سلام. دوستان.... من دیگ. خسته شدم. امروز معاینه شدم هنوز همون یکسانت بودم.. دیگ طاقت ندارم.. چ راه حلی میدونین ک تواین سه چهارروز باز بازبشم؟ پیادروی نمیتونم چون لگنم میگیره سختمه راه برم
0
1398/09/06
مریم محرمی
نزدیکی کن
0
1398/09/06
سوال کننده
خونه مامانمم. شوهرم پیشم نیست
0
1398/09/06
سوال کننده
دارویی چیزی نیست بخورم؟؟؟
0
1398/09/06
nabat mp
تو هفته چندم زایمان میکنن؟
0
1398/09/06
سوال کننده
بستگی داره.. طبیعی ک مشخص نمیکنه.. سزارین هفته۳۷
0
1398/09/06
زکیه .
کاچی بخور چایی نبات بخور
0
1398/09/06
vida aflak
اینا به بچه زردی میده گرمه
0
1398/09/06
سوال کننده
شما چیکارا کردی؟ چن هفته زایمان کردی؟
0
1398/09/06
زکیه .
من از چند نفرپرسیدم طب سنتی گفتن زردی از عفونت مادر
0
1398/09/06
زکیه .
هیچ ربطی به گرمی نداره
0
1398/09/06
Radin & Aryan's Mo m
آره تغذیه مادر ربطی به زردی نوزاد نداره
0
1398/09/06
Radin & Aryan's Mo m
دکترا هم میگن اینو
0
1398/09/06
Radin & Aryan's Mo m
به ژنتیک و گروه خونی پدر مادر ربط داره
0
1398/09/06
زکیه .
از پله برو بالا پایین
0
1398/09/06
vida aflak
حرکت اسکات برو.قر بده.به حالت سجده بشین.جارو نپتون بکش.زانو بزن زمینو دستمال بکش.اینا کمک میکنه لگن باز شه
0
1398/09/06
Radin & Aryan's Mo m
عرق کاسنی هم خوبه
0
1398/09/06
سوال کننده
میشه بگین کاچی چطور درست میشه؟؟؟
0
1398/09/06
Radin & Aryan's Mo m
یا فاطمه زهرا😂به معنایی واقعی گارگری باید کنیم
0
1398/09/06
اوینا ،
مژکان دقیقا بر اساس پری چند هفته ایی؟
0
1398/09/06
اوینا ،
از کی یه سانت باز شدی؟
0
1398/09/06
vida aflak
نمیدونم والا دکترم ب من گفت گرمیجات زیاد نخور
0
1398/09/06
زکیه .
من خودم میخوام شروع تازه رفتم تو هفته 38
0
1398/09/06
سوال کننده
پری نمیدونم.. اخرین پری ۷ اسفند بود.. میشه چند هفته؟
0
1398/09/06
سوال کننده
هفته قبل رفتم یکسانت بودم
0
1398/09/06
اوینا ،
یعنی اولین روزت ۷اسفند بوده ؟
0
1398/09/06
اوینا ،
پس من زیادم مونده😶من ۲۱اسفند پریم بود
0
1398/09/06
سوال کننده
همرو انجام میدم ولی هیچ😭😭😭😭
0
1398/09/06
vida aflak
من شب زایمانم این حرکاتو رفتم یه ساعتم پیاده روی کردم شبش ساعت 2 کیسه ابم پاره شد .رفتم بیمارستان 3 سانت بودم.حالا نمیدونم واقعا ربط داشت یا نه.چون من استراحت بودم زیاد تحرک نداشتم اونشب خیلی بهم فشار اومد زایمان کردم
0
1398/09/06
سوال کننده
اره. اولین روز اخرین پریود
0
1398/09/06
اوینا ،
طبق پری چند هفته زایمان کردی؟
0
1398/09/06
vida aflak
38 هفته کامل
0
1398/09/06
اوینا ،
ای کاش منم زود زایمان کنم
0
1398/09/06
اوینا ،
میگم مژگان با این یه سانت دردی چیزی هم داری؟؟
0
1398/09/06
سوال کننده
اره خیلی، ایقد درد پریودی دارم ک نگو. مخصوصا شبا. ینی شب ک میشه میگم دیگ امشب میاد.
0
1398/09/06
اوینا ،
انشالله به سلامتی فارق بشی
0
1398/09/06
vida aflak
ایشالا
0
1398/09/06
سوال کننده
والا دیگ جون برام نموند و تموم نمیشه
0
1398/09/06
سوال کننده
فک کنم با پریود بشم ۴٠ بارداری
0
1398/09/06
marmary 😇
تو کلاس بارداری به ما گفتن از طب سنتی هم استفاده کنیم
0
1398/09/06
سوال کننده
کاچی چطوری درست میشه بی زحمت بم بگو؟
0
1398/09/06
marmary 😇

0
1398/09/06
marmary 😇
ورزش بارداری کن
0
1398/09/06
marmary 😇
اسکات بزن که بچه بیاد تو لگن
0
1398/09/06
سوال کننده
واقعا اینا تاثیر داره ک حتما بخورم؟
0
1398/09/06
marmary 😇
اره اینا رو تو کلاس بارداری به ما گفتن از تخته عکی گرفتم
0
1398/09/06
marmary 😇
فقط زعفرون نخور
0
1398/09/06
marmary 😇
چون خیلی قویه
0
1398/09/06
سوال کننده
زعفرون ماما بم. گف نخور کشندست
0
1398/09/06
marmary 😇
اره خیلی انقباضات قوی میاره.ماما به من گفت دمنوششو با خودت بیار بیمارستان خودم بهت میگم کی بخوری
0
1398/09/06
زکیه .
داردوای کاچی داری
0
1398/09/06
زکیه .
ادر سرخ میکنی باروغن جوری که حلوا درست میکنی بعدش داردوای کاچی رو میریزی دوسه قاشق نبات اندازه که دوس داری شیرین بشه میریزی یکم زغفرون هم میریزی ابم بریز بعدش شورش بده تا غلیظ بشه من اینجوری درست میکنم
0
1398/09/06
باران بهاری
اگه میتونستی راه بری خوب بود تو خونه راه برو،یکم راه برو بعد بشین دوباره...یا برو پارک که نیمکتم داره..اینطوری اذیتم نمیشی
0
1398/09/06
marmary 😇
هوا سرده اصلا امکان پیاده روی نیس من که تو خونه راه میرم
0
1398/09/06
زکیه .
واقعا من که بدن درد میگیرم خیلی سرده هوا
0
1398/09/06
marmary 😇
امنیتشم بیشتره تو خونه بیرون هزار اتفاقه تو خونه راه برو.رقص هم ماما میگفت خیلی تاثیر داره
0
1398/09/06
marmary 😇
نزدیکی هم خیلی تاثیر دارم اسپرم مرد دهانه رحمو باز میکنه
0
1398/09/06
marmary 😇

0
1398/09/06
سوال کننده
خو چی هستن؟ همینشو نمیدونم
0
1398/09/06
سوال کننده
اومدم خونه مامانم. شوهرم در دسترس نیس😂😂😂😂😭😭😭
0
1398/09/06
marmary 😇
اخییی😂
0
1398/09/06
سوال کننده
😓😓😓😓
0
1398/09/06
زکیه .
منم از دارو گیاهی گرفتم همشون نمیدونم چیه
0
1398/09/06
سوال کننده
ینی برم عطاری بگم چیزای کاچی رو میخام؟؟؟؟
0
1398/09/06
shirin ❤
فقط پیاده روی تاثیر داره خاکشیرم بخور خوبه
0
1398/09/06
shirin ❤
اگه کلاسای زایمان طبیعی رفتی یه تعداد ورزش یادمیدن اونا را هم انجام بده
0
1398/09/06
سوال کننده
پیاده روی لگنم درد میگیره بدجور
0
1398/09/06
مرضیه قهرمانی
قرص گل مغربی از عطاری بگیر.واژینال استفاده کن
0
1398/09/06
مرضیه قهرمانی
مقاله اش هم توی سایت اوما هست
0
1398/09/06
سوال کننده
عه؟ من رفتم داروخونه گفتم شیاف گل مغربی گف نداریم موجود نیست😂😂😂
0
1398/09/06
زکیه .
بله
0
1398/09/07
Sedigheh 🤱
شربت خاکشیر با کاسنی دهانه رحم رو نرم میکنه
0
1398/09/07
😍😍 مامان دوتا فنچ
نزدیکی کن مرتب.از همه چی بهتره و دوش اب گرم بگیر
0
1398/09/07
سوال کننده
شوهرم نیست پیشم چجوری نزدیکی کنم😂😂😂😂😂
0
1398/09/07
سوال کننده
میخاستم یچی باشه ک تو این سه چار روز کارو تموم کنه. دیگ خسته شدم
0
1398/09/07
.....Darya.... ....DDD....
گل گاوزبون میخوری؟؟؟
0
1398/09/07
سوال کننده
ن.. خوندم تو تایپیکا ک بدمزس. دیگ نمیتونم بخورم
0
1398/09/07
.....Darya.... ....DDD....
گل گاوزبون نبات و بابونه من ماما بهم گفت بخور خیلی اثر داشت گفت کمپوت اناناس بخور
0
1398/09/07
.....Darya.... ....DDD....
عجبببب کی گفته بدمزست...اگر بدمزه بود مطمئن باش من تو دهنم نمیکردم
0
1398/09/07
سوال کننده
جدی؟ پ ینی بخرم؟
0
1398/09/07
.....Darya.... ....DDD....
من تو ۳۹هفته دهانهرحمم ۲سانت شد و دردمشروع شد
0
1398/09/07
.....Darya.... ....DDD....
اره خیلی خوبه
0
1398/09/07
سوال کننده
حالا میخام رازیانه بخرم با کاچی درست کنم. گل گاوزبونم میخرم یکم ببینم چی میشه
0
1398/09/07
.....Darya.... ....DDD....
مرتب برو پیاده روی ورزشای لگنی انجام بده اصلا نشین فقط فعال باش تا درگیر شه دهانه رحمت
0
1398/09/07
.....Darya.... ....DDD....
کاچی نخور چون توش گلاب و زعفرانه نخور
0
1398/09/07
.....Darya.... ....DDD....
وقتی میری زایشگاه باخودت گلاب و روغناستاخدوس و کمپوت اناناس به همراه داشته باش کهماما بهت بده بخوری با روغنم کمرتو پاهاتو ماساژ بده
0
1398/09/07
سوال کننده
پیاده روی نمیتونم.. رگ لگنم میگیره تااااااا پایین قفل میشم... ولی تو خونه ورزشارو انجام میدم. خیلیم خسته میشم. وزنمم بالاست
0
1398/09/07
سوال کننده
خیلیم درد دارم ولی چرا همش یکسانت...
0
1398/09/07
سوال کننده
احححح
0
1398/09/07
💕Fatema Ahmadi💕
سلام
0
1398/09/07
💕Fatema Ahmadi💕
مژگان خوبی
0
1398/09/07
💕Fatema Ahmadi💕
انشالله بسلامتی زایمان کنی
0
1398/09/07
💕Fatema Ahmadi💕
موقع زایمانت منم دعا کن🙏
0
1398/09/07
سوال کننده
ممنون عزیرم... منو تو فک کنم فامیلیم😁😁😁😁😁😁😁😁
0
1398/09/07
💕Fatema Ahmadi💕
😃از چه لحاظ
0
1398/09/07
سوال کننده
والا اگ. هوش و حواس داشته باشم چشم😂😂😂😂😂الان درد ک میگیرم همچی یادم میره چ برسه اونموقع😜😜😜
0
1398/09/07
سوال کننده
منم احمدی فامیلمه😜😜😜😜
0
1398/09/07
💕Fatema Ahmadi💕
حالا بالاخره یادت به منم باشه😁
0
1398/09/07
💕Fatema Ahmadi💕
اه بسلامتی😁😁😁
0
1398/09/07
💕Fatema Ahmadi💕
انشالله بخوبی زایمان کنی و نینتو صحیح و سالم بغل بگیری😘
0
1398/09/07
سوال کننده
انشالله. تو. دعا بکن امروز فردا بزام اولین نفر اسم تورو میگم😊😊😊😊😊
0
1398/09/07
💕Fatema Ahmadi💕
انشالله انشالله ورزش پرینه رو انجام بده
0
1398/09/07
💕Fatema Ahmadi💕
انشالله که زود زایمان کنی و راحت بشی البته وقتی بچه که میاد دیگه خواب و اینچیزا برات سخت میشه اما دیگه این خربزه لییه که خودمون میخوریم باید پای لرزشم بشینیم😂😂
0
1398/09/07
💕Fatema Ahmadi💕
انشالله که تو همین دوروز زایمان کنی و راحت بشی گلم
0
1398/09/07
سوال کننده
انشالله.. ولی هرچی هست بهتراز تو شکمه.. نمیتونیم بخابیم ن میتونیم تکون بخوریم کاری بکنیم.. سنگین شدیم داغون..
0
1398/09/07
سوال کننده
واااایییی خدا از دهنت بشنوههههههههههه
0
1398/09/07
سوال کننده
دریاجون بابونه رو چجوری استفاده کنم؟؟؟؟؟؟
0
1398/09/07
.....Darya.... ....DDD....
بابونه و گل گاوزبون باهم قاطی کن بزار بجوشه بعد صافش کن با نبات نوش جان کن
ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی مژگان جان
ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی مژگان جان
0
1398/09/07
سوال کننده
مرسی عزیزم. انشالله
0
1398/09/07
سوال کننده
دریاجون الان گل گاو و بابونه و اویشن قاطی کردم جوشـندم بانبات خوردم. میگم یوقت بد نشه؟ میتونم دوبار بخورم؟ در روز یا شب
0
1398/09/11
اوینا ،
مژگان
0
1398/09/11
اوینا ،
چی شد ؟زایمان کردی؟؟
0
1398/09/11
💕Fatema Ahmadi💕
سلام منم کنجکاوم که زایمان کرد چیشود
0
1398/09/12
سوال کننده
اره
0
1398/09/21
re az
سلام
شما طبیعی بودید یا سزارین؟ بلاخره چیکار کردید رحم تون باز شد
زایمان سخت بود؟
شما طبیعی بودید یا سزارین؟ بلاخره چیکار کردید رحم تون باز شد
زایمان سخت بود؟
0
1398/09/21
سوال کننده
طبیعی. والا گل گاوزبون و گل بابونه با رازیانه میخوردم چهارروز، بعد شب قبلش نزدیکی داشتم... بعد کیسه ابم پاره شد... زایمانم خیلی سخت بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



966

