من ازاد دادم بدون دفترچه ۳۰تومن
ازاد30تومن
با دفترچه 1500تومن در بیمارستان
و7000تومن با دفترچه در آزمایشگاههای بیرون...
من با دفترچه ی نیروهای مسلح گفتم.
تامین اجتماعی ۱۵دفترچه ۲۸آزاد
آزمایشگاه نیمساعته ج میدن
اما بیمارستان طول میکشه
ازمایش بارداریه دیگ با تیتر بتا معلوم میشه
من ازاد بدون دفترچه ازمایشگاه خصوصی 48 تومن دادم
با دفترچه تامین اجتماعی ۲۵۰۰۰
ولی شهرای مختلف فرق داره
تهران ازاد ۵۵ تومان با دفترچه تامین اجتماعی ۳۹ تومان
منم ۵۰با دفترچه البته تیتر بود ازمایش معمولی نبود
منم که 55 دادم ولی بعدش که جوابو گرفتم منفی بود 25 تومن برگردوند گفتم چرا گفت از روش اول رفتیم وقتی منفی شد دیگه روش دوم رو انجام ندادیم
سلام خانما . این آزمایش بتا با آزمایش بارداری چه فرقی داره ؟
فرقی نداره همونه ولی عدد بتا رو میزنه