سلام هفته سی بارداری ام میخواستم بدونم ازمایش تیروئیدم نرماله یانه
پرسش (1398/07/21):
سلام جواب ازمایش منو میشه تفسیر کنید
563
60
1398/07/21
سوال کننده
0
1398/07/21
سوال کننده

1
1398/07/21
گلاب خاتون
عزیزم یه کوچولو بالاست. البته کم.
0
1398/07/21
گلاب خاتون
برای سه ماه دوم بارداری میگن باید زیر 3.5باشه اگر اشتباه نکنم
0
1398/07/21
سوال کننده
خطرناکه یعنی
0
1398/07/21
گلاب خاتون
نه اصلا فقط برید پیش متخصص غدد با قرص نرمال میشه
0
1398/07/21
گلاب خاتون
منم قرص استفاده کردم نرمال شده الان
0
1398/07/21
سوال کننده
ممنون
0
1398/07/22
پزشک اوما
سلام تیروئید لب مرز است با پزشک مشورت کن اما جای نگرانی نیست
0
1398/07/22
گلاب خاتون
حوا جان سلام
0
1398/07/22
گلاب خاتون
اگر اشتباه نکنم شما هم کرمانی هسای
0
1398/07/22
گلاب خاتون
هستی
0
1398/07/22
گلاب خاتون
میخواستم ببینم سونو آنومالی رو پیش کی انجام دادی؟ راضی بودی؟ برات توضیح میدادن؟
1
1398/07/22
سوال کننده
سلام آره عزیزم من رفتم پیش دکتر محمودی میمندی کارش خوبه دستگاههاش هم جدیدن خودش قشنگ برات توضیح میده خیلیم خوش اخلاقه من همه سونوهام رو پیش محمودی رفتم
0
1398/07/22
گلاب خاتون
خب خداروشکر ممنون که جواب دادین منم فردا باید برم میخواستم مطمعن بشم از انتخاب دکتر محمودی. ان تی که رفتم پیش جوانمرد عدد ان تیم رو بالا زد و هرچی هم سوال کرذم هیچ جوابی بهم نداد.اصلا حرف نمیزد. گفتم آنومالی رو پیش کسی برم که برام توضیح بده. همراهی هم میتونه باهام بیاد داخل؟
0
1398/07/22
سوال کننده
نه عزیزم
0
1398/07/22
سوال کننده
فقط خودت
0
1398/07/22
سوال کننده
دکترت کیه
0
1398/07/22
گلاب خاتون
دکتر هنوز ندارم. گفتم آنومالی رو برم بعد برم پیش یه دکتر خوب
0
1398/07/22
گلاب خاتون
دکترم اول سنجری پور بود اصلا راضی نبودم.الکی منو فرستاد سلفری.
1
1398/07/22
سوال کننده
الان پیش کی میخوای بری
0
1398/07/22
گلاب خاتون
نمیدونم به خدا. گفتم فردا برم آنومالی بعد جوابش رو ببرم پیش یه دکتر خوب. هنوز نمیدونم پیش کی برم. فاطمه قاسمی تعریفش رو شنیدم شاید برم پیش اون
0
1398/07/22
گلاب خاتون
شما دکترت کیه؟ من میخوام سید الشهدا زایمان کنم. باید ببینم دکتری که انتخاب میکنم کیه و اونجا میبره یا نه
0
1398/07/22
سوال کننده
بیمه تکمیلی هستی
0
1398/07/22
گلاب خاتون
نه بیمه تانین اجتماعی فقط
0
1398/07/22
سوال کننده
من دکترم مشکانی بود چون بیمه تکمیلی نبودم تا ماه هفت رفتم پیشش بعدش دیگه مجبور شدم عوضش کنم چون میخوام برم کلاهدوز پیش دکتر مهدوی میرم
0
1398/07/22
گلاب خاتون
کلاه دوز زایمان چنده؟ سزارین؟ میدونین؟
0
1398/07/22
سوال کننده
طبیعی 2تومن سزارین 3تومن
0
1398/07/22
سوال کننده
من بیمه نیستم الیته شما فکرکنم کمتربشه
0
1398/07/22
گلاب خاتون
خب پس قیمتش هم خوبه. سیدالشهدا فکر کنم 3500هست سزارین بدون بیمه. خداروشکر شما این موانع آنومالی و این حرفا رو پشت سر گذاشتید
0
1398/07/22
گلاب خاتون
من که سر ان تی و سلفری خیلی غصه خوردم خیلی برام سخت گذشت
0
1398/07/22
گلاب خاتون
انشالله آنومالی به خیر بگذره
0
1398/07/22
گلاب خاتون
شما اکو قلب جنین هم رفتین؟
0
1398/07/22
سوال کننده
نه هنوز نرفتم
0
1398/07/22
گلاب خاتون
من فکر کنم باید بعد آنومالی برم بخاطر عدد ان تی
0
1398/07/22
گلاب خاتون
راستی شما مکمل چیا بهتون دادن؟
0
1398/07/22
سوال کننده
من پریناتال با کلسیم با امگا میخورم
0
1398/07/22
سوال کننده
راستی دکتر مهدوی هم تو سیدالشهدا هست
0
1398/07/22
گلاب خاتون
من که بهداشت فقط مولتی ویتامین ایرانی با قرص آهن بهم داده. فکر کنم کمه. باید هرچی زودتر برم پیش یه دکتر که برام بنویسه چیزای دیگه هم
0
1398/07/22
گلاب خاتون
اسمشون چیه؟میشه آدرسشون رو بدین؟ شما راضی هستین؟
0
1398/07/22
سوال کننده
فاطمه مهدوی تو ساختمون آراد طبقه دوم
0
1398/07/22
سوال کننده
من یه بار پیشش بیشتر نرفتم بنظرم بدنیست مهربونه
0
1398/07/22
سوال کننده
دلت میخواد طبیعی باشی یاسزارین
0
1398/07/22
سوال کننده
دکتر قاسمی هم من تعریفش شنیدم خوبه
0
1398/07/22
گلاب خاتون
من که دلم سزارین میخواد خیلی از طبیعی میترسم
0
1398/07/22
گلاب خاتون
اگه قبول بکنن خیلی خوبه
0
1398/07/22
گلاب خاتون
شما آزمایشهاتو کجا انجام میدی؟
0
1398/07/22
سوال کننده
من آزمایشات رو همه آراد انجام دادم
0
1398/07/22
گلاب خاتون
آهان آزمایشگاهم داره پس
0
1398/07/22
گلاب خاتون
تو جهاد میشه یا نزدیکای پارک نشاط؟
0
1398/07/22
سوال کننده
آره ازمایشگاهشم طبقه اوله
0
1398/07/22
سوال کننده
دور پارک نشاط اول خیابون فردوسی ساختمان آراد
0
1398/07/22
گلاب خاتون
اهان فهمیدم کجاست فاطمه قاسمی هم گفتن مطبش همون جاست.شما سزارینی یا طبیعی؟
0
1398/07/22
سوال کننده
من که تا الان طبیعیی
0
1398/07/22
سوال کننده
دیگه هرچی خدا بخواد
1
1398/07/22
سوال کننده
آره قاسمی هم ساختمون آراده
0
1398/07/22
❤mahya jahani❤
بچه ها میشه کمکم کنید؟؟😭😭😭
0
1398/07/22
سوال کننده
چی شده
0
1398/07/22
سوال کننده
الوو
0
1398/07/22
گلاب خاتون
انشالله که زایمان خیلی راحت و خوبی داشته باشین. شما کلاسای آمادگی زایمان رو شرکت میکنید؟
0
1398/07/22
سوال کننده
آره عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عدد fsh مناسب برای بارداری
- گرفتگی گلو در بارداری علائم تیروئید است؟
- تیروئید کم کار و اقدام به بارداری
- تفسیر آزمایش ذخیره تخمدان، پرولاکتین و تیروئید
- فشار بالا، تیروئید کم کار و دیابت
- پزشک غدد خوب در شهریار
- مشکل تیروئید در بارداری؟
- تفسیر جواب آزمایش تیروئید
- مصرف قرص تیروئید در بارداری
- تیروئید، سقط، بارداری دوباره




