سلام.من دیروز رفتم سونو ان تی و آز غربالگری رو انجام دادم. جواب آز شنبه حاضره.طبق سونو ۱۲ هفته کامل و crl برابر ۵۲ میلی متر هست. عدد ان تیم ۲ هست
تو برگه سونو نوشته مقدار ان تی بالاست و تست آمنیو و سلفری توصیه میشه. اما خود دکتر سونو گفت مشکلی نیست. رفتم آزمایشگاه مسئول اونجا گفت این عدد به تنهایی چیزی رو ثابت نمیکنه باید با جواب آز بره رو نمودار.
من الان خیلی استرس دارم. چکار کنم؟
پرسش (1398/08/02):
مقدار متعادل عدد ان تی
3308
147
1398/08/02
سوال کننده
0
1398/08/02
سوال کننده

عکس سونو
0
1398/08/02
hadis m
سلام کی گفته nt 2 بالاس ... اصلا اینجوری نیست .
0
1398/08/02
سوال کننده
😢😢😢
0
1398/08/02
hadis m
اصلا بالا نیست
0
1398/08/02
سوال کننده
خب پس چرا نوشته باید امنیو و سلفری انجام شه؟بخدا از دیروز خواب و خوراک ندارم
0
1398/08/02
سوال کننده
نوشته ان تی بالاست
0
1398/08/02
hadis m
سواد نداشته
0
1398/08/02
سوال کننده
منم هرچی تو نت و جاهای دیگه گشتم نوشته بود ۲ خوبه. بعضی جاها نوشته بود زیر دو و نیم طبیعیه بعضی جاها هم زیر ۳ طبیعیه نوشته بود
0
1398/08/02
سوال کننده
خیر سرش سونو معتبریه
0
1398/08/02
hadis m
معمولا بعد جواب ازمایش اگه بالای ۲.۵ باشه و خیلی جنبه احتیاط بخواد رعایت شه میفرستن آمینو
0
1398/08/02
سوال کننده
دیروز به دکترم زنگزدم گفت ما معمولا بالای ۳ رو میفرستم امنیو. بعد گفتم تو برگه اینجوری نوشته گفت باید با جواب آزت ببینم.
0
1398/08/02
hadis m
اصلا خودتو ناراحت نکن
0
1398/08/02
hadis m
استرس نداشته باشه
0
1398/08/02
سوال کننده
خدا ازشون نگذره اگه واقعا مشکلی نباشه و بخوان آدمو نگران کنن
1
1398/08/02
سوال کننده
شوهرم دیروز گفت اینا واسه خودشون کاسبی راه انداختن. میخوان جیب همو پر کنن. هی میفرستن آمنیو و سلفری
0
1398/08/02
hadis m
من ۲.۱ بود . ازمایش هم مشکلی نبود . غربالگری دومم مشکلی نبود
0
1398/08/02
سوال کننده
نمیتونم.این یه جمله سونو داره آتیشم میزنه
0
1398/08/02
سوال کننده
خداروشکر. چندهفته بودی؟
0
1398/08/02
hadis m
خدا ازشون نگذره
0
1398/08/02
hadis m
الان ۳۰ هفته
0
1398/08/02
سوال کننده
ان تی رفتی چندوقتت بود؟
0
1398/08/02
hadis m
۱۲ هفته و ۲روز
0
1398/08/02
گلاب خاتون
عزیزم من هم 12هفته و سه روز
با crl 59 عدد ان تیم 2.2بود.خیلی منو ترسوندن. دکتر بی سوادم گفت برو سلفری. چی به شب و روز من گذشت خدا میدونه فقط.
با crl 59 عدد ان تیم 2.2بود.خیلی منو ترسوندن. دکتر بی سوادم گفت برو سلفری. چی به شب و روز من گذشت خدا میدونه فقط.
0
1398/08/02
گلاب خاتون
بدون اینکه منتظر بمونن تا جواب آزمایش خون غربالگریم بیاد
0
1398/08/02
گلاب خاتون
خلاصه رفتم سلفری و قرار بود جوابش 14روزه بیاد اما 25روز طول کشید. تو این مدت جیگرم خون شد شب و روز نداشتم
0
1398/08/02
Nasrin Abdollahi
شوهرتون راست میگن اینا با هم قرارداد دارن با یه زن عموی منم اینکارو کردن بچه هاش دوقلو بودن یه چشمش اشک بود یه چشمش خون الکی کلی پول خرج کرد دوباره نتیجه آمنیو که اومد گفتن نتیجه مشکوکه باور میکنین هنوز سیر نشده بودن میخواستن بازم ازش آزمایشات بیشتر بگیرن بعد نشون یه دکتر داد دکتره بهش گفت از همون اول مشکلی نبوده نباید میرفتی الانم هیچ مشکوک نیست فقط راستشو بهت بگم اینا با فلان آزمایشگاه قرارداد دارن واسه همینم تاکید میکنن بری همون آزمایشگاه گوش نده بهشون و الانم دختراش خیلی نازن
0
1398/08/02
گلاب خاتون
تا اینکه جوابش اومد و بچم سالم بود. جواب آزمایش خونمم اومد و خوب بود. دکتر بی سواد فقط واسه عدد ان تی منو الکی فرستاد سلفری
0
1398/08/02
سوال کننده
نازگل جون خداروشکر واسه منم دعا کن چیزی نباشه
0
1398/08/02
سوال کننده
اگه واقعا هدفشون پر کردن کیسه همدیگس خدا ازشون نگذره. از دیروز نه خواب دارم نه خوراک
0
1398/08/02
Nasrin Abdollahi
ببخشید ولی 2.2رو نمیفرستن بعضی دکترا کارشون همینه
1
1398/08/02
سوال کننده
نازگل ولی به من گفتن صبر کن جواب آز غربالگریت بیاد بعد تصمیم بگیریم
1
1398/08/02
سوال کننده
دقیقا منم تو نت خوندم زیر ۲.۵ و حتی ۳ طبیعیه.
دکتر خودمم دیروز زنگ زدم گفت بالای ۳ رو میفرستیم آمنیو
دکتر خودمم دیروز زنگ زدم گفت بالای ۳ رو میفرستیم آمنیو
0
1398/08/02
Nasrin Abdollahi
خیلی ها با ان تی چهار هم کاملا سالم بودن
0
1398/08/02
سوال کننده
آخه جالبه که از خود دکتر سونو پرسیدم مشکلی هست گفت نه.
بعد تو برگه سونو اینجوری نوشته
خیر سرش خیلی مرکز معتبریه
بعد تو برگه سونو اینجوری نوشته
خیر سرش خیلی مرکز معتبریه
0
1398/08/02
سوال کننده
اره اتفاقا دیروز دکتر آزمایشگاهم همینو گفت. گفت من ان تی ۱ داشتم که مشکل داشته. ان تی ۴ هم داشتم که سالم بوده. گفت عدد ان تی تنها چیزی رو نشون نمیده
0
1398/08/02
Nasrin Abdollahi
پس الکی نگران نباش عزیزکم همون اول گفته مشکلی نیس دیگه مطمئن باش مشکلی نیس
0
1398/08/02
🧿mahyar_s🧿 🧿❤️🧿
نگران نباش سالمه نی نی
0
1398/08/02
سوال کننده
چی بگم والا. نه رو با قاطعیت نگفت. وقتی بلند شد ازش پرسیدم جواب داد
فقط این جمله ای که نوشته داره میسوزونتم
فقط این جمله ای که نوشته داره میسوزونتم
0
1398/08/02
سوال کننده
چطور محیا؟
0
1398/08/02
🧿mahyar_s🧿 🧿❤️🧿
زیر ٣ عدد ان تی کاملا طبیعیه.
0
1398/08/02
سوال کننده
دکترم خودش گفته بود برم پیش این سونو. وگرنه خودم میرفتم جای دیگه
0
1398/08/02
سوال کننده
آره خب منم تو نت همینو خوندم.زیر ۲.۵ و زیر ۳ رو طبیعی زده بود. ولی این دکترا نمیدونم چرا میخوان ذره ذره جونمونو بگیرن
0
1398/08/02
🧿mahyar_s🧿 🧿❤️🧿
الکی بخودت و نی نی استرس نده
0
1398/08/02
Nasrin Abdollahi
این دفعه اونایی که بهت معرفی کردن نرو خودت هر چی دلت خواست
0
1398/08/02
سوال کننده
حالا تا شنبه که جواب آز بیاد دلم هزار راه میره
0
1398/08/02
🧿mahyar_s🧿 🧿❤️🧿
آره وقتی معرفی میکنن یعنی باهم دستشون تو یه کاسس
1
1398/08/02
🧿mahyar_s🧿 🧿❤️🧿
میخوان پاس بدن بهم واسه پول به جیب زدن
0
1398/08/02
سوال کننده
آره واقعا. تازه آزمایشگاهم یه جایی رو بهم گفته بود برم که از سونو خیلی دور بود. منم دیدم تو همون ساختمونی که سونو دادم آزمایشگاه هست رفتم اونجا.
0
1398/08/02
گلاب خاتون
عزیزم اصلاااا نگران نباش. معلومه که دکترت آدم حاذقی بوده که صبر کرده تا جواب غربالت بیاد
0
1398/08/02
گلاب خاتون
خیلیا شنیدم ان تی رو تکرار میکنن همون روز و کاملا عددش کمتره
0
1398/08/02
گلاب خاتون
منم خیر سرم بهترین سونو رو رفتم و از همه جا گرونتر بود
0
1398/08/02
سوال کننده
آره دیروز گفت ما بالای ۳ رو میفرستیم آمنیو. گفتم پس چرا تو سونوم اینجوری نوشته؟گفت پیش همون سونویی رفتی که من گفتم؟گفتم اره. گفت باید صبر کنی تا جواب آزت بیاد بیاری من ببینم
0
1398/08/02
سوال کننده
کاش منم میرفتم تکرار میکردم دیروز. ولی باورت نمیشه از سونو که اومدم بیرون رو پاهام بند نبودم.
1
1398/08/02
گلاب خاتون
اما من تو این مدت تمااااام سایتها رو گشتم. خودم یزدیم و یزد دکترای خیلی خوبی داره اما بعد ازدواجم اومدم کرمان. بخاطر این موضوع با دکتر ژنتیک تو یزد مشورت کردم
بهم گفت ببین من خدا نیستم اما صد درصد بهت میگم بچت سالمه
بهم گفت ببین من خدا نیستم اما صد درصد بهت میگم بچت سالمه
0
1398/08/02
Nasrin Abdollahi
کار خوبی کردی باز میدیدی اینم الکی گیر میداد مشکوکه و اینا والله ازشون برمیاد
0
1398/08/02
گلاب خاتون
با سه تا دکتر خوب تهران مشورت کردم گفتن عزیزم عدد ان تی نرماله و حتی یکیشون گفت به نظر من باید دکترت رو از سقف اویزون کنن بخاطر این استرسی که به تو داده
0
1398/08/02
سوال کننده
بیچاره دکتر آزمایشگاه بهم استرس نداد. گفت جواب ان تی ارزشی نداره باید با جواب آز بررسی شه.
0
1398/08/02
گلاب خاتون
من تمام اوما رو زیر و رو کردم. فقط 1نفر دیدم با عدد ان تی 2.9 بچش مشکل داشته و سقط کرده
0
1398/08/02
سوال کننده
من دلم میخواد الان برم اون دکتر سونو رو از سقف آویزون کنم.دیگه هم پیشش نمیرم
0
1398/08/02
گلاب خاتون
منم برای آنومالی رفتم پیش یه سونو دیگه و خبلیم راضیم. دیگه پامو تو مطب دکتر قبلیم و اون سونوگرافی نمیزارم
0
1398/08/02
سوال کننده
اصلا حین سونو باهام صحبت نمیکرد. دیروز زنداداشم میگفت من اولین ان تی رفتم دکترم خیلی خوش اخلاق بود و مدام تصویر و زوم میکرد میگفت این سر بچه اس این پای بچه اس. ولی دکتر من هیچی. ان تی که باید یه ربع طول بکشه تو ۵ دیقه تمومش کرد
0
1398/08/02
سوال کننده
غربالگری مرحله دوم کی باید انجام شه؟
0
1398/08/02
سوال کننده
منم همین کار و میکنم
0
1398/08/02
گلاب خاتون
فکر کن دکتر من تا مرحله سقط هم بهم گفت. گفت عزیزم ان تیت خیلی بالاس برو سلفری اما اگه خوب نبود جوابش نگران نباش بهت قرص زیر زبونی میدم سقط میکنی دوماه بعد دوباره میتونی حامله بشی. فقط ببین چی به روز من گذشت اونروز😢
1
1398/08/02
سوال کننده
خدا لعنتشون کنه همچین دکترایی رو که بخاطر یه عدد دل آدم و خون میکنن. آخه قدیم کی اینهمه سونو و آزمایش بود آخه؟
0
1398/08/02
گلاب خاتون
غربال دوم آزمایش خونش هفته 15تا 16 و سونو آنومالی هفته 18تا 22
0
1398/08/02
Nasrin Abdollahi
واااا عجب پخمه ای بوده
0
1398/08/02
گلاب خاتون
بخدا 25روزه تمام گریه کردم تا جواب سلفریم اومد
1
1398/08/02
سوال کننده
من میگم حتی اگه مشکلیم هست دکتر باید با آرامش بره جلو. اصلا مستقیم نباید بگه که مشکلی هست
1
1398/08/02
گلاب خاتون
بخدا کار دکتر آرامش دادنه. همینجوری این دوران پر از استرسه
1
1398/08/02
سوال کننده
هفته چند سلفری میدن؟آزمایش خونه؟هزینش چقده؟
0
1398/08/02
سوال کننده
آره والا. دکترای ما بدتر سوهان روحن تا مایه آرامش
0
1398/08/02
گلاب خاتون
من فردای سونو رفتم سلفری. دوازده هفته و چهار روز بودم. هزینش دو میلیون شد
0
1398/08/02
گلاب خاتون
یه آزمایش خون سادس
0
1398/08/02
سوال کننده
😔😔😔😔اینا فقط میخوان این دو میلیون تومنا تو جیب ما نباشه بره تو جیب اونا
0
1398/08/02
گلاب خاتون
به نظر من به جای اینهمه غربالگری باید بگن همه یلفری بدن و هزینه سلفری رو کم کنن
0
1398/08/02
سوال کننده
حتی صبر نکردی جواب غربالگریت بیاد؟
0
1398/08/02
گلاب خاتون
چه فایده صدتا سونو و غربال میفرستن و آخرشم میگن سلفری
0
1398/08/02
سوال کننده
اره والا بهتره. یه بار باید بریم سونو بعد بریم آز. تازه آخرش میگن جواب نسبیه
0
1398/08/02
گلاب خاتون
نه جواب ازمایش خون غربالم ده روز بعد اومد و نرمال بود. اما من سلفری رو فردای سونو داده بودم
0
1398/08/02
سوال کننده
خدا ازشون نگذره
0
1398/08/02
گلاب خاتون
تازه میگن با دقت 80درصد.این 80درصد بخوره تو سرتون
0
1398/08/02
Nasrin Abdollahi
منم غربالگری یازده هفته و پنج روز رفتم همه جاهاشو نشونم داد سرش دست هاش پاهاش منم کلی ذوق میکردم و اشک شوق میریختم خیلی خانم بود منم هی سوال میکردم داشت نشونم میداد میگفتم اصلا من حاملم حاملگی پوچ و اینا نیس 😁 اونم با خنده جواب سوالاتمو میداد
1
1398/08/02
سوال کننده
واسم دعا کنید همه چی خوب باشه.
0
1398/08/02
گلاب خاتون
منم دکتر سونو انگار لال بود. یه ماسک هم زده بود. هرجییییی پرسیدم لام تا کام حرف نزد
0
1398/08/02
سوال کننده
دکتر من ماست مالی کرد فقط. اصلا یه کلمه باهام حرف نزد
0
1398/08/02
گلاب خاتون
همههههه چی خوبه یه درصدم شک نکن. بچت گناه داره. من خیلی در حق بچم ظلم شد بمیرم الهی
1
1398/08/02
سوال کننده
کلا ۵ دیقه هم به زور شد. در صورتی که من شنیده بودم ۲۰ دیقه ممکنه طول بکشه
0
1398/08/02
گلاب خاتون
بهت اطمینان میدم که 100درصد بچت سالمه. تروخدا بچه و خودتو اذیت نکن که بعد مثل من پشیمون میشی
0
1398/08/02
گلاب خاتون
منم 5دقیقه
0
1398/08/02
سوال کننده
امیدوارم. ان شااله شماهم نینیتون سالم و سلامت دنیا بیاد
0
1398/08/02
گلاب خاتون
قربون تو عزیزم
1
1398/08/02
سوال کننده
حالا اگه آزم خدای نکرده مشکل داشت باید برم سلفری؟
0
1398/08/02
گلاب خاتون
راستی چند سالته؟
0
1398/08/02
سوال کننده
آمنیو شنیدم خطرناکه
0
1398/08/02
سوال کننده
۲۶ سالمه
0
1398/08/02
گلاب خاتون
آره بازم اگه مشکل داشته باشه آزمایشت بچت سالمه. کلا بچه سالمه فقط ب ای اطمینان بیشتر اونموقع برو
0
1398/08/02
گلاب خاتون
منم 27سالمه
0
1398/08/02
گلاب خاتون
و سن هیچکدوم بالا نیست که بگیم بخاطر سن ممکنه بچمون مشکل داشته باشه
0
1398/08/02
گلاب خاتون
تازه تو سونوت رو نگاه کن
0
1398/08/02
سوال کننده
آره زیر ۳۰ سالیم. بالای ۳۰ شنیدم ریسکش بالاتره
0
1398/08/02
سوال کننده
چطور؟
0
1398/08/02
گلاب خاتون
نوسته این ان تی تا 83درصد تو محدوده نرماله
0
1398/08/02
گلاب خاتون
به انگلیسی نوشته
0
1398/08/02
سوال کننده
واقعا؟من اصلا این جمله رو متوجه نشدم. فکر کردم نوشته ۸۳ درصد درست حدس زده که ان تی بالاست و مشکلی هست😢
0
1398/08/02
گلاب خاتون
نهههه عزیزم 🤣
0
1398/08/02
گلاب خاتون
نوشته این ان تی با این crl به میزان 83درصد تو محدوده نرماله
0
1398/08/02
سوال کننده
ای خدا دیگه دارم دیوونه میشم از دست این دکترا
0
1398/08/02
گلاب خاتون
منم پزشک ژنتیک بهم گفت ان تی با این crl که تو داری تا 85درصد تو محدوده نرماله
0
1398/08/02
گلاب خاتون
بخاطر همین میگم. خیالت راحت. از دکترم بپزس همینو بهت میگه
1
1398/08/02
سوال کننده
وای خدا پس اون جمله هه چی میگه آخه؟زیرشم خط کشیده. وای خدا
0
1398/08/02
Nasrin Abdollahi

این الان یازده هفته بود تازه دست ها و پاهاش نیومده تو عکس
0
1398/08/02
سوال کننده
خدا حفظش کنه عزیزم. به سلامتی دنیا بیاری نینیتو
0
1398/08/02
گلاب خاتون

0
1398/08/02
گلاب خاتون
اینو ببین عزیزم. مشخصات ان تی و crlتو رو زدم. ببین اینم نوشته 83درصد در رنج نرمال. خیالت راحت شد؟
0
1398/08/02
گلاب خاتون
با نارنجی دورش خط کشیدم
0
1398/08/02
سوال کننده
آره عزیزم دیدم. ممنون ازت😘
0
1398/08/02
Nasrin Abdollahi
ولی تو 32هفته رفتم اونجا هیچی معلوم نبود هیچ عکسشم که داد یه رحم خالی 😕 بعضی سونو ها خیلی مضخرفن اونجام که اصلا حرف نمیزد گفتم تا من باشم دیگه نمیرم
0
1398/08/02
سوال کننده
بالای اون نوشته آبی چی نوشته؟
0
1398/08/02
elmira d
سلام خانومی،ان تی سونوی منم 2بود
0
1398/08/02
سوال کننده
🤤🤤🤤🤤
0
1398/08/02
سوال کننده
چندهفته بودی؟نگفتن بهت خطرناکه؟
0
1398/08/02
elmira d
ان تی2که بالانیس.!دکتربه گف نه بالاس نه پایینه حدوسطه
0
1398/08/02
elmira d
هفته12بودم دیگه واس غربالگری رفتم
0
1398/08/02
سوال کننده
جواب آزت خوب بود؟
0
1398/08/02
elmira d
اره گلم
0
1398/08/02
سوال کننده
خداروشکر عزیزم
0
1398/08/02
elmira d
تازه دکترازمایش غربالگری دومو نخواس به درخواست خودم نوشت دادم
0
1398/08/02
elmira d
نگران نباش گلم
0
1398/08/02
سوال کننده
خداروشکر. میبینی تو برگه سونوم چی نوشته؟دلمو خون کردن😢
0
1398/08/02
elmira d
این سونوهاهمینجوره
0
1398/08/02
elmira d
ازمایشام همین
0
1398/08/02
elmira d
فقط استرس میدن
0
1398/08/02
سوال کننده
آخه چرا به یه زن حامله که فقط به آرامش نیاز داره اینهمه استرس میدن؟
0
1398/08/02
elmira d
همون دیگه،بعدمیگن چرافلان شدچرابسارشد
0
1398/08/02
elmira d
مهم دکترته
0
1398/08/02
سوال کننده
آره والا همه مریضیا و گرفتاریای ما از استرسه
0
1398/08/02
سوال کننده
دکترم که نگفت بالاست. گفت بالای ۳ رو میفرستیم آمنیو. گفت صبر کن جواب آزت بیاد بیار ببینم
1
1398/08/02
سوال کننده
نازگل چرا من میزنم مینویسه ۵۰ درصد در رنج نرمال است؟
0
1398/08/02
گلاب خاتون
نه عزیزم اون گزینه داره میگه ان تی باید 1.46 باشه مثلا. اما ان تی با دو هم زده پایینش که تا 83درصد در محدوده نرماله
0
1398/08/02
گلاب خاتون
اون داره ان تی متعادل رو معرفی میکنه. اینی که خودت وارد میکنی روپایین با آبی میزنه
0
1398/08/02
سوال کننده
متوجه شدم عزیزم. ممنون از راهنماییت
0
1398/08/03
پزشک اوما
سلام بله به تنهایی نمیتوانیم در مورد عدد ان تی قضاوت کنیم باید صبر کنید نتیجه نهایی غربالگری آماده شود اما جای نگرانی نیست
0
1398/08/03
سوال کننده
یعنی عدد ان تیم بالا نیست؟اگه خوبه چرا تو برگه اینجوری نوشته؟
0
1398/09/05
گلاب خاتون
سلام عزیزم خوبی؟ میخواستم ببینم چیکار کردی آخرش؟ سلفری دادی؟
0
1400/01/17
niloo 😍
کجا سونو رفتی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




