سلام خدمت پزشک اوما اگه میشه آزمایش منو نگاه کنید بببینید نرمال هستش؟
1
1398/10/07
سوال کننده

0
1398/10/07
سوال کننده

0
1398/10/07
سوال کننده

0
1398/10/07
مامان آريان
نرماله عزيزم
0
1398/10/07
محبوبه ❤👨👩👧👧❤
ان تی ۱.۶ هست نرماله عزیزم
0
1398/10/07
سوال کننده
مرسی 😍😘
0
1398/10/07
سوال کننده
❤
0
1398/10/07
سوال کننده
❤
0
1398/10/07
سوال کننده
بهم گفتن ریسک سندروم دوان بالاس😢۲۱هستش
0
1398/10/07
سوال کننده
فردا باید برم آزمایش ژنتیک بدم خیلی داغونم روحیمو باختم کسی هست اینجوربوده خوب شده باشه؟
0
1398/10/07
مامان آريان
عزيزم 1به274 هست نگران نباش اونقدرام بدنيست خيليا کمتربودعددش وبچشون سالم بود
0
1398/10/07
محبوبه ❤👨👩👧👧❤
خیلی خو بالا نیست تو همین تایپیکها بودن کسایی که حتی nt شون ۳ به بالا بوده و آزمایش دادن مشکلی نداشتم اصلا نگران نباش
0
1398/10/07
محبوبه ❤👨👩👧👧❤
نداشتن
0
1398/10/08
سوال کننده
جدی یعنی بد نیست؟؟؟؟خیلی حالم بده خیلی😭
0
1398/10/08
سوال کننده
یعنی کسی بوده ۲۱بوده آزمایش داده سالم بوده؟خب چراریسک سندرم بالا بوده دلیلش چیه ؟
0
1398/10/08
سوال کننده
اصلا نمیتونم بخوابم ازیه طرف ویارم از یه طرف این آزمایش خیلی حالمو بد کرده
0
1398/10/08
مامان آريان
نه ميگم ک ديدم گفتن 1به5 بوده امابچشون سالم بود
خودتونگران نکن انشاالله ازمايش ميدي خيالتم راحت ميشه
خودتونگران نکن انشاالله ازمايش ميدي خيالتم راحت ميشه
0
1398/10/08
سوال کننده
،انشالله مرسی عزیزم
0
1398/10/08
پزشک اوما
سلام آزمایش و سونو خوبه ، اما باید غربالگری دوم هم انجام بشه
0
1398/10/08
سوال کننده
سلام دکترم گفته که برو آزمایش ژنتیک انجام بده میخوام بدونم لازمه یا اینکه غربالگری رو انجام بدم اول؟چون میگن هزینه ژنتیک خیلی زیاده سخته واسم
0
1398/10/08
مامان آريان
اخه ان تي شماهم که نرماله بالانيستش فکرکنم دکترت يه کم زيادي حساسه
0
1398/10/08
سوال کننده
به نظرشما این آزمایش که میگن گرونه سل فری فکنم باشه یا اون یکی که از آب کیسه بچه میگیرن رو ضروریه باید انجام بدم؟
0
1398/10/08
سوال کننده
نمیدونم دارم دیوونه میشم البته ساعت ۴میرم پیش فوق تخصص جنین اونجا بهم میگه چکارکن شایدهم آزمایش گرونه رو نگفت انجام بده 😢
0
1398/10/08
مامان آريان
اره نگران نباش حالاغربالگري دومم انجام بده اگرخداي نکرده اونم مشکلي داشت بعدبروسل فري ياامينو
0
1398/10/08
سوال کننده
من وقتی ۴هفتم بود آزمایش بتا انجام دادم خیلی بالاوبود ۵هزار بود بعداز یک روز ۸هزار شد واسه همین فکر کردن دوقلو دارم سونو انجام دادم گفتن یه دونس الان ترسیدم میگم نکنه چون همون اول خونم بالا بود مشکل داشتم
0
1398/10/08
سوال کننده
اره امروز میرم ببینم چی میشه توکل به خدا
0
1398/10/08
مامان آريان
نه باباچه ربطي داره اخه اين يعني لقاح زود بوده
0
1398/10/08
پزشک اوما
اگر از نظر هزینه مشکلی نداری سل فری را انجام بده اگر نه صبر کن غربالگری دوم هم برو اگر مشکل داشت آمنیوسنتز باز با متخصص پریناتولوژیست هم مشورت کنید
0
1398/10/08
سوال کننده
والله مشکل دارم اما گفتم اگه ضروریه یه کاریش کنیم ..اره این دکتری که عصرمیخوام برم پیشش متخصص پریناتولوژیست هستش
0
1398/10/08
سوال کننده
🙏
0
1398/10/08
پزشک اوما
نگران نباشید اشالا موردی نیست در اکثر مواقع هم است های تکمیلی منفی است و جنین سالم است اما جهت اطمینان پیشنهاد میشه
0
1398/10/08
سوال کننده
ممنونم 🙏🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



624

