سلامخسته نباشید خانم دکتر من چند ماه پیش ازمایش پاپ اسمیر دادم زخم دهانه رحم داشتم زده بود التهاب شدید و بعد از مصرف دارو دوباره ازمایش دادم لطفا بگید عفونت دارم یا نه زخمم خوب شده ایا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1591
1398/04/02




