Ooma
کاربر گرامی خوش آمدید.  ورود|عضویت

پرسش (1398/03/22): مصرف قرص آسپرین و سوءهاضمه در بارداری

سلام دکتر اوما من یه سوال دارم امیدوارم خیلی زود جواب بدین
هفته ۱۰ هستم الان ۲هفته ست طبق تجویز پزشک آسپرین مصرف میکنم متاسفانه الان ۳ روزه معده م دچار مشکل هضم شده و بیشتر اوقات سنگینه حتی وقتی چند ساعت از غذا خوردنم می گذره
می تونم مصرف قرص رو قطع کنم؟ یا راهی هست که مشکلم برطرف شه؟
همراه غذا هم می خورم
قبل شروع قرص هم مشکل نداشتم دکتر گفت چون ۳۰ سالته باید بخوری

الناز جان آسپرین و دکترت گفته تا کی باید استفاده کنی؟
منم یه سقط داشتم دکتر بهم آسپرین و هپارین داده،اومدم شهرستان دکتر اینجا زیر بارش نمی ره بنویسه می گه یدونه سقط دلیل نمیشه.حالا موندم بخورم نخورم
منم یه سقط داشتم دکتر ۳۰ تا آسپرین داده
فقط هم میدونم سه ماه آخر نباید مصرف شه
من تا هفته۳۴ اسپیرین خوردم مشکلی ام پیش نیومد
دکتر به منم گفته تا هفته ۳۵ بخورم
و الان هفته ۳۴ هستم مشکلی نداشتم
منم آسپرین و بهم گفته ۳۲ هفته قطع کن ولی هپارین و تا یه هفته بعد زایمان بزن
بهم ۳۰ تا داده حدود نصفشو خوردم خوب بود چند روزه معده ام بهم ریخته
به منم ۳۰ تا داد ولی گفت به بالا ۳۰ میدیم
خدارو شکر ولی من از لحظه ای که میخورم معده امو بهم میریزه تا شب که بخوابم
خداروشکر
خدارو شکر انشالا همگی نی نیاتون سالم بیان تو بغلتون😍
مرسی عزیزم،انشالله شمام بارداری و زایمان خوبی داشته باشی.
ممنونم😍
سلام قرص آسپرین با توجه به پرونده پزشکی شما و سابقه خانوادگی شما تجویز میشه و قطع یا ادامه آن با توجه به نظر پزشک معالج خواهد بود ، اما سنگینی معده ارتباطی با مصرف قرص آسپرین ندارد و از پیامد دوران بارداری است ، قرص پنتوپرازول یا رانیتیدین مصرف کنید
مرسی دکتر عزیز
کاربر گرامی برای ثبت پاسخ باید وارد سایت شوید.

سوالات مشابه