سلام من هفته پنجم بارداریم و بتای دوشنبه دادم 2000 بود و چهارشنبه 5000 بود تمامی حالات بارداریم دارم ولی دیشب هشت قطره خون ازم اومد خواستم ببینم چیه خیلی ترسیدم اخه دفعه قبلم حاملگیم پوچ بود ولی بتام تا 600 بیشتر نیومد و تو هفته پنجم سقط کردم خیلی نگرانم این دفعه هم همین بشه خاستم ببینم خونریزی هشت قطره عادیه
0
1397/10/29
سیما ❤❤❤
شما که سابقه داری بهتر به پزشک مراجعه کنی تا دوباره خدانکنه پیش نیاد
0
1397/10/29
سیما ❤❤❤
بهتون شیاف یا قرص میدن که خونریزی نداشته باشید
0
1397/10/29
الهام ...
عزیزم سریع برو بیمارستان بخش زنان
خدایی نکرده اینم سقط نشه
خدایی نکرده اینم سقط نشه
0
1397/10/29
رز مادر
عزیزم نگران نباش قرار نیست دوبارداری مثل هم باشه ولی لکه بینی وخونریزی در بارداری عادی نیست بهتره امروز به دکتر مراجعه کرده تا دارویه مورد نیاز تجویز بشه وبیشتر استراحت کنید پله بالاوپایین نرید رابطه نداشته باشید تاپایان دوره مصرف دارو هاتون .
برای خیلی از باردارها این اتفاق میفته ولی با کمک دارو مانع اتفاق ناخوشایند میشن
برای خیلی از باردارها این اتفاق میفته ولی با کمک دارو مانع اتفاق ناخوشایند میشن
0
1397/10/29
پزشک اوما
سلام عدد بتا خوبه و طبیعی است بهتره سونوگرافی انجام دهید. ممکنه هماتوم داشته باشید تا شیاف پروژسترون تجویز شود
0
1397/10/29
samira ja
سلام من بارداری قبلیم پوچ بود این خداروشکر سالمه پس برو دکتر تابهت دارو بدن
0
1397/10/29
سوال کننده
سلام رفتم سونو الان جواب سونو رو میفرستم
0
1397/10/29
سوال کننده
شیاف برا جلپگیری از خونریزی؟
0
1397/10/29
احیا ♡
بله
0
1397/10/29
احیا ♡
سلام . چی شد رفتی سنو؟
0
1397/10/29
سوال کننده

0
1397/10/29
سوال کننده
الانم دوباره ی زره خونریزی کردم
0
1397/10/29
سوال کننده
خانم دکتر عکس سونومو ببینید
0
1397/10/29
سوال کننده
اره رفتم
0
1397/10/29
سوال کننده
اره
0
1397/10/29
احیا ♡
ساک بارداریت هم دیدن کلا استراحت کن و شیاف هاتو استفاده کن ان شاالله خونریزی برطرف میشه
حتی یدونه ظرفم بلند نکن بهتر میشی ان شاالله
حتی یدونه ظرفم بلند نکن بهتر میشی ان شاالله
0
1397/10/29
سوال کننده
دکتر حرفی از شیاف نزد حالا عصری دوباره میخام برم ی دکتر دگه
0
1397/10/29
احیا ♡
ااا؟ اخه من تا گفتم خونریزی دارم دکترم بهم شیاف داد
0
1397/10/29
سوال کننده
نمیدونم بخدا چه کنم بعد خونریزیت چطوری بود من دیشب هشت قطره کردم الان ی زره
1
1397/10/29
احیا ♡
واسه من خیلی بیشتر بود من فکر کردم پریود شدم
تازه من ساک بارداریم رو سونو شکمی هنوز تشخیص نداده باید برم واژینال
خونریزیم هم ۱۰ روز طول کشید
فعلا که لک داری خیلی مراقب باش که بیشتر نشه
ان شاالله که طوری نمیشه ولی حتما دکتر همین امروز برو شاید امپول یا شیاف بدن که بهتر میشی
تازه من ساک بارداریم رو سونو شکمی هنوز تشخیص نداده باید برم واژینال
خونریزیم هم ۱۰ روز طول کشید
فعلا که لک داری خیلی مراقب باش که بیشتر نشه
ان شاالله که طوری نمیشه ولی حتما دکتر همین امروز برو شاید امپول یا شیاف بدن که بهتر میشی
0
1397/10/29
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1397/10/29
احیا ♡
خواهش میکنم
ان شاالله خوش خبر برگردی
ان شاالله خوش خبر برگردی
0
1397/10/29
سوال کننده
الان این چیه هماتوم که ندارم پس چرا خونریزی میکنم؟
0
1397/10/29
مریم محرمی
دکترنشون ندادی
0
1397/10/29
سوال کننده
دکتر گیرم نیومد ماما گفت همه چیش خوبه عصر میرم دکتر
0
1397/10/30
پزشک اوما
مشکلی ندارن فعلا فقط باید استراحت کنید تا دو هفته دیگه سونو تکرار شود و قلب جنین تشکیل شود ،اگر شیاف تجویز شده استفاده کنید
0
1401/06/08
مروارید .
الان بارداریت ادامه داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2632

