با سلام
پنج شنبه عصر آز بتا دادم ۵۵۲ و امروز شنبه عصر رفتم بتا بعد از ۴۸ ساعت شده ۳۰۹۳ و خیلی افزایش داشته علت افزایش زیاد بتا چیه؟
ممنون میشم دوستان هم مورد مشابه من و داشتم جواب بدن.
پرسش (1397/12/04):
علت افزایش زیاد بتا
895
26
1397/12/04
سوال کننده
0
1397/12/04
سوال کننده

تکرار بتا بعد از ۴۸ ساعت
0
1397/12/04
کوثر منتظر
خیلی خوبه
1
1397/12/04
کوثر منتظر
بتا زیاد شنیدم زیاد باشه دوقلویی شاید باشه
0
1397/12/04
صبا ۱۳
سونو بده
1
1397/12/04
حسین حسین
مبارکه چند ماه اقدام بودی
1
1397/12/04
dream flight
ممکنه بارداری دوقلویی باشه
0
1397/12/04
سوال کننده
ماه سوم اقدام. البته ۵ ماه پیش سقط داشتم
0
1397/12/04
سوال کننده
میگن باردار مولار هم بتا خیلی زیاد میشه خیلی نگرانم
0
1397/12/04
سوال کننده
هفته پنجم بارداریم
0
1397/12/04
سوال کننده
کسی تجربش و نداشته؟
0
1397/12/04
💜 فاطیما 💜
سلام
0
1397/12/04
سوال کننده
سلام
0
1397/12/04
💜 فاطیما 💜
یجا خونده بودم بتای خیلی زیاد و بتای خیلی کم میتونه از علایم بارداری خارج رحمی باشه
1
1397/12/04
💜 فاطیما 💜
جای دیگه هم خوندم بتای بالا میتونه نشان از دو قلویی باشه
0
1397/12/04
💜 فاطیما 💜
ان شالله که برای شما مورد دومه
0
1397/12/04
سوال کننده
بتا خیلی کم خارج رحمی و خیلی زیاد مولار البته یک احتمالش
0
1397/12/04
💜 فاطیما 💜
مولار یعنی چی؟
0
1397/12/04
سوال کننده
آره میگن خیلی زیاد دو قلویی یا مولار
0
1397/12/04
💜 فاطیما 💜
من اون موارد رو دیده بودمان
0
1397/12/04
سوال کننده
بارداری پوچ جنینی وجود نداره همون بچه خوره
1
1397/12/04
💜 فاطیما 💜
الله شما دوقلویی
0
1397/12/04
سوال کننده
ان شاالله
0
1397/12/04
سوال کننده
دکتر اوما کاش زودتر جواب بدن
0
1397/12/04
سوال کننده
خیلی نگرانم
1
1397/12/05
پزشک اوما
سلام نگران نباشید ، حداقل افزایش بتا بعد از ۴۸ تا ۷۲ ساعت باید دوبرابر باشه ، برای شما بیشتر بوده است ، اگر لکه بینی و خونریزی یا درد شکمی شدید داشتی باید سونو انجام بدید در غیر اینصورت اواسط هفته هشتم بارداری برای سونو قلب جنین اقدام کنید
0
1401/08/18
Sani_mom2 🪴
سلام عزیزم
نتیجه شما چی شد؟
همه چی خوب بود با این افزایش بتا؟
نتیجه شما چی شد؟
همه چی خوب بود با این افزایش بتا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




