Ooma
پرسش (1398/09/02):

تفسیر ازمایش پاپ اسمیر و کیست

سلام ، مادرم کیست تخمدان به سایز تقریبا ده سانتی متر داشته و جراحی کرده ، روی کیست آزمایش انجام دادن و جوابش بعد یکماه اومده اما متاسفانه دکتر خودش فعلا نیست که بهش نشون بده ، عکس آزمایش کیست و پاپ اسمیر رو میفرستم ممنون میشم زود پاسخ بدین.. با تشکر

تفسیر ازمایش پاپ اسمیر و کیست
تفسیر ازمایش پاپ اسمیر و کیست
سلام نتیجه پاپ اسمیر مشکلی ندارد و التهاب شدید گزارش شده است ، در نتیجه پاتولوژی هم کیست آدنوما سروزی گزارش شده است که عموما خوش خیم و بی خطر هستند، اگر کوچک باشه درمان نیاز نیست و اگر بزرگ باشه باید با جراحی برداشت
کیست بزرگ بوده جراحی کرده الان این ازمایشی هست ک روی کیست انجام دادن ،، برای التهاب باید چیکار کنه؟
معاینه شود تا پزشک دارو تجویز کنه
عزیزم مادر شما تو یائسگی این کیست رو داشتن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.