ستارهجون شیر موز گرمه نخور زیاد.کلا اوایل بارداری گرمیجات نخور
باش گلم مرسی زهره جون گفتی
میخام برم بیرون بعد مدت ها موندم چی بخورم خواهر
بیرون رفتن بدون خوردنم ک نمیشه خخخ
با یه بار شیر موز خوردن هیچکس هیچییش نمیشه😉
برو بخور...
نه بابابه خداضررنداره من توبارداری میخوردم اصلامشکلی نداره تقویتی هم هست بچت تپلی میشه زنداییم تافهمیدبارداره شیروبستنی وگوشت میوه میخوردالان دخترشدخوشگل وباهوشه توفامیل تکه
من چند روز پشت سرهم موز خوردم یبوست شدید گرفتم سیستم بدن من اینجوری بود شاید واسه دیگری اینجوری نباشه