سلام من این ماه لتروزل وکلومفین خوردم کنارش متفورمین روز ۱۳امپول زدم روز۱۴پریودی سنودادم گفت فولیکی بدردبارداری بخوره نداری ماه قبلش فولی اصلا نداشتم ولی امروز از صبح تخمدان چپ و راست بدجور اذیتم میکنه تیرمیکشه باید برم دکتر مسکن بزنم یانه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



392
1398/07/26



