سلام بچه ها من امروز سونو تشکیل قلب دادم طبق پریودی هفت هفته و سه روزم بود ولی دکتر گفت شش هفته و یک روزمه.. خداروشکر قلبش تشکیل شده بود و بیشتر از صد بود و ساک هم نرمال رود فقط کیسه ی زرد نوشته مختصر بیشتر از نرمال ۷.۸ زده.. خیییلی نگرانم توروخدا اگه خطری داره بگید 😭😭😭نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت .. خانوم دوکتر توروخدا زودی جواب بدید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3870
1398/06/24






