سلام ۲۹ سالمه عکس رو ماه پیش گرفتم تو گزارش رحم طبیعی گفته شده ولی تو عکس چیز دیگه نشون میده تو سونوگرافی هم مشکوک به دوشاخ بودم که گفتن باید عکس بگیری بعد از دیدن دکترمم شک کرد
نگرانم میشه کمکم کنید ایا رحمم دوشاخه؟
و التهاب لوله چپم گرفتگیش زیاده با کم؟
پرسش (1398/11/02):
تفسیر عکس رنگی رحمی
1782
35
1398/11/02
سوال کننده
0
1398/11/02
سوال کننده

0
1398/11/02
سوال کننده

0
1398/11/02
سوال کننده

0
1398/11/02
مامان دوقلوها
سلام لوله سمت راست بازه وکاملا سالم
ولی لوله چپ
مقداری چسبندگی داره
ولی لوله چپ
مقداری چسبندگی داره
0
1398/11/02
نهال ناز ناز
سلام عزیزم درد هم داشتی؟قبلش دارو مصرف کردی؟من دوشنبه باید برم خیلی میترسم
0
1398/11/02
سوال کننده
خیلی بسته است؟
0
1398/11/02
سوال کننده
دردش شبیه پریودی تو ۵ دقیقه تمام میشه دردش
0
1398/11/02
سوال کننده
قبلش یه مسکن شیاف کن
0
1398/11/02
مامان دوقلوها
خیلی نه
ولی به چسبنگی داره
قسمت ابتداییش بازه ولی به لگن راه نداره
ولی به چسبنگی داره
قسمت ابتداییش بازه ولی به لگن راه نداره
0
1398/11/02
پزشک اوما
سلام لوله چپ کنی چسبندگی دارد نگران نباشید با پزشک معالج مشورت کنید
0
1398/11/02
سوال کننده
ایا رحمم دوشاخه؟
0
1398/11/02
سوال کننده
باید عمل کنم به نظرت؟
0
1398/11/02
مامان دوقلوها
به دکترت نشون بده انشالله به عمل نیاز ی نباشه
0
1398/11/02
سوال کننده
از شکل رحم چیزی سر درمیاری؟ببینی طبیعی یا دوشاخه
0
1398/11/02
سوال کننده
عکس یجوریه انگار
0
1398/11/02
سوال کننده
کسی جواب نمیده😔
0
1398/11/02
مامان دوقلوها
نه دو شاخ نیست
0
1398/11/02
سوال کننده
وای مرسی
0
1398/11/02
مامان دوقلوها
دوشاخ بودن از قسمت فوقانی رحم مشحص میشه
اینکه شما میگن یه جوریه
ماده حاجب هستتش که بد پخش شده وبیشتر به سمت لوله ها میره
اینکه شما میگن یه جوریه
ماده حاجب هستتش که بد پخش شده وبیشتر به سمت لوله ها میره
0
1398/11/02
مامان دوقلوها
من کار خودم رادیولوژیه
0
1398/11/02
سوال کننده
وای مرسی خیالمو راحت کردی همش استرس دارم
0
1398/11/02
مامان دوقلوها
نه استرس نداشته باش
به دکترت نشون بده
انشالله خوب میشی
به دکترت نشون بده
انشالله خوب میشی
0
1398/11/02
سوال کننده
از ترسم که دکتر نگه برو عکس بگیر همش پیگیرم چون خیلی اذیت شدم
0
1398/11/02
سوال کننده
انشالله
0
1398/11/02
مامان دوقلوها
اره واسه عکس هیسترو خیلیا اذیت میشن
ولی بعضیا هم هیچی متوجه نمیشن
ولی بعضیا هم هیچی متوجه نمیشن
0
1398/11/02
سوال کننده
اره من خیلی درد داشتم حالا این لولم بسته ست بگن ivf وای بازم باید درد بکشم
0
1398/11/02
مامان دوقلوها
بعضی گرفتگی ها با همین تزریق ماده حاجب باز میشه
مال تو گرفتگیش زیاد نیست
مال تو گرفتگیش زیاد نیست
0
1398/11/02
سوال کننده
مال من باز نشد چون التهاب
0
1398/11/02
سوال کننده
من این ماه دارم شانسمو امتحان میکنم اگر نشد باید برم متخصص نازایی
0
1400/01/31
رز آبی
سلام پردیس جان
0
1400/01/31
رز آبی
من هردو لوله خصوصا لوله راست التهاب داره
0
1400/01/31
رز آبی
بنظرت طبیعی باردار میشم
0
1400/01/31
رز آبی
سابقه یک بارداری پوچ و یک بارداری تو اسکار سزارین داشتم نمیدونم الن چکار کنم....
0
1400/02/01
سوال کننده
سلام عزیزم منم مثل شما بودم و رفتم برای درمان که یهو باردار شدم قبل شروع درمان به من گفتن که یا باردار میشی یکم زمان میبره اگر تا ۱ سال نشدی لاروسکوپی کنم که خداروشکر دوماه بعدش باردار شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




