Ooma
پرسش (1398/07/28):

سونو ۱۹ هفتگی خوب است یا نه؟

سلام
توی سونوی من همه چیز نرماله؟
ممنون میشم بهم بگید ⁦❤️⁩

سونو رو نفرستادی
سونو ۱۹ هفتگی خوب است یا نه؟
سونو ۱۹ هفتگی خوب است یا نه؟
دختره
سلام به نظرم همه چیزش خوبه
یک روز تاریخ زایمانت زودتر ازمنه🤭منم دختر دارم
الان هم سرش پایینه پاهاش بالاست حرکتشو بیشتر بالا باید حس کنی
عزیزم انشالله به سلامت زایمان کنید ممنون 😍
سلام همه موارد نرمال است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه