سلام، خانم دکتر عزیز
من برای سونوگرافی ساک حاملگی رفتم باید شیش هفته و یک روز باشه پنج هفته و سه روزه
کیسه زرده و فتال پل هست اما قلب گفت زوده
پنج روز اختلاف و بدون قلب
روز پانزده دوره امپول آزاد سازی زدم ،من هیجدهم دورم لک قهوه ای دیدم ،دورم 30تا 33
آخرین پریود 25 اسفند
پرسش (1398/02/07):
اختلاف سن بارداری در سونو و آخرین پریود
713
43
1398/02/07
سوال کننده
2
1398/02/08
آرزو ......
سلام...شما رفتید سونوگرافی گفت پنچ هفته سه روز تون هس؟؟؟؟
0
1398/02/08
سوال کننده
سلام،اره
0
1398/02/08
سوال کننده
اما گفت به بارداری پوچ نمیخوره شاید دیر تر گرفته چند روزی
0
1398/02/08
سوال کننده
پنج روز اختلاف داره
0
1398/02/08
سوال کننده
بزار هشت هفته برو سونوگرافی
2
1398/02/08
آرزو ......
سونوگرافی واسه ساک حاملگی میخام برم
2
1398/02/08
آرزو ......
شما بتات چندبود؟؟؟
0
1398/02/08
پزشک اوما
سلام طبق تاریخ پریودی روز دوم از هفته هفتم بارداری هستید و طبق سونوگرافی روز سوم از هفته ششم هستید تقریبا یک هفته اختلاف است و طبیعی است با گذشت زمان و بالا رفتن سن بارداری این اختلاف کمتر خواهد شد
0
1398/02/08
سوال کننده
ممنون خانم دکتر💐❤💐
0
1398/02/08
سوال کننده
3000
0
1398/02/08
سوال کننده
منم از ترس خارج رحمی رفتم ،ولی الان باعث استرسم شده
2
1398/02/08
آرزو ......
ساک حاملگی باید نشون بده
0
1398/02/08
سوال کننده
اره ،ساک و جنین رو نشون داد گفت قلبش دو هفته دیگه
0
1398/03/24
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
خانمی رفتی سونو؟؟؟
0
1398/03/24
سوال کننده
سلام حبیبه جان بله الآن سیزده هفتم
0
1398/03/24
سوال کننده
اختلافی که سن بارداری با سونوگرافی داشت تو سونوگرافی ان تی که رفتم بر طرف شده بود ،
0
1398/03/24
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
خب خدارو شکر
0
1398/03/24
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
الهی ک ب سلامتی نی نی خوشگلتو دنیا بیاری
0
1398/03/24
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
آوا جان من رفتم گفت پنج هفته ای ولی طبق اوما هشت هفتم
0
1398/03/24
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
کلافه شدم
0
1398/03/25
سوال کننده
خب منم همین جور شد
0
1398/03/25
سوال کننده
منم نگران بودم
0
1398/03/25
سوال کننده
وقتی لکه بینی و خونریزی نداری فقط صبر کن و توکل ب خدا
0
1398/03/25
سوال کننده
تازه من لکه بینی هم داشتم،سابقه سقط هم داشتم
0
1398/03/25
arezu `
تو این حاملگیت لک داشتی؟از کی؟برا چی بود؟
0
1398/03/25
سوال کننده
اره هفته هفت و هشت
دوباره ده و یازده
الانم که سیزده هستم بازم لک میبینم
نمیدونم جفتمم خلفیه و خوبه دهانه سرویکسمم خوبه
دوباره ده و یازده
الانم که سیزده هستم بازم لک میبینم
نمیدونم جفتمم خلفیه و خوبه دهانه سرویکسمم خوبه
0
1398/03/25
N Joneydi
شما بتات چند بوده؟
0
1398/03/25
سوال کننده
یه هفته بعد از موعد سه هزار
0
1398/03/25
سوال کننده
بنظرم خیلی تو اوما نیاین و استرس به خودتون ندین،
مقایسه کردن خودمون با هم درست نیست،
بدن آدما و واکنششون خیلی با هم فرق داره،
مخصوصا عدد بتا که به خیلی چیا ربط داره و این قضیه لکه بینی که هر کسی به دلیل مختلف دچارش میشه
مقایسه کردن خودمون با هم درست نیست،
بدن آدما و واکنششون خیلی با هم فرق داره،
مخصوصا عدد بتا که به خیلی چیا ربط داره و این قضیه لکه بینی که هر کسی به دلیل مختلف دچارش میشه
0
1398/03/25
سوال کننده
استرس خیلی بده،بدتر از اون فکر منفیه
من که به هر چیه بدی فک میکنم سرم میاد
من که به هر چیه بدی فک میکنم سرم میاد
0
1398/03/25
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
راست میگی آواا جان یعنی تو هم انقدر اختلاف داشتی
0
1398/03/25
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
من اختلافم زیاده اخه
0
1398/03/25
سوال کننده
تاریخ آخرین پریودت کی بوده؟ پریودت چند روزس؟
0
1398/03/25
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم آخرین پریودم ۳ اردیبهشت بود سی روزس و منظم
0
1398/03/25
سوال کننده
تو الان هفت هفته و چهار روز هستی،دو روزم بخاطر سی روز بودنت کم،چون معیار براساس پریود 28 روزس،تا ده هفتگی به تشکیل قلب فرصت میدن
از سونوگرافی قبلیت دو هفته گذشت برو دوباره و بسپار بخدا
از سونوگرافی قبلیت دو هفته گذشت برو دوباره و بسپار بخدا
0
1398/03/25
سوال کننده
سونوگرافی جای دقیق برو،
0
1398/03/25
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اخه سونو گفت آخر پنج هفته ای
0
1398/03/25
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اوما هم زده هفت هفته و پنج روز
0
1398/03/25
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اون روزی ک رفتم هفت هفته و دو روز بود ک سون گفت پنج هفته ای
0
1398/03/25
سوال کننده
از این اعداد و ارقام بیا بیرون و تا روز سونوگرافی فقط صبر کن
من چهارده روز تا سونوگرافی بعدیم بود هر روز به نیت یکی از چهارده معصوم ختم بر میداشتم ، بعدها ممکنه حالت مث من بد بشه نتونی درست دعایی چیزی بخونی الان از فرصت استفاده کن
من چهارده روز تا سونوگرافی بعدیم بود هر روز به نیت یکی از چهارده معصوم ختم بر میداشتم ، بعدها ممکنه حالت مث من بد بشه نتونی درست دعایی چیزی بخونی الان از فرصت استفاده کن
0
1398/03/25
سوال کننده
با سردرگمی و استرس هیچی دستگیر آدم نمیشه
0
1398/03/25
سوال کننده
الان که بهت میگم نا امید نباش
خودم خونریزی دارم
ان تیم بالای دو بوده و امروز سل فری دادم
مامانم بنده خدا هم تو مطب دکتره ، خودم تو خونه خوابیدم
ولی به قدره تو استرس ندارم
خودم خونریزی دارم
ان تیم بالای دو بوده و امروز سل فری دادم
مامانم بنده خدا هم تو مطب دکتره ، خودم تو خونه خوابیدم
ولی به قدره تو استرس ندارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




