😂😂خدانکشتت با این استرسات
شما تکون های بچه رو حس میکنین؟
سحر خوب چیکار کنم از سونو این جوری میشم میکم نکن طوری باش
خیلی کم اخه جفت قدامی همش باید رو بهلو باشم تا حس بش
منم خودم یه هفتس دوبار یه درد شدید گرفتم تو دلم فکرم درگیرشه اصلا جوریه ک نه میتونم بشینم نه دراز بکشم از درد
وی چه تحملی داری که هچی به روز نمیدی
من درد هام طوری نیست که نتونم تحمل کنم فقط میگم دیگه خیلی طولانی شود
نترسید بچه داره جا باز میکنه عادیه درد گرفت به پهلو دراز بکشید خوب میشه توی طول روز هم زیاد سرپا نمونید رو مبل میشینید یه بالش پشتتون و رو زمین میشینید یه بالش زیر باسن بذارید و حتما تکیه بدید
کارای سنگین هم نکنید بچه هر چی بزرگتر میشه این دردا رو هم بیشتر حس میکنید چون به لگن فشار میاره
سونو مشکلی نداشتید ؟ اگه دردت رو جناق باسن و واژن هستش که عادیه اما اگه شکمت هم هست برو دکتر
مرسی عزیزم پناه برخدا حالا یک هفته مراعات میکتم ببینم چی میشه
منم الان تو 33 هفته هرزگاهی دارم نترس چیزی نیست دکتر در صورتی میگه طبیعی نیست که سونو مشکل داشته باشه
سونوم مشکلی نداشت این دردم گاهی میگیره
شاید پهلوت سرما خورده با شال یا چادر ببند گرم نگه دار به احتمال زیاد خوب میشه
نه خدارشکر نه سونو نه ازمایش ها مشگل نداشت تا حالا