ازاین جامهریاایستاده بگیربااونا بخون
نیتت نمازخوندن هرجوربخونی قبوله
فکرنکنم اگه مشکلی نداشته باشی ایستاده بخونی اشکالی داشته باشه من بخاطرهماتومم چندروزی نشسته میخونم
من تخت میشینم زمین برای سجده مهر میارم بالا یا لا پایه دار میخونم
سلام باید نیت نماز رو ایستاده انجام بدی حتما
بعد اگه واقعا بقیه رو نمیتونی بشین و یه چهارپایه کوچیک بزار جلوت و مهر رو بزار رو اون
برای رکوع کمی خم شو و دستت رو پات باشه
برای سجده هم دو کف دستت رو بزار رو چهار پایه و به راحتی سجده رو انجام بده
فراموش نکن که نیت رو باید ایستاده انجام بدی بعد بشینی
چرا نیت باید ایستاده باشه ؟
از همگی ممنون بابت راهنمایی کاملتون❤
تا زمانی که توانایی ایستاده نیت کردن هست نمیشه نیت نماز رو به صورت نشسته انجام داد
مگر اینکه مشکلی برای نیت ایستاده داشته باشید