سلام وقت بخیر من دو هفته پیش تو ۱۶هفتگی سقط داشتم چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنم؟ هنوزم خونریزی خفیف دارم تا کی این مسئله عادیه؟چ مراقبت هایی لازمه؟
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
عزیزم خدا کنه زود جاش سبز بشه
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
من بعد سقطم یه هفته خونریزی داشتم پنج روز لک بینی
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
البته بستگی به سیستم بدن خودت داره
0
1398/10/16
سوال کننده
مرسی عزیزم ممنونم از راهنماییت
2
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
من شنیدم تا چهل روزم یکی لکه بینی داشت
1
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
قربونت
0
1398/10/16
سوال کننده
الان خونریزیم خیلی کمه منتها هنوز هس
0
1398/10/16
سوال کننده
آنتی بیوتیک مصرف کردید شما؟
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
سلام عزیزم من ماهه پیش سقط داشتم خونزیزیم کم شده ولی هنو قطع نشده سونو شکمی انجام دادم گفتن بقایا نمونده، حالا قرص مصرف میکنم تا قطع شه برم سونو واژینال انجام بدم میگن دقیق تره
0
1398/10/16
تیا ص
اخی عزیزم ببخشید چرا سقط داشتین؟
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
دکترم فقط قرص آهن خارجی نوشت برام گفت هر وقت پاک شدی بخور تا خون بدنت جبران شه
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
نه هفته بخاطره تشکیل نشدن قلب
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
شما براچی سقط کردی گلم😢
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
منکه روحیم داغون شده😔بچه اولم بود خیلی خوشحال بودم حیف که نموند😢
0
1398/10/16
سوال کننده
من کم خونی شدید داشتم خودم گفتن باید سقط کنم
0
1398/10/16
سوال کننده
آنتی بیوتیک مصرف کردید؟
0
1398/10/16
سوال کننده
غربالگری ک رفتم گفتن درصد عقب ماندگی ذهنی بچه خیلی بالاس
0
1398/10/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
ای واییی
0
1398/10/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
انشالله سربع یه یچه سالم جاش میاد گلم
1
1398/10/16
سوال کننده
خیلی سخته امیدوارم هیچ زنی تجربه نکنه
1
1398/10/16
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1398/10/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
حق میدم.من خودم سقط۶هفته داشتم دیوونه شده بودم چ برسه ب شما
1
1398/10/16
سوال کننده
ان شاالله هروقتی ک خواستی خدا ی بچه سالم بهت بده
0
1398/10/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
انشالله هروقت صلاح دید به دوتاییمون بده❤
1
1398/10/16
سوال کننده
ان شاالله
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
😔😔😔😔 انشالله که دیگه سقط رو تجربه نکنی گلم انشالله یه نی نی سالم خدا بهمون بده گلم ناراحت نشو
من و همسرم کم خونی و تالاسمی آلفا داریم این مسئله بیشتر نگرانم میکنه
من و همسرم کم خونی و تالاسمی آلفا داریم این مسئله بیشتر نگرانم میکنه
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
همش استرس دارم نکنه سری بعدی هم این اتفاق بیفته😞
0
1398/10/16
سوال کننده
توام همینطور عزیزم
0
1398/10/16
سوال کننده
دوتاتونم تالاسمیتون آلفاس؟
0
1398/10/16
سوال کننده
من ژنتیک خوندم
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
آره ولی نوعش فرق میکنه
0
1398/10/16
سوال کننده
چیش فرق میکنه؟مینور و ماژور؟
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
واقعا گلم اگه برگه ازمایش ژننیک رو برات بفرستم میخونی برام ؟ دکترم یه هفته دیگه نوبت داده
0
1398/10/16
سوال کننده
آره عزیزم بفرس تا جایی ک میدونم میگم بهت
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
ممنون الان میفرستم
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)

0
1398/10/16
سوال کننده
عزیزم چون ژن هاتون بصورت هتروزیگوت یا ناخالص هس درصد اینک بچتون هم مبتلا بشه پایین تره
0
1398/10/16
سوال کننده
بعد اینک تالاسمی نوع آلفا خطرش کمتره
1
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
آهان خیلی ممنون عزیزم😘مرســـے
0
1398/10/16
سوال کننده
خواهش میکنم ان شاالله ک بچه صحیح و سالم نصیبت بشه
0
1398/10/16
رستا (◔◡◔)
فداتشم همچنین😍🌸
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
سلام
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
خوبی زهرا جان؟متاسقفم واست گلم الهی ب حق خدا خیلی زود خدا بهتون بچه های سالم و صالح بده
1
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم منم بعد سقط ی سری چرک خشک کن خوردم ب همراه قرص های ویتامین و آهن
0
1398/10/16
سوال کننده
سلام ممنونم عزیزم
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
بعدش سونودادی؟؟
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
کورتاژ شدی؟
0
1398/10/16
ندا
۱۶ هفتگی چرااا؟😢
0
1398/10/16
سوال کننده
ن هنوز خونریزی دارم
0
1398/10/16
سوال کننده
ن قرص دادن بهم
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
خب پس حتما ی سونو برو شاید بقایا داری
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
چون من کورتاژ شدم کلا خونریزی و لکه بینیم ی هفته بود
0
1398/10/16
پزشک اوما
سلام باید لکه بینی و خونریزی تمام شده باشه ، سونو دادید که بقایا کامل دفع شده است ؟
0
1398/10/16
سوال کننده
ن هنوز ولی میرم بزودی همسرم ماموریته آخر هفته میاد
0
1398/10/16
پزشک اوما
حتما سونو انجام بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



564

