سلام کسی با وجود خونریزی پشت جفت بارداری موفقی داشته؟اندازه هماتومم ۲۰*۱۰ mm
هفته ۹ لکه بینی داشتم ک ان تی اول رفتم خوب شده بود باز از هفته ۱۵لکه بینی افتادم الان منتظرم برم سونو آنومالی ببینم بهتر شده
پرسش (1398/09/12):
خونریزی پشت جفت در بارداری
548
32
1398/09/12
سوال کننده
0
1398/09/12
.....Darya.... ....DDD....
گلم نگران نباش اصلا...شیاف میزنی؟
0
1398/09/12
سوال کننده
اره شیاف هر ۱۲ ساعت و قرص دوفاستونم هر ۱۲ساعت میخورم
0
1398/09/12
.....Darya.... ....DDD....
این چیزایی که میگم رعایت کن من خودمم هماتوم داشتم از توالت فرنگی حتما استفاده کن
چیزای گرم نخور
شیاف اگر پزشک داده مصرف کن
زیاد سرپا وانستا
زیاد راه نرو
زیاد نشین
داخل ماشین کم بشین
فقط و فقط استراحت
چیزای گرم نخور
شیاف اگر پزشک داده مصرف کن
زیاد سرپا وانستا
زیاد راه نرو
زیاد نشین
داخل ماشین کم بشین
فقط و فقط استراحت
0
1398/09/12
سوال کننده
آمپول پرولوتونم زدم
0
1398/09/12
سوال کننده
شما سایزه هماتومت چند بود؟
0
1398/09/12
سوال کننده
اینارو رعایت میکنم فقط خیلی استرس دارم
0
1398/09/12
.....Darya.... ....DDD....
گفت نصفش هماتوم قرار گرفته
0
1398/09/12
سوال کننده
تا اخره بارداریتون داشتین یا خوب شد؟
0
1398/09/12
.....Darya.... ....DDD....
استرس سمه طفلی چه گناهی داره
اینارو رعایت کنی حله
اینارو رعایت کنی حله
0
1398/09/12
سوال کننده
من پارسال بخاطره بارداری پوچ ی سقط داشتم واسه همین خیلی استرس دارم
0
1398/09/12
.....Darya.... ....DDD....
من از هفته۵ داشتم بعد هفته ۱۲کهرفتم سونو گفت دفع شده من اصلا هبچ جا نمیرفتم همش تو خونه بودم دراز کش
0
1398/09/12
.....Darya.... ....DDD....
دلت بسپار بخدا خودش دیگه هواتو داره
0
1398/09/12
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1398/09/12
.....Darya.... ....DDD....
کارای خونه رو بیخیال شو
0
1398/09/12
.....Darya.... ....DDD....
فقط بفکر خودتو تو دلیت باش
0
1398/09/12
سوال کننده
همش درازکشم فقط در حد غذا درس کردم ازجام بلند میشم
0
1398/09/12
.....Darya.... ....DDD....
خیلی احتیاط کن خلاصه ان شاالله که خودش جذب میشه
0
1398/09/12
سوال کننده
انشاالله
0
1398/09/12
مریم محرمی
من داشتم الان بهترشده
0
1398/09/12
مریم محرمی
مایعات زیادبخوراستراحت مطلق داشته باش شیاف استفاده کن بهترمیشه چیزی نیستش
0
1398/09/12
مریم محرمی
پله بالا پایین نکن
0
1398/09/12
زینا 👣🍼🤱🏻
سلام منم داشتم.. خدا رو شکر به خیر گذشت و برطرف شد
0
1398/09/12
سوال کننده
هفته چند برطرف شد واستون؟
0
1398/09/12
زینا 👣🍼🤱🏻
مواظب خودت باش.. با استراحت و شیاف خارجی بهتره اگه گیر بیاد
0
1398/09/12
سوال کننده
بعد از اینکه برطرف شد بازم شیاف استفاده میکنین؟
0
1398/09/12
زینا 👣🍼🤱🏻
12هفته رفتم برطرف شده بود
0
1398/09/12
سوال کننده
خداروشکر
0
1398/09/12
زینا 👣🍼🤱🏻
نه دیگه
0
1398/09/12
زینا 👣🍼🤱🏻
از ۶ هغته افتادم خونریزی شدید
0
1398/09/12
سوال کننده
من خونریزی نداشتم خداروشکر فقط در حد لکه بینی قهوه ای بود
0
1398/09/13
پزشک اوما
سلام نگران نباشید در هماتوم باید خوب استراحت کنید و شیاف پروژسترون استفاده کنید و مایعات زیاد بخورید
0
1398/09/13
سوال کننده
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




