مادران گل هفته شانزدهم بارداری آیا حرکات جنین اتون رو حس میکنید؟ از هفته چندم حرکات رو میشه حس کرد؟ و کیا ورزش میکنند؟ لطفا از تجربیات هم استفاده کنیم
پرسش (1398/01/28):
وضعیت مادران در هفته شانزدهم بارداری،،، لطفا بیاین تو
571
11
1398/01/28
سوال کننده
1
1398/01/28
یاسمن صدری
سلام من از هفته ۱۹ حس کردم ..برای ورزش هم میتونین توی کلاس های بارداری شرکت کنین
1
1398/01/28
نرگس :-) ;-)
سلام.من از هفته شانزده حسش کردم البته نه اینکه قوی و مداوم.خیلی آروم گاهی شبیه نبض.دوسه روز حسش میکردم دیگه تا چند روز خبری ازش نبود .دیگه از هفته بیست و یک حرکاتش قوی تر شد.الانم که هفته بیست و سه هستم گاهی حرکاتش از رو شکمم قابل دیدنه.قسمت همه عزیزان بشه ان شاءالله
0
1398/01/28
بانو حاجی
سلام مبارک باشه
جفتت چیه عزیزم
جفتت چیه عزیزم
0
1398/01/28
نرگس :-) ;-)
سلام.ممنون.خلفی
0
1398/01/28
اعظم رضایی
من از هفته 20 حرکاتش رو احساس کردم
0
1398/01/28
سوال کننده
چه خوب زود حس کردین من اصلا چیزی نمیفهمم انشالله که بسلامتی بارداریت سپری بشه
0
1398/01/28
سوال کننده
جفت نرمال چه جفتیه؟
0
1398/01/28
نرگس :-) ;-)
هر دو طبیعی ن هم قدامی هم خلفی
1
1398/01/28
نرگس :-) ;-)
قدامی قسمت جلویی شکمه .خلفی جفت پشته جنین هست به سمت کمر
1
1398/01/28
نرگس :-) ;-)
خوب بعضی دیرتر حس میکنن خواهر منم از بیست هفته تازه حسش کرد...ممنون عزیزم شمام بارداری خوبی داشته باشی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




