بله برای من بعدسه ماه دوم اهن نوشت
تاپایان بارداری نه من ازدکترپرسیدم گفتش تا6ماه
میگن نیازه برای منکه سه ماه دوم قطع کرداسیدفولیک
برا من دکتر قبلیم هم اسید فولیک داده بود هم یدوفولیک .دکترم که عوض کردم گفت اشتباه یکیش باید حذف بشه الان اسیدفولیک و آهن و ویتامین و کلسیم مصرف میکنم خواستی عکساشون بفرستم توام از اونا استفاده کن
پادرددارم بگیرم شایدخوب شم
یه قرصایی هست پریناتال گرونه اما همه ویتامین ها توش هست من دکترم بعد از ۴ ماهگی تجویز کرده
به جای اینکه چندتا قرص بخوری اینو فقط میخوری
من تا هفته ۱۶ یدوفولیک خوردم بعد اون قرص اهن نوشت فقط قرص اهن میخورم
من تا ۳ ماه فولیک اسید..بعد از اون مولتی آهن کلسیم
منم تا ۱۶ هفتگی فولیک اسید مصرف میکردم بعد اون تا به الان قرص آهن و مولتی ویتامین و کلسیم دی۳ و امگا۳ مصرف میکنم
آره برا منم از اون ویتامین هاست
سلام مصرف اسید فولیک در سه ماهه اول توصیه میشه و از ابتدای هفته شانزدهم مولتی ویتامین شروع شده که دیگه نیازی به اسید فولیک نیست ، در مورد قرص آهن هم اگر کم خونی ندارید استفاده هم نکنی مشکلی پیش نمیاد اما چون اغلب خانم ها منابع کافی آهن استفاده نمیکنند مکمل آهن توصیه میشه با پزشک معالج مشورت کنید