Ooma
پرسش (1398/05/09):

درد پهلوی چپ بخاطر چیه؟

سلام اقدامم ۱۶سیکلمه از دیروز پهلوی چپم از جلو درد میکنه دلیلش چی میتونه باش؟
سوال از دوستمه ممنون میشم جواب بدین....

تخمک گذاریه شاید
سلام ممکنه درد و گرفتگی لانه گزینی باشه ، بطور کلی دردهای گذرا و ملایم در اقدام طبیعی است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه