Ooma
نکات مهم در مورد آرایش چشم مخصوص شب

آرایش مخصوص شب برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های شبانه بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا سبک آرایش و رنگ‌های آن در آرایش شبانه نسبت به روز کمی متفاوت‌تر است. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با آرایش چشم مخصوص شب با شما عزیزان صحبت کنیم و از نکات ویژه حین آرایش برای شما بگوییم پس تا انتهای این متن را بخوانید.

نکاتی که درباره آرایش چشم شب باید بدانید!

چشم‌های ما به دلیل این که بیشتر از سایر اعضا صورت موردتوجه بقیه افراد قرار می‌گیرند، لازم است تا از نکات و ترفند‌های ویژه‌ای برای آرایش آن‌ها استفاده کنیم. یکی از مواردی که باید حتما به آن توجه کنید، تفاوت سبک آرایش چشم در شب با روز است. این تفاوت به‌گونه‌ای است که برخی از رنگ‌های آرایشی که در روز استفاده می‌شوند، برای آرایش شب توصیه نمی‌شوند یا مثلا برخی از حالت‌های خط چشم برای آرایش شب مناسب نیستند. اگر شما نکات مهم برای آرایش چشم در شب را نمی‌دانید اصلا نگران نباشید! ما در ادامه مهم‌ترین و اصلی‌ترین فوت و فن‌های آرایش چشم در شب را برای شما توضیح داده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی این آرایش زیبا را در خانه انجام دهید.

 استفاده از کانسیلر برای داشتن یک آرایش حرفه‌ای!

استفاده از کانسیلر چشم در آرایش شب به شما در داشتن یک آرایش تمیز و حرفه‌ای کمک می‌کند. رنگ کانسیلر مناسب آرایش چشم یک الی 2 درجه باید نسبت به کرم‌پودر شما روشن‌تر باشد. کانسیلر سبب می‌شود تا آرایش شما تمیز و بی‌نقص جلوه کند.

استفاده از سایه چشم با رنگ‌های مناسب آرایش شب

سایه چشم را برای آرایش شب فراموش نکنید. سایه چشم زیبایی بی‌نظیری را به چشمان شما می‌بخشد و یک هارمونی زیبا از رنگ‌های مختلف را در اطراف چشمان شما به نمایش می‌گذارد. سایه‌های براق و اکلیل دار برای شب بسیار زیبا و باشکوه هستند و شما می‌توانید رنگ آن را با لباس یا رژ لب خود هماهنگ کنید. اما پیشنهاد ما به شما برای آرایش چشم در شب این است که از تناژ‌های قهوه‌ای و طوسی استفاده کنید، زیرا سبب جذابیت بیشتر چشم‌های شما می‌شود. در کل سایه چشم بخش بسیار مهمی از آرایش چشم شما را تشکیل می‌دهد، پس در انتخاب طرح و رنگ آن دقت لازم را داشته باشید.

استفاده ریمل مناسب

ریمل‌ها یکی از موارد ثابت در آرایش چشم شب و روز هستند. ریمل‌ها انواع گوناگونی دارند و برای کاربری‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. مثلا برخی از ریمل‌ها خاصیت پرپشت کنندگی دارند و برخی دیگر مژه‌ها را بلندتر نشان می‌دهند. شما باید ابتدا نوع مژه‌های خود و نیاز اصلی آن را شناسایی کنید و سپس برای خرید ریمل اقدام کنید. برای این که چشمان شما در شب زیباتر جلوه کند، می‌توانید هم ردیف پایینی و هم ردیف بالایی مژه‌های خود را ریمل بزنید.

استفاده از مژه مصنوعی 

یکی دیگر از ترفند‌های محبوب در آرایش چشم شب، استفاده از مژه مصنوعی است. مژه‌های مصنوعی در انواع و اقسام اندازه‌ها و حجم‌ها در بازار یافت می‌شوند و شما باید بر اساس حالت چشم‌ها و نوع آرایش خود مژه دلخواهتان را انتخاب کنید. برای این که مژه‌های شما طبیعی دیده شود به‌جای استفاده از مژه‌های یکسره از مژه‌های تکی استفاده کنید.

خط چشم مناسب آرایش شب

برای آرایش روز معمولا میکاپ آرتیست‌ها توصیه می‌کنند تا از خط‌های نازک و جمع‌وجور استفاده کنید؛ اما در آرایش شب این موضوع کاملا متفاوت است. برای آرایش چشم شب سعی کنید از خط چشم بلند و پهن استفاده کنید تا جلوه چشمان شما را بیشتر کند.

خط چشم را شما می‌توانید به‌صورت ماژیکی، مویی و حتی مدادی نیز تهیه کنید؛ اما خط چشم مناسب برای کشیدن خطوط پهن برای آرایش شب، خط چشم ماژیکی است. برای خرید خط چشم حتما به برند و مواد ترکیبی به‌کاررفته در آن نیز توجه کنید.

سخن آخر

در آرایش شب علاوه بر چشم‌ها باید به آرایش سایر اعضای صورت نیز توجه کنید تا در نهایت بتوانید یک آرایش شب زیبا داشته باشید. حتما توجه کنید که آرایش شما باید با رنگ لباس و حتی حالت مو‌های شما هماهنگی کامل داشته باشد تا زیبایی بیشتری را در چهره خود تجربه کنید. در غیر این صورت ممکن است دچار تضاد در استایل خود شوید.

همچنین می‌توانید برای مشاهده انواع ریمل حجم دهنده سری به سایت خانومی بزنید. این فروشگاه اینترنتی، یک سایت معتبر در فروش لوازم آرایشی در انواع برند‌های گوناگون است و به دلیل داشتن تنوع محصول بالا به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت و بررسی کامل محصولات لوازم آرایشی موردنظر خود را انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم تا در ارتباط با نکات آرایش چشم در شب موارد و ترفند‌های مهمی را برای شما عزیزان بازگو کنیم. امیدواریم که مطالعه این متن برای شما مفید باشد.

 

 

امتیاز مطلب: 66% 66