سلام دکتر جان عزیز
21 مهر زایمان کردم. زایمان اولم هست و به دلیل مشکل قلبی سزارین شدم.
بعد از زایمان دچار پا درد شدم. مخصوصا کف و پاشنه پای چپم که خیلی اذیت میکنه.
مشکل چیست؟
راه درمان چیست؟
ممنون.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



577
1397/11/03


