سلام من هفته 23 بارداری هستم ازمایش انومالی انجام دادم و شفاهی بهم گفتن جنین دختر هست ولی جواب آزمایش و رو کتبی دادن درباره جنسیت جنین چیزی ننوشتن . ضمنا خیلی از دوستان که تجربه داشتن گفته بودن که باید مایعات زیاد بخورم تا بهتر جواب بگیرم ولی من اصلا مایعات نخوردم و دکتر آزمایشگاه هم به من چیزی نگفتن . درخواست من اینه که آیا به این آزمایش میشه 100% حساب کرد یا احتمال خطا وجود داره
تشکر از شما
پرسش (1398/06/03):
آزمایش انومالی دقیق هست یا خطا دارد
1128
19
1398/06/03
سوال کننده
0
1398/06/03
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
سلام سونو چی گفته بود
0
1398/06/03
سوال کننده
سلام دکتر گفته جنین دختر هست . من بچه دوم هست اولی یه دختر 6 ساله دارم
0
1398/06/03
سوال کننده

0
1398/06/03
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بسلامتی ان شاالله
0
1398/06/03
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
میگن تو هفته های بالا جنسیت دقیق تره
من ۱۳ دکترم بهم نگفت
من ۱۳ دکترم بهم نگفت
0
1398/06/03
فاطمه
عزیزم تو سونو گفته دختره،دختره دیگ
حالا ب نوشتن و ننوشتنش کاری نداشته باش
حالا ب نوشتن و ننوشتنش کاری نداشته باش
0
1398/06/03
مریم محرمی
دقیقه
0
1398/06/03
مریم محرمی
انشالله سالمو سلامت
0
1398/06/03
monire N7
براانومالی نیازی نیست اب بخوری
اگه جای معتبری رفتی درسته
اگه جای معتبری رفتی درسته
0
1398/06/03
سوال کننده
والا زنداداشم دوسال پیش رفت پیشش برای سونو
بهش گفت این بارداری و جنین نرمال و خوب نیست اقدام هر کاری با خودتون
بعد زنداداش هم اهمیت نداد و رفت ی جای خیلی خوب گفته بود همه چی عالی و نرمال
اما من نمیدونم چرا نادونی کردم رفتم پیشش
البته هفته بیست رفتم
بهش گفت این بارداری و جنین نرمال و خوب نیست اقدام هر کاری با خودتون
بعد زنداداش هم اهمیت نداد و رفت ی جای خیلی خوب گفته بود همه چی عالی و نرمال
اما من نمیدونم چرا نادونی کردم رفتم پیشش
البته هفته بیست رفتم
0
1398/06/03
سوال کننده
راستش دوسال پیش زنداداشم برای سونو رفت پیشش
بعد بهش گفته بود که این بارداری و جنین نرمال و خوب نیست اقدام هر کاری که میدونید با خودتون هست
ولی زنداداشم اهمیت نداد ب حرفش و ی جای دیگه رفت که گفته بود همه چی عالی و نرمال اما من نمیدونم چرا نادونی کردم رفتم پیشش البته هفته بیست رفتم
بعد بهش گفته بود که این بارداری و جنین نرمال و خوب نیست اقدام هر کاری که میدونید با خودتون هست
ولی زنداداشم اهمیت نداد ب حرفش و ی جای دیگه رفت که گفته بود همه چی عالی و نرمال اما من نمیدونم چرا نادونی کردم رفتم پیشش البته هفته بیست رفتم
0
1398/06/03
سوال کننده
!!
0
1398/06/03
سوال کننده
!!
1
1398/06/03
sevda 💓
عزیزم تو هفته 20خیلی کم.پیش بیاد جنسیت اشتباه بشه جون آلت تناسلی کاملا شکل گرفته چه دختر چه پسر ولی هیچ چیزی رو هم صد درصد نمیشه گفت و احتمال خطا همیشه هست ولی خیلی خیلی کمه حالا برای اینک مطمئن بشی دوباره برو سونو
0
1398/06/03
سوال کننده
مرسی عزیزم
....راستش تمام علایم و حالت هام ب پسر میخوره
هر کی هم میبینه میگه پسره؟؟
البته این سونو ب روش ابن سینا و جدول چینی هم زدم ک میگه پسر ولی سونو گفت دختر اما امروز دکترم گفت چرا تو برگه سونو ننوشته جنسیت رو؟
منم گفتم نمیدونم گفت پس دوباره برو
حالا میخوام بدونم اشتباه میشه یا نه
چون کم و بیش هم شنیدم ولی گفتم شما دوستان هم از تجربیاتتون اینجا بگید
....راستش تمام علایم و حالت هام ب پسر میخوره
هر کی هم میبینه میگه پسره؟؟
البته این سونو ب روش ابن سینا و جدول چینی هم زدم ک میگه پسر ولی سونو گفت دختر اما امروز دکترم گفت چرا تو برگه سونو ننوشته جنسیت رو؟
منم گفتم نمیدونم گفت پس دوباره برو
حالا میخوام بدونم اشتباه میشه یا نه
چون کم و بیش هم شنیدم ولی گفتم شما دوستان هم از تجربیاتتون اینجا بگید
0
1398/06/03
maman joon
عزیزم منم این بارداریم کاملا با قبلی متفاوته ولی هر دو پسرن
0
1398/06/04
پزشک اوما
سلام بله تعیین جنسیت در این هفته از بارداری قطعی است
0
1398/06/05
سوال کننده
سلام حالت بریچ جنین در سونو یعنی چی خطر داره
اینکه تو این حالت باشه میشه تشخیص جنسیت داد؟
اینکه تو این حالت باشه میشه تشخیص جنسیت داد؟
0
1398/06/08
پزشک اوما
جنین یا سفالیک یا بریچ یا عرضی ، یعنی یا با سر گرفته یا پا ، خطری هم ندارن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




