آره طبیعیه البته اگر همراه باسوزش نباشه
نه سوزش ندارم فقط خسته ميشم اينقدرهي پاميشم ميرم 🙁
سعی کن شبا زیاد مایعات نخوری روز مشکلی نداره شب آدم سختشه
يه ليوان ابم بخورم هي بايدبرم بيرونم ميرم همش درب دردنبال دسشويي😂
امشب يه کم سردم هست ديگه ديوونه شدم ازبس رفتم
اره طبیعیه منم بیشترازچندبارمیرم
من ب دکترم گفت همش میرم دسشویی فرستادم آز ادرار
طبیعیه عزیزم.منم دم به دیقه دسشوییم
طبیعیه تو سه ماهه دوم بهترمیشه باز سه ماهه سوم برمیگرده
البته ی چایی نبات بخورشایدسردیت کرده
جای خوابتو کنار سرویس بذار😄
اره کاملا عادیه تازه بیشتر هم میشه طوری که یه قطره هم نتونی نگه داری خخخخخ
واي من الان 19هفتم امااحساس ميکنم سردم ميشه ديگه بيشترميشه
طبیعیه من که حالم بهم میخوره انقد دسشویی میرم
وای منم انقد دستشویی میرم فکر کنم تو طول روز ی 40 باری میرم طوری که بس دستمال میکشم سوزش میگیرم
واي ادم ديوونه ميشم حالاخونه هيچي وقتي بيرونم همش دربه دردنبال دسشويي