سلام عزیزم اگه خفیف و گذرا باشه طبیعیه
نه شدید نیس . می شینم تیر می کشه زیر دلم . راه میزم پهلو سمت راستم تیر می کشه
من آخه تا هفته های۱۰,۱۱دردای خفیف اونم تخمدان راستم داشتم مثل پریودی
اگه لک بینی نداری و شدید نیست نگران نباش شاید سرما بهت کرده یا عفونت داشته باشی بنظرم به دکترت بگو
ممکنه ولی بعید میدونم ولی بهتره به دکترت بگی اینجوری خیال خودتم راحت میشه
این سه ماه اول دردای عجیب غریب میاد سراغمون
خداروشکر من این سه ماه گذروندم
درد زیر دلم کمه . تیر میکشه یه کم . دردش ضعیفه
پهلو سمت چپم هم دردش ضعیفه
من خودم دردای پریودی داشتم من هماتوم داشتم
خیلی کوچیک بود دکترم شیاف داد استفاده کردم دیگه تو سونو ان تی نداشتم
انشاالله بسلامت بچت را بغل کنی
مرسی گلم همچنین خودت عزیزم
منم هفته دهم بارداری هستم از دیروز مثل پریودی درد دارم
هفته ۲۶م و کمردردشدیدوپادرد