبشون بازه
0
1398/11/03
ندا
بعد از اون بسته میشه
0
1398/11/03
ندا
چون من آ اس آ میخورم از عوارضش حفرع دار شدن قلب بود دکترم اینو گفت و گفت از هفته ۳۴ قطع کن
توی پروندمم نوشت
توی پروندمم نوشت
0
1398/11/03
سوال کننده
منم آسپرین میخورم مرسی عزیزان
0
1398/11/03
سوال کننده
خیالم راحت شد
0
1398/11/03
خانم گل .
عزیزم میشه بپرسم واسه چی رفتی اکو ؟
0
1398/11/03
سوال کننده
من دیابت بارداری دارم دکترم گفت باید بری
0
1398/11/03
سوال کننده
البته خیلی از دکترا مینویسن که بری
0
1398/11/03
سوال کننده
برای اطمینان بعضی هاهم نمیگن
0
1398/11/03
شهناز زارع
سلام طاهره جون یکی از نی نی های من هم تو هفته ۲۱ حفره داشت اکو تو هفته ۲۴ بود که خدا رو شکر پر شده بود .اصلا نگران نباش خانومی
0
1398/11/03
hengame. h
عزیزم باید سوراخ باشه
0
1398/11/03
hengame. h
اگه نباشه بده
0
1398/11/03
hengame. h
منم ۲۱ هفته رفتم یدونه سوراخش باز بود
0
1398/11/03
hengame. h
گفت بعد زایمان بسته میشه
0
1398/11/03
hengame. h
نگدان نباش
0
1398/11/03
hengame. h
دیابت بارداری داری بعد دارو میخوری گلم؟
0
1398/11/03
hengame. h
قندت چند؟
0
1398/11/03
سوال کننده
فداتون که اینقدر به آدم آرامش میدین
0
1398/11/03
سوال کننده
من انسولین میزنم قبل از انسولین زدن قند ناشنا۱۷۷ بود
0
1398/11/04
پزشک اوما
سلام اکو مشکل خاصی ندارد نگران نباشید
0
1398/11/04
hengame. h
منم انسولین میزنم.روزی ۱۲واحد
0
1398/11/04
hengame. h
ولی قند ناشتام۱۱۷
0
1398/11/04
hengame. h
صبح و نهار و شام
0
1398/11/04
hengame. h
هردفعه هم ۴واحد
0
1398/11/04
hengame. h
شماهم همینطوری میزنین؟
0
1398/11/04
سوال کننده
واااای چقدر کم میزنید شما من صبح۱۸ واحد ظهر و شب۱۶ واحد شب قبل خواب۴۲ واحد
0
1398/11/04
سوال کننده
الان قند ناشناتون چنده با این انسولین؟
0
1398/11/04
hengame. h
۱۱۷ بودم قبل انسولین
0
1398/11/04
hengame. h
صبح باید ازمایش بدم ببینم چند
0
1398/11/04
hengame. h
اخه شما ناشتات از من بالاتر بود
0
1398/11/04
hengame. h
من بیشتر بزنم افت قند پیدا میکنم
0
1398/11/04
سوال کننده
منم فردا دوباره باید برم آز بدم
0
1398/11/04
hengame. h
البته ۴واحد قبل صبحانه و نهارو شام
0
1398/11/04
hengame. h
قبل خواب۱۰واحد
0
1398/11/04
hengame. h
بعد انسولین هیچ از ندادی؟
0
1398/11/04
سوال کننده
نه خودم با دستگاه چک کردم خداروشکر ناشتام۸۰ ۹۰ ایناس
0
1399/12/18
sadat sadat
سلام طاهره جان.
جنین منم اکو کرد گف ی سوراخ توو قلبش هس
برای نوزاد شما کی بسته شد؟
جنین منم اکو کرد گف ی سوراخ توو قلبش هس
برای نوزاد شما کی بسته شد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



746

