سلام دوستان من 12 هفته و خورده ایم،بعد از سونو ان تی الان دو روزه زیر دلم سمت راست هرازگاهی تیر میکشه ضعیفه نمیدونین از چی میتونه باشه،دو روزه حرص و جوش میخورم.میتونه از اون باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



298
1398/04/30


