Ooma
پماد برای درمان زخم مقعدی بزرگسالان +درمان هموروئید

سوال اینه پماد برای درمان زخم مقعدی بزرگسالان که مبتلا به هموروئید و شقاق شده اند. باید دارای چه مشخصه ای باشد و مکانسیم اثر آن چگونه است.

لازم است بدانید که علائم بیماری هموروئید در سنین 40تا 55سال بیشتر شایع است. اما درمورد ابتلا به فیشر مقعدی بعضا در میان کودکان زیر 15سال هم دیده شده است.

بیماری هموروئید یا فیشر معمولا بنا به یکی از دلایل زیر در افراد مشاهده میشود.که مهمترین آنها به شرح ذیل است.

عدم تحرک کافی و نشستن های طولانی

اعتیاد به مواد مخدر یا نیکوتین

یبوست  و اسهال طولانی مدت

زایمان و بارداری

اختلالات گوارشی به دلیل نداشتن فیبر کافی ، استرس و اضطراب

اگر شخصی مبتلا به بواسیر و یا شقاق شود، و در اثر اهمال کاری و یا توسل به درمانهای جانبی و خود درمانی. مدتی از عمر بیماری وی بگذرد. و به اصطلاح بیمایر کهنه و بدخیم شود. در اثر یبوست و اسهال ممکنه دچار زخم مقعدی شود .

البته زخم مقعدی معمولا بیشتر در مبتلایان به شقاق بروز میکند.که این زخم ممکن است داخل کانال مقعدی باشد، که بهش میگوئیم هموروئید داخلی و اگر دهانه مقعد ایجاد شود معرف به شقاق مقعدی است.

امروز ه در کشور حاصلخیز و چهار فصل ایران علم طب سنتی و درمانهای گیاهی  پیشرفتهای چشمگیری داشته است.به یمن این موفقیت ما میتوانیم به جرات ادعا کنیم که تا 75% بیمار های شقاق و بواسیر به درمانهای خانگی پاسخ مثبت میدهند.

اگر بخواهیم  از یک مرهم خوب به عنوان  پمادبرای درمان زخم مقعدی بزرگسالان نام ببریم.پماد قوی رینا پلاس است. که توسط شرکت مرسی درمان ارائه و عرضه میشود. رینای سبز( پلاس) یک بسته درمانی کامل برای رفع علائم هموروئید و فیشر است.

 

بهترین مارک و قیمت پماد برای درمان زخم مقعدی بزرگسالان چیست؟(اچ دو)

برای درمان زخم مقعدی بزرگسالان، پمادها و داروهای زیادی با مارکها و اسامی مختلف در بازار دارویی کشور موجود است.و البته که در طب سنتی هم مرهم های گیاهی فراوانی توسط عطاری ها آنلاین و فیزیکی عرضه میشود. درمورد اینکه کدام یک از این ضمادهای شیمیای  یا گیاهی مفید است.مطالبی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ما در اینجا چون هیستروی دقیقی از بیماران استفاده کننده از این محصولات درمانی نداریم.یعنی اطلاع دقیق و مستندی از رضایت بیماران استفاده کننده از این مرهم های شیمیایی یا گیاهی نداریم.

نمیتوانیم به یک برند یا مارک خاصی اشاره کنیم.که در نوع خود بهترین یا بدترین پماد باشد.

اما مرهم های که در بازار برای درمان زخم مقعدی بزرگسالان به کار میرود با مارکهای زیر در قفسه داروخانه ها یا عطاری ها موجود است.

پماد رکتول عرضه کننده توسط شرکت خرمان

پماد ام جی عرضه کننده شرکت باریج اسانس

پماد دیلتیازم :عرضه کننده داروخانه ها

پماد آنتی هموروئید عرضه کننده داروخانه ها

پماد قوی رینا پلاس عرضه کننده  فروشگاه مرسی درمان  

تمامی این مرهم های گیاهی یا شیمیایی علائم هموروئید و فیشر مانند درد، سوزش و خارش، را برطرف میکند. البته ناگفته نماند که در میان اسامی فوق، من به شخصه پماد رینای سبز شرکت مرسی درمان را تحسین میکنم.

زیرا رضایت کتبی و درمان موفق بیش از 3200نفر از بیماران هموروئیدی در سایت شرکت درج شده.

از طرفی یک بسته درمانی کامل که شامل الگوی غذایی ویژه بیماران و اصلاح سبک زندگی همچنین داروهای گیاهی و خوراکی برای رفع علائم درد و زائده گوشتی بیرون زده مقعدی است.

 

بهترین میوه ها و خوارکی های برای درمان بواسیر کدامند؟(اچ سه)

 

بهترین میوه ها و خوراکی ها برای درمان بواسیر آنهایی هستند که دارای میزان فیبر بالایی هستند. با توجه به اینکه یبوست عامل اصلی ناراحتی های مقعدی است. و دلیل اصلی یبوست هم کمبود میزان فیبر در بدن است. به این نتیجه میرسیم که فیبر دشمن بواسیر است.

لازم است بدایند که بدن هر فردی روزانه به 30گرم فیبر نیاز دارد .و ریز میوه ها مانند تمشک و توت فرنگی و گیلاس و زغال اخته و حتی توت سفید حاوی مقادیر زیادی فیبر هستند.مثلا در گروه سبزیجات اسفناج و سبزی تربچه بیشترین مقدار فیبر را دارند.

کلم بروکلی و کاهو  همین مزیت را دارا هستند. بعضی از خوراکی ها مانند انجیر یا آلو بخارا و زردآلو حکم ملین طبیعی برای بدن دارند. گنجاندن حجم زیادی از میوه و سبزیجات حاوی فیبر در مواد غذایی روزانه باعث پیشگیری از اختلالات گوارشی مانند یبوست میشود.

در نتیجه این خوراکی ها باعث پیشگیری از بیمارهای نشیمنگاهی میشود.

بعضی از بیماران تا به شقاق یا هموروئید مبتلا میشوند، شروع میکنند به خوردن حجم زیادی از مایعات یا سبزیجات و میوه ها . همچنانکه اشاره شد، این خوراکی برای پیشگیری از درمان است و نه درمان قطعی هموروئید.

خوردن حجم زیادی از سبزیجات و لبنیات در طول دوران بیماری باعث دفع نامطلوب  و اختلالات گوارشی عمده میگردد. پیاده روی منظم روزانه و پرهیز از برداشتن اجسام سنگین و نیز امتناع از نشستن های طولانی یا ورزشهای سنگین همراه با وزنه باعث میشود سریعتر به درمان و بهبودی برسید.

لازم است که تمام بیماران از الگوی غذایی ویژه بیماران هموروئیدی تبعیت کنند. و از خوردن غذاهایی که باعث ایجاد حساسیت و التهاب در ناحیه گوارشی میشود شدیدا پرهیز کنند.

مکانسیم اثر مرهم های گیاهی برای درمان زخم مقعدی بزرگسالان (اچ دو )

معمولا ناحیه مقعدی بیماران در اثر اسهال دچار سوزش و التهاب شدید میشود. اسهال به دلیل عدم رعایت الگوی غذایی مناسب و یا رساندن حجم زیادی از میوه و سبزیجات حاوی فیبر به یکباره است.

ما در مورد اسهال ویروسی صحبت نمیکنیم. همچنین ممکنه در اثر زور زدنهای زیادی هنگام اجابت مزاج به دلیل یبوست . ناحیه مقعدی بیماران دچار زخم داخلی یا ترک خورگی دهانه مقعد شود.

یک ضماد خوب شیمیایی و یا گیاهی باید اثرات تسکین دهنده قوی داشته باشد. که معمولا تاثیر استفاده از آن در همان 24ساعت ابتدایی مصرف مشهود باشد.

همچنین کلیه علائم درد ، سوزش و التهاب بید ظرف مهلت 72ساعت استفاده از بین ببرد. توصیه مرسی درمان  این است زمانیکه تحت درمان به یک روش خاص هستید . تمام درمانهای جانبی دیگر مانند خود درمانهای خانگی را رها کنید تا بهترین نتیجه عایدتان شود.

 

اینها تمامی مکانسیم اثر یک پماد خوب برای درمان بیماری های مقعدی و بواسیر خارجی است.البته در بیماری هموروئید خارجی  از نوع چهارم ممکنه بیمار شاهد آثار گوشت اضافه دهانه مقعد باشد.

در اینصورت اگر از عمر این نوع هموروئید خارجی بیش از سه سال میگذرد. ممکن است به درمانهای خانگی و یا پمادهای گیاهی پاسخ و نتیجه مثبت ندهد. در اینصورت عمل جراحی بواسیر با لیزر آخرین گزینه است.

 

سخن پایانی :

کسی که دندان درد دارد نیمتوانیم بلافاصله براش نسخه جراحی دهان و لثه و یا پروتزلب  را تجویز کنیم. در بیش از 75درصد موارد تمامی علائم این بیماریها با درمان های خانگی برطرف میشود.

با توجه به  اینکه عمل جراحی هموروئید هزینه اقتصادی زیادی را به خانوارها متحمل میکند. و از آنجا که بیمارهای نشیمنگاهی از نوع برگشت پذیر و حساس است.

 و هیچ روش درمان خانگی در طب سنتی و حتی عمل جراحی با لیزر در طب مدرن، نمیتواند راه حل درمان بصورت ابد و یک روز باشد. در مقایسه با عوارضهای احتمالی بعد از جراحی روشهای درمان خانگی بواسیر بطور حتم هیچ گونه عوارضی ندارد.

اگر شما هم به دنبال یک روش مطمئن و نتیجه بخش در زمینه درمان خانگی بواسیر هستید. کافیه که کلمه مرسی درمان را در گوکل جستجو کنید.

 

 

 

 

 

امتیاز مطلب: 92% 92