سلام خانوما میشه بعدیه ماه نیم ازسقط اقدام به بارداری کنیم هرکی تجربه داره کمکم کنه 8دی سقط کردم
0
1397/11/18
ستاره سلی
سلاماصولا میگن واسه اینکه رحم اماده بشه و استراحت کنه و دیواره هاش ترمیم بشه حداقل سه ما بعد اقدام ب بارداری کنین...
0
1397/11/18
ستاره سلی
من دوستم تا پاک شد اقدام کردو بچش تازه بدنیا اومده...زودمباردارشد ولی من خودم الان بعد سهماه اقدام کردم و ماه سوم اقدامم و خبری نیس فعلا
0
1397/11/18
زهرا م
چند هفته که بودین سقط کردین عزیزم ؟
0
1397/11/18
maryam maleki
سلام گلم
من دقیقا هشت ماه پیش کورتاژ کردم که الان دوباره سه ماهه اقدامم فعلا نگرفته تا خدا این ماه چی بخواد
من دقیقا هشت ماه پیش کورتاژ کردم که الان دوباره سه ماهه اقدامم فعلا نگرفته تا خدا این ماه چی بخواد
0
1397/11/18
مامان بهـــارناز ❤
سلام.بهتره بعد ۳/۴ ماه اقدام کنی تا رحم اماده بشه گلم من خودم بعد ۶ ماه اقدام کردم.و الان ۷ ماه باردارم.
0
1397/11/18
گلسا و
سلام. منم دوبار سقط داشتم. بارداری دوم یک سال بعد از سقط طول کشید
0
1397/11/18
مامان بهـــارناز ❤
البته اینم بگم من بعد ۲۰ روز اقدام باردار شدم
0
1397/11/18
👧mozhgan امیدم به توست☝️☝️🙏
منم ماه پیش زایمان زودرس داشتم بچم نموند میخوام تا دوماه پریودیم بگذره دوباره اقدام کنم
0
1397/11/18
👧mozhgan امیدم به توست☝️☝️🙏
منم ۱۰ دی بودم
0
1397/11/18
سوال کننده
من 7بودم اونم پوچ بودبارداریم یکیم پارسال سقط داشتم 13هفته
0
1397/11/18
سوال کننده
سلام عزیزم من چون دیرباردارمیشم گفتم ببینم اقدام کنم ضرری نداشته باشه
0
1397/11/18
سوال کننده
یعنی یکسال اقدام بودین؟
0
1397/11/18
سوال کننده
چندوقتتون بود؟
0
1397/11/18
سوال کننده
من بعدسقطم فقط چندروز لک بینی داشتم
0
1397/11/18
سوال کننده
خوشبحالت زودباردارشدی
0
1397/11/18
👧mozhgan امیدم به توست☝️☝️🙏
کسایی که سقط کردید بعد چند وقت پریود شدید؟
0
1397/11/19
samira ja
سلام عزیزم بهتره پیشگیری نکنی چون منم پارسال بارداری پوچ داشتم باوجود اینکه پیشگیری نکردم چهارماه طول کشید شما تواقدام باش هروقت بدنت اماده شد باردارمیشی حالا چه یماه دیگه چ شیش ماه دیگه
0
1397/11/19
👑tnha😔 🍁🍃
من ۲۳ آذر سقط کردم ۲۲دی پریود شدم
0
1397/11/19
سوال کننده
دوست دارم اقدام کنم اخه من دیرباردارمیشم
0
1397/11/19
سوال کننده
برامن چندروز لک بینی بود
0
1397/11/19
👧mozhgan امیدم به توست☝️☝️🙏
دوستان کسی که باردار بوده بچشو از دست داده باید غسل ۴۰ چهلم انجام بده ؟
0
1397/11/19
maryam maleki
بله غسل نفاس
0
1397/11/19
👧mozhgan امیدم به توست☝️☝️🙏
غسل نفاس مگه روز ۱۰ م نیست؟
0
1397/11/19
👧mozhgan امیدم به توست☝️☝️🙏
من ۱۰ روزمو غسل کردم ولی فردا روز چهلم میشه نمیدونم باید غسل کنم یا نه تو گوگل میزنم میگن با بچه باید غسل کنید ولی من ندارم.
0
1397/11/19
صدرا امین
نه غسل چله نداره
0
1397/11/19
👧mozhgan امیدم به توست☝️☝️🙏
اخه یه سریا میگن باید بکنید چله نیوفته برات بخوای دوباره بچه دار بشی.گیج شدم والا
0
1397/11/19
mina gol
بچا من خیلی امروز درد داشتم درد حدی که بالا می اوردم بعد از چند ساعت رفتم دستشویی ببهشید ی لخته ازم اومد خیلی بزرگ پاره هم نمیشد سقط نبوده؟؟
0
1397/11/19
mina gol
با س روز تاخیر پری شدم
0
1397/11/19
mina gol
الانم درد ندارم
0
1397/11/19
سوال کننده
اقدام بودی
0
1397/11/19
mina gol
بله
0
1397/11/19
سوال کننده
فکرنکنم سقط باشه اگه بارداربودی 4هفته ات میشد با پریودقبلی شایدکیستینابود
0
1397/11/19
سوال کننده
بعداون لخته دیگه خونریزی ندارین
0
1397/11/19
mina gol
چرا دارم
0
1397/11/19
mina gol
احتمالا پریوده نه؟؟
0
1397/11/19
سوال کننده
وقتته؟
0
1397/11/19
mina gol
اره سه رو تاخیر داشتم ولی رو ماه قبل حساب کنم باید امروز بشم
0
1397/11/19
سوال کننده
باشه پس نگران نباش پریوده همون
0
1397/11/19
mina gol
مرسی
1
1397/11/20
پزشک اوما
سلام بهتره حداقل سه ماه از سقط جنین بگذرد و بعد اقدام کنید به رحم فرصت ریکاوری و بهبود را بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



802

