سلام خانم دکتر
دیشب رفتم دکتر برا تشکیل قلب بهم گفتن دوقلو بارداری رفتم سونو گفت رحم دوشاخه تو هر شاخه ی ساک حاملگی آیا این دو شاخه بودن خطرناکه برا جنین هااا من خیلی نگرانم با اینکه دکتر نگفت ک خطر داره یا ن؟
پرسش (1398/04/23):
بارداری دو قلو با رحم دو شاخ خطرناک است ؟
6372
94
1398/04/23
سوال کننده
0
1398/04/23
سوال کننده

سونو
0
1398/04/23
سوال کننده

0
1398/04/23
مریم محرمی
واای خدایا
0
1398/04/23
مریم محرمی
خداحفظشون کنه
0
1398/04/23
سوال کننده
ممنون عزیزممم
0
1398/04/23
سوال کننده
انشالله خودتون
0
1398/04/23
مریم محرمی
هفته چندبودین
0
1398/04/23
سوال کننده
طبق اوما هشت هفته چهار
0
1398/04/23
سوال کننده
ولی سونو هفت هفته پنج
0
1398/04/23
مریم محرمی
منم امروز میخوام برم برای صدای قلبش برام دعاکنین بعددوتاسقط خیلی استرس دارم
0
1398/04/23
مریم محرمی
اخرین پریودتون کی بود
0
1398/04/23
مریم محرمی
شماعلایم بارداریتون چیه؟
0
1398/04/23
سوال کننده
انشالله ک خیره من برا صدا قلب رفتم گفت دوتاست
0
1398/04/23
سوال کننده
۲۶ اردیبهشت
0
1398/04/23
سوال کننده
حالت تهوع زیاد
0
1398/04/23
سوال کننده
بعضی وقتا دندون درپ
0
1398/04/23
مریم محرمی
چه خوب فکرکنم خیلی خوشحال شدین
0
1398/04/23
سوال کننده
همین
0
1398/04/23
سوال کننده
اره اول ک باور نمیکردم
0
1398/04/23
مریم محرمی
پس همون باپریودی درسته 7هفته میشه
0
1398/04/23
سوال کننده
بچه اولمم هست
0
1398/04/23
مریم محرمی
خداحفظشون کنه 😍😍😍😍
0
1398/04/23
سوال کننده
از دوشاخه رحم میترسم
0
1398/04/23
مریم محرمی
نگران نباش دوست منم دوشاخ بودراحت زایمان کرد
0
1398/04/23
سوال کننده
دکتر چیزی نگفت ولی امروز سرچ کردم چیزایی خوبی ننوشته بود
0
1398/04/23
مریم محرمی
خداخودش داده مطمعن باش نگه میداره
0
1398/04/23
سوال کننده
انشالله
0
1398/04/23
مریم محرمی
ول کن اینترنتو خیلی چیزای چرت وپرت مینویسه
2
1398/04/23
سوال کننده
ب کمک خدا و امام رضا
0
1398/04/23
مریم محرمی
امام رضاخودش کمک میکنه امروزم به منم کمک کنه انقدراسترس دارم فقط خدامیدونه
0
1398/04/23
سوال کننده
شما چند هفته ای
0
1398/04/23
مریم محرمی
من بااوما7هفته ولی اخرین پریودم 5خرداد
0
1398/04/23
سوال کننده
میدونم منم کلی استرس داشتم چون هفته پنج رفتم اصلا سونو شکمی چیزی ندید
0
1398/04/23
سوال کننده
بخاطر همین کلی استرس
0
1398/04/23
مریم محرمی
زودرفتین
0
1398/04/23
سوال کننده
دکتر گفته امروز برین اگ نگفته چند روز دگ صبر کن زود بری استرس میگیری مث من
0
1398/04/23
مریم محرمی
تبریک میگم ازبارداریت لذت ببربادوقلوهات
0
1398/04/23
مریم محرمی
فردانوشته دکتر
0
1398/04/23
سوال کننده
انشالله سالم باشن
0
1398/04/23
مریم محرمی
امروز میرم
0
1398/04/23
مریم محرمی
انشالله اره واقعا فقط سالممم
0
1398/04/23
سوال کننده
برو ب امید خدا ب حق امام رضا ک میشنویی
0
1398/04/23
مریم محرمی
انشالله😢😢😢😢
0
1398/04/23
لیلا 🌺
عزیزم اگه به سرچ تو اینترنت باشه آب خوردنمون هم میزنه ضرر داره
0
1398/04/23
سوال کننده
من سونو دکتر خودش نتونست بزنه ک بشنومم فقط خط ایجاد میشد ک ینی تشکیل شده دگ فتم سونو بیرون صداشو شنیدم
0
1398/04/23
مریم محرمی
من علایم فقط درد سینه است گاهی دردشکم گاهی صبحاخیلی کم تهوع میگم چراعلایمم کمه نگران میشم
0
1398/04/23
سوال کننده
نگرتن نباش از من چون دوقلو بود علائمم زیاده
0
1398/04/23
مریم محرمی
خداروشکررررررر
0
1398/04/23
سوال کننده
بعضی ک کلا علایم ندارن
0
1398/04/23
سوال کننده
دختر عمه من ک اصلا نفهمید هنوزم ک چها ماهشه هیچ
0
1398/04/23
مریم محرمی
نمیدونم فقط خداااااااااا کمکم کنه
0
1398/04/23
سوال کننده
انگار حامله نیست
0
1398/04/23
سوال کننده
بشتگی ب بدن هر فرد داره
0
1398/04/23
سوال کننده
س
0
1398/04/23
مریم محرمی
بدن بابدن فرق داره ولی ادم میترسه
0
1398/04/23
مریم محرمی
منم برم بگه دوقلو چی میشه😍😍
0
1398/04/23
مریم محرمی
دارو خورده بودین
0
1398/04/23
سوال کننده
اگ علایم داشته باشی یهو کم بشه باید استرس بگیری ولی تو از اول همین بودی
0
1398/04/23
سوال کننده
ن بدون دارو
0
1398/04/23
مریم محرمی
بله همین بودم
0
1398/04/23
سوال کننده
انشالله هر چی ک ب صلاحه و خواسته دلتونه بشه
0
1398/04/23
سوال کننده
من اقام عاشق دو قلو بود خودمم دوست داشتم
0
1398/04/23
مریم محرمی
الهی امین ممنونم خدا تودلی شمارهم حفظ کنه
0
1398/04/23
مریم محرمی
پس حسابی خوشحال شده
0
1398/04/23
سوال کننده
انشالله با خبرایی خوش برگردی
0
1398/04/23
سوال کننده
مژدگونی بگیر
0
1398/04/23
مریم محرمی
انشالله توروخدا برام دعاکن خیلی سربارداریم اذیت شدم
0
1398/04/23
سوال کننده
اره کلی خوشحال شد
0
1398/04/23
مریم محرمی
دوقلوهات روزاشم فرق میکنه
0
1398/04/23
سوال کننده
دلتو ببند ب امام رضا امام رضا میگه حتی نمک آشتم از من بخواه پس توام نمک زندگیتو ازش بخواه انشالاه ک خوبه و ب حق خدا
0
1398/04/23
سوال کننده
اره یکی دوروز کوچک تره
0
1398/04/23
مریم محرمی
😢😢😢😢😢😢😢چقدرقشنگ بوداین حرفت
0
1398/04/23
سوال کننده
مرسی عزیزی
0
1398/04/23
مریم محرمی
یاامام رضا خودش به همه کمک کنه منم توی اونا
0
1398/04/23
سوال کننده
انشالله
0
1398/04/23
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مبارکه ان شاالله بسلامتی
یکی از قلو ها ۳روز بزرگتره
یکی از قلو ها ۳روز بزرگتره
0
1398/04/23
مینا م
ایشالا عزیزم همه چی خوبه دارو مصرف کردی برای سومی؟
0
1398/04/23
🌸مریم 🌸
ان شاالله به سلامتی. خدا حفظشون کنه. بارداری اولتونه؟
0
1398/04/23
سوال کننده
ممنون بله اولیه
0
1398/04/23
مینا م
عزیزم من هم شرایطم مثل شماست خوشحال میشم راهنمایی کنید چ داروهایی گرفتید
0
1398/04/23
sousan f
چه جالب سن بارداریتونم فرق میکنه انشالله با سلامتی
0
1398/04/23
somita n
سابقه دو قلویی داشتین ...ای جون خدا حفظشون کنه الهی ...
0
1398/04/23
سوال کننده
اره احتمالا
0
1398/04/23
خدیجه و قندعسلش آروین
خداحفظشون کنه جاری منم رحمش دو شاخ بود دوقلوها ولی تو یک شاخ بودن ولی چون یکیش رشد نکرد خودبخود دفع شد اونیکی سالمو صحیح بدنیا اومدش رحم دوشاخ هم عملش سزارین هیچ جای نگرانی نداره مال تو هر کدومش تو یه شاخ هستن استراحت کن تا ان شاءالله خوب رشدکنن
0
1398/04/23
سوال کننده
ممنون عزیزممم
1
1398/04/24
پزشک اوما
سلام رحم دو شاخ ارتباطی با سقط جنین ندارد نگران نباشید فقط باید مراقب طول دهانه رحم باشید
0
1398/04/24
سوال کننده
ممنون پزشک اوما
0
1398/04/24
Marveh moradi
سلام عزیزم زیاد به چیزایی که توی گوگل سرچ میکنی اعتماد نکن همش چیزای نگران کننده نوشته ...
ان شاءالله که به خوبی و خوشی زایمان میکنی و نی نی هاتون رو بغل میگیرین فقط و فقط و فقط از خداوندبخوایین که بارداری و زایمان خوبی داشته باشین
ان شاءالله که به خوبی و خوشی زایمان میکنی و نی نی هاتون رو بغل میگیرین فقط و فقط و فقط از خداوندبخوایین که بارداری و زایمان خوبی داشته باشین
0
1398/12/24
سایه م
سودا جون هستی؟
0
1399/03/08
نیلوفر رادمهر
منم رفتم دیروز سونو دادم هفته ۵ باردارئم..دوقلو..گفتن رحمم دوشاخ..خیلی استرس دارم...میترسم براشون اتفاق بدی بیفته.....شما ایشالا همه چی براتون خوب پیش رفته؟
0
1399/03/08
سایه م
تو سونو چطور فهمیدن دو شاخ و؟
0
1399/12/19
مونا سیدی
سلام منم برای مشاوره بارداری رفتم دکتر سونو انجام داد گفتن دو شاخه الانم برام سونو بیرون نوشتن خیلی استرس دارم
0
1400/02/04
سایه م
استرس نداشته باش من بهم گفته بودن دو شاخه باردار شدم و به سلامتی و بدون مشکل زایمان کردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




